Thursday, April 30, 2009

Earn Money For Searching Internet

I have started using a great web search service that allows me to earn money from searching in my normal way. It`s quick and free to set up, keeps you up to date on your earnings and pays out monthly.




Continue Reading...

More Niche ( High Commission Affiliate Program )

One of the largest growing networks with over 2,000 new affiliates joining monthly; you could make $20 and 5% for life for every new affiliate you refer to MoreNiche.

MoreNiche is one of the best supported and most content rich networks available on the Internet today, our affiliates enjoy that the owners of the network are available for support.

MoreNiche are happy to help each and every affiliate regardless of location, experience, religion or race, with MoreNiche you will enjoy greater income.

Market MoreNiche and make the most of this growing network and industry.

For more detail or register please click HERE
Continue Reading...

Monday, April 27, 2009

Usahawan Prepaid

Jimatkan Prepaid Anda Dan Menjana Pendapatan Sampingan Seperti Saya!

Anda merupakan pengguna tetap handphone?

" Era Teknologi telah memudahkan kita dalam pelbagai kaedah. Antaranya didalam perhubungan komunikasi. Rata-rata kini setiap orang sudah mempunyai handphone untuk memudahkan sistem komunikasi."

Adakah anda juga memiliki handphone?

Daripada:

NORIZAN BINTI AHMED JAAFFAR

Jika anda merupakan pengguna handphone.. Maka hampir setiap hari anda akan menggunakannya untuk berhubung sesama anda. Setiap hari juga anda akan membelanjakan sebahagian duit khas untuk prepaid atau bil handphone. Anda juga akan kerap melakukan talian atau penggunaan sms.

Mengapa anda tidak jimatkan dan menjana pendapatan sampingan jika kaedahnya saya akan sediakan. Sy akan pastikan anda berjimat dan menjana pendapatan sampingan hanya dihujung jari.

Boleh ker berjimat dengan hanya menggunakan handphone??

Ya! Jawapannya boleh.. Saya telah berjimat sejak mengetahui kaedah yang paling berkesan untuk berjimat dengan hanya menggunakan handphone sahaja!!! Kini saya boleh berjimat dengan hanya hubungi kawan, kenalan, keluarga dan ramai lagi.

Malahan, kini saya bukan hanya berjimat tapi saya sudah menghasilkan pendapatan sampingan yang amat efektif setelah saya menjumpai sebuah sistem!

Sistem yang saya gunakan merupakan sistem FAST2URELOAD. Ini merupakan satu system terbaru oleh Syarikat Dhqdyna Ent (KT0204674-A) yang digunakan untuk perniagaan tambah nilai melalui sms. Syarikat Dhqdyna Ent merupakan syarikat yang bertanggungjawab membangunkan dan mengendali system easyreload Fast2ureload ini. Ia diterajui oleh En. Muhammad Yukeri. Kelebihan system ini adalah ia mampu memproses permintaan tambah nilai dan notis dengan begitu pantas dan tepat. Pelanggan akan mendapat tambah nilai dalam beberapa saat sahaja selepas agen menghantar sms. Manakala notis untuk agen akan sampai dalam masa kurang dari 30 saat. Sistem ini beroperasi 24 jam sehari.

Apakah kelebihan jika saya ingin mendaftar?

Yuran pendaftaran yang rendah yang hanya perlu dibayar sekali sahaja seumur hidup. No server (Gateway) boleh diaktifkan 8 Pax atau Teman 20 untuk penjimatan meghantar sms ke server.

Tiada sebarang charge untuk tambah modal ke akaun Fast2ureload anda tanpa had maksimum.

Laporan status transaksi dan baki dari server melalui sms setiap kali transaksi dilakukan tanpa sebarang charge.

Cara & arahan SMS yang cukup ringkas, mudah diingati & mudah difahami. lebih banyak pilihan produk seperti Celcom, Maxis, Digi, Umobile dan iTalk.

Anda boleh MENJUAL BELI TOPUP SERENDAH RM3, dan KEUNTUNGAN SEHINGGA 11% !

Yang Paling Penting Penggunaan Sistem Yang Mudah


Untuk Keterangan Lanjut Atau Pendaftaran Sila Klik DI SINI
Continue Reading...

Saturday, April 25, 2009

Panduan VCC ( Virtual Card Credit )

Dari Meja
Naim Rahim a.k.a Naem
Saturday, April 25, 2009


MUSTAHAK : Mimpi Ngeri Ini Mungkin Akan Menimpa Anda !

Nota kepada pembaca: jika anda mempunyai rakan yang suka menggodam, jangan beritahu dia. Ini untuk keselamatan anda


“Beritahu saya, atau saya gunakan kad tuan sampai tuan nazak tengok bil kredit kad tuan nanti Atau kalau tuan nak, saya ambil RM100,000 daripada bank tuan. Terima kasih kepada maklumat debit kad yang tuan gunakan masa beli e-book semalam.” kata seorang penggodam komputer kepada seorang usahawan.


Berbilion ringgit dicuri setiap tahun dan ianya tidak seperti masalah tanpa henti untuk semua..

Bayangkan, $500 juta (RM1.75 bilion) dicuri daripada tangan orang ramai dan pergi ke tangan mereka yang tidak bermaruah.

Setiap kali anda membuat pembayaran di Internet… ada yang menanti transaksi berlaku untuk melihat nombor anda.

Setiap kali anda membeli sesuatu di Internet… ada yang menanti di depan komputer mereka untuk melihat maklumat yang anda taip di komputer anda.


Nombor Kad Tuan Di Tangan Saya. Nak Saya Guna?”

Setiap kali anda membiarkan maklumat anda disimpan di dalam komputer, anda akan meninggalkan satu jejak.

Setiap kali anda melayari Internet, anda akan meninggalkan jejak. Mereka yang ada kepakaran akan menggunakannya untuk melihat apa yang anda buat, dan maklumat-maklumat sulit anda seperti apa nombor PIN anda, apa tiga digit terakhir di belakang kad anda dan lain-lain.

Dan akhirnya, rahsia yang sepatutnya menjadi rahsia menjadi maklumat tontonan mereka yang tidak bertanggungjawab ini.



Adakah ANDA Mangsa Seterusnya!!"


Harap-harap itu tidak berlaku.

Malangnya, tidak ramai yang tahu bagaimana untuk mengelakkan semua ini daripada berlaku ke atas diri mereka. Tetapi, ada jawapannya dan jawapannya berada di depan mata anda.



Bagaimana Saya Mengetahuinya?


Apabila seseorang penipu mahu menipu, apa yang mereka buat? Mereka akan menutupi jejak langkah mereka. Mereka akan memastikan tidak ada orang yang mengetahui siapakah mereka. Jadi, apa yang mereka buat adalah mencari jalan bagaimana untuk memastikan setiap pembelian atau fraud yang dilakukan tidak dikesan.

Jadi, mereka menggunakan teknik-teknik tertentu. Cukuplah saya katakan – mereka menggunakan untuk jalan kehinaan dan saya tidak akan mengulas lanjut di sini. Dan hasil daripada kajian saya, saya telah menemui salah satu teknik mereka. Dan saya perkenalkan kepada anda...



Virtual Credit Card


VCC merupakan satu kad yang akan menyelamatkan anda daripada pelbagai jenis masalah terutamanya penipuan. Bagaimana, ianya ibarat kad debit maya yang tidak akan berfungsi JIKA tidak mempunyai nilai di dalamnya.

Cuma, virtual credit card lebih selamat daripada kad debit – jauh lebih selamat. Kata blog kewangan Sound Money Tips:

Your actual account number will only be visible to you and your bank. The merchant never sees your number and can’t retain your information in his database. This way, hackers will only be able to see your temporary number, which will be useless to them.

Melalui laman-laman web tertentu, anda boleh mencipta VCC sebanyak mana yang mahu, dan completely anonymous dan tiada siapa akan mengetahui siapa anda kecuali penyedia kad tersebut. Anda ibarat hantu yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Tiada siapa mengenali anda si pembeli.

Ini merupakan pelindungan yang dinanti-nantikan ramai pihak.



"Betul-Betul Selamat?”


Mungkin ada yang bertanya, adakah ianya betul-betul selamat? Adakah ianya betul-betul seperti apa yang saya kata?

Setiap laman web yang saya kaji mempunyai satu perkara yang sama – setiap transaksi, setiap data, setiap bit data maklumat yang anda beri akan melalui talian yang secured and encrypted menggunakan 256-bit AES atau enkripsi yang sekuatnya. Biasa, ianya memerlukan lebih daripada 15 minit untuk seseorang hacker untuk memecah masuk talian yang anda lakukan.

Biasanya, seorang hacker memerlukan lebih daripada 15 minit untuk memecah masuk talian yang anda lakukan dan pada masa itu, anda sudah melaksanakan apa yang anda mahukan. Satu mata untuk anda. Kosong untuk hacker.

“Caj Untuk Dapatkan Satu Kad VCC?”

Anda sebenarnya boleh mendapatkan satu kad VCC secara percuma jika anda mahu. Malahan, saya akan menunjukkan macam mana untuk mendapatkannya untuk anda jika anda mahu. Anda tidak perlu bayar apa-apa. Sekaipun di caj untuk memasukkan amaun ke dalam VCC tersebut ,itupun anda boleh elakkan – dengan laman web yang saya berikan di dalam Panduan VCC.
Tapi, Mana Nak Dapat?”


Mudah sahaja. Terdapat beberapa laman web yang telah menyediakan kemudahan tersebut. Ada yang menyediakannya secara percuma, dan ada yang mengenakan caj-caj tertentu.

Dan laman-laman web tersebut telah saya kaji, dan rumuskan di dalam…


Panduan VCC
Bagaimana Untuk Mendapatkan Kad VCC DAN Membuat Duit Dengannya

Ditulis oleh: Naem , Usahawan Tempatan


Untuk Keterangan Lanjut Atau Pesanan Sila Klik DI SINI
Continue Reading...

Raja Adsense - Rahsia Menjana Wang Dengan Google Adsense

"Ketahui Rahsia Bagaimana Cara Menjana Wang di Internet Tanpa Modal Dengan Laman Web Anda!"

Kini lebih daripada 2000 orang telah pun mendapatkan Panduan Google Adsense yang pertama dan terlaris di Malaysia ini sejak tahun 2006!


Adakah anda tahu bahawa anda boleh menjana wang yang tidak terhingga dengan hanya membuat laman web percuma walaupun tiada kemahiran dengan Google Adsense ?


Daripada: Mohd Shamsuriyadi

Tarikh:
RE: Panduan Raja Adsense

Sahabat Sekalian,


Pernahkah anda melihat iklan sebegini?

Sudah tentu! Ia berada merata rata di internet hari ini!

Adakah anda tahu bahawa anda sebenarnya boleh membuat duit dengan iklan sedemikian? Ya.. Ia adalah Google Adsense iaitu salah satu program perkongsian pendapatan daripada iklan yang paling popular di seluruh dunia..

Semua Orang Boleh Buat Duit dengan Google Adsense..

Dengan Panduan Raja Adsense, saya akan mengajar anda membuat duit dengan tanpa menggunakan sebarang Modal langkah demi langkah .

Anda boleh ikuti langkah yang dilakukan oleh ramai rakyat Malaysia yang mula sedar akan bagaimana untuk membuat duit di internet. Dengan internet, anda bukan sahaja boleh mendapatkan maklumat, malah anda juga boleh membuat wang yang banyak!

Teruskan membaca... dan anda akan mendapati cara menjana wang di internet dengan Adsense sangat mudah sehingga kanak-kanak 12 tahun boleh melakukannya. Anda bakal menghasilkan Mesin menjana wang yang tidak terhingga 24 jam sehari,7 hari seminggu dan 365 hari setahun tanpa henti.

Dengan Panduan Raja Adsense, anda akan diajar langkah demi langkah untuk menjana wang tanpa henti dengan Google Adsense.

Dengan Panduan Raja Adsense...

Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk promosi

Anda tidak perlukan modal untuk membangunkan laman web

Anda tidak perlu kemahiran menulis iklan

Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk nama domain

Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk hosting

Apakah Itu Google Adsense?

Google Adsense merupakan satu program perkongsian pendapatan daripada pengiklanan di internet oleh Google. Ia merupakan antara program membuat duit di internet yang memerlukan syarat kelayakan yang minimum dan anda pun boleh lakukannya!


Adakah anda mempunyai masalah ini:

Saya tidak mempunyai laman web?
Tiada Masalah.

Saya tidak mempunyai nama domain?
Tiada Masalah.

Saya masih baru dengan internet?
Tiada Masalah.

Saya Tiada modal?
Tiada Masalah.

Saya kurang faham ebook bahasa Inggeris?
Tiada Masalah.Ia ditulis dalam Bahasa Malaysia yang mudah!

Itu adalah persoalan yang sering menjadi tanda tanya kebanyakan orang untuk membuat duit dengan Google Adsense. Jangan hanya memberikan alasan. Bertindak sekarang!

Google Adsense adalah bukan Skim Cepat Kaya!

Perlu saya ingatkan Google Adsense adalah bukan skim cepat kaya. Ia merupakan satu program yang sah di sisi undang undang. Penyertaan adalah terbuka dan percuma! Namun anda masih perlu untuk berusaha untuk berjaya.

Bukan Senang, Nak Senang!

Dengan Panduan Raja Adsense, anda akan diajar tentang bagaimana untuk mula membuat duit dengan Google Adsense. Ia terbukti apabila ramai anak muda yang dahulunya hanya mengunakan internet untuk chatting kini mula berminat untuk buat duit dengan Google Adsense.

Anda boleh lakukan secara Part Time!

Jika anda seorang pekerja di sektor swasta atau kerajaan. Anda masih boleh lakukannya secara Part time dari rumah. Apa yang perlu adalah 1 jam diluangkan untuk Google Adsense dan biarkan laman web anda bekerja untuk anda!

Anda tidak perlu online 24 jam untuk buat duit dengan Adsense. Hanya sedikit masa anda diperlukan bagi megemaskini blog anda.

Sahabat yang dihormati,

Dengan Panduan Raja Adsense , anda boleh mula mendapat minimun $100 dari Google dengan lebih cepat tanpa perlu mengeluarkan satu sen pun untuk membina laman web. Anda akan diajar langkah demi langkah sambil dibantu gambar dan rajah yang mudah untuk diikuti.


Ini merupakan panduan menjana pendapatan dengan Google Adsense yang pertama dalam Bahasa Malaysia dan ia dibuat di Malaysia . Saya mengambil masa hampir setahun untuk mengumpulkan semua teknik yang boleh meningkatkan pendapatan anda di internet dan mengolahnya agar mudah difahami oleh semua orang walaupun tiada pengalaman membina laman web.

Bagaimana Panduan ini memberi manfaat kepada anda?

Menunjukan cara mencari duit tambahan dikala semua harga barang naik .

Menunjukan cara mendapat duit yang tidak terhingga .

Menunjukan cara membuat laman web yang menjana pendapatan anda .

Menunjukan salah satu cara membuat wang di Internet .

Menunjukan cara buat duit tanpa modal .

Menunjukan cara membuat wang dari bilik tidur anda .


Untuk Keterangan Lanjut Atau Pesanan Sila Klik DI SINI


Continue Reading...

Mas Kawin ( Wang menghalang perkahwinan anda ? )

Daripada : Mohd Suhaimy a.k.a shuth
Tarikh : Khamis, 28 Ogos 2008
RE: Bagaimana mengumpul duit untuk perkahwinan anda dengan mudah!

Assalammualaikum Bakal Pengantin,

Adakah kini anda sedang di alam percintaan? Dan.. sudah tidak ter"TAHAN-TAHAN" untuk mendirikan rumahtangga bersama kekasih anda? Tetapi.. disebabkan kos sara hidup yang agak tinggi pada masa kini, ditambah lagi dengan bebanan pelbagai hutang seperti PTPTN, kenderaan, kad kredit dan sebagainya, menyebabkan anda SUKAR mengumpul wang untuk perkahwinan anda!

Bakal mertua sudah bertanya, "Bila nak masuk meminang?".. telinga berasap asyik mendengar soalan yang sama diajukan berulang-ulang kali. Kalau ikutkan hati, sekarang juga anda nak kahwin. Tapi apakan daya.. duit simpanan belum cukup lagi.

Belanja perkahwinan zaman sekarang bukannya murah, duit hantaran sahaja sudah boleh mencecah hingga RM8,000, belum lagi campur dengan duit belanja kenduri? barang-barang hantaran? sewa pelamin? upah mak andam? jurgambar? kad jemputan? bunga telur? cincin kahwin? sewa kanopi? catering?.. argghhh!! pendek kata, kalau tak ada RM20,000 dalam tangan.. usahlah bermimpi nak kahwin.


Pergh! Mana nak cari duit sebanyak itu? Itu belum campur lagi pakej honeymoon? sewa rumah serta barang-barang kelengkapan di dalam rumah selepas berkahwin nanti? MEMANG TERTEKAN!!!...

Jalan mudah?! Buat pinjaman bank!.. Tambah satu lagi hutang.. sekarang sudah ada..

  • Hutang Motorsikal
  • Hutang Kereta
  • Hutang PTPTN
  • Hutang Rumah
  • Hutang Mamak
  • Hutang Komputer
  • Hutang Koperasi
  • Hutang Kad Kredit
  • HUTANG KAHWIN?!

Berapa banyak hutang daaa?... Jikalau begini, jawapnya.. sampai ke tua, anda bekerja semata-mata hanya untuk membayar hutang sahaja. Terus-terang saya katakan, membuat pinjaman/hutang memang mudah! Ia boleh menyelesaikan masalah anda buat sementara waktu! Namun begitu, ia bukanlah suatu jalan penyelesaian yang bagus. Malahan, ia sebenarnya boleh membuatkan hidup anda lebih tertekan lagi.

MENGAPA?

Pertama, selepas sahaja anda selesai melayari "malam pertama", fikiran anda akan mula berserabut semula.. jika dulu fikiran anda tertekan "Bagaimana hendak cari duit kahwin?" , kini masalah baru .. "Bagaimana hendak membayar semua hutang-hutang anda?" pula timbul. Bukankah ia sesuatu yang amat mengecewakan? Sedangkan..pada waktu-waktu begini, anda sepatutnya perlu bergembira kerana baru sahaja menempuhi alam baru di dalam kehidupan anda, iaitu alam rumahtangga.

Kedua, jika sebelum berumahtangga pun anda sudah kurang bijak di dalam menguruskan kewangan anda, bagaimana keadaannya pula selepas berumahtangga? Tanggungjawapnya adalah lebih besar.. jika dulu anda hanya perlu memikirkan hal makan-minum diri anda sahaja, tetapi kini, anda perlu fikirkan pula mengenai makan minum isteri anda, anak-anak anda, pakaian mereka? perbelanjaan hospital apabila si isteri mulai mengandung? pendidikan anak-anak? dan sebagainya... TAKKAN setiap kali tidak cukup duit.. anda mahu membuat PINJAMAN? Ianya amat bahaya untuk kesejahteraan rumahtangga anda..

Tahukah anda? Sewaktu krisis ekonomi berlaku pada tahun 1997, masalah konflik rumahtangga telah meningkat sehingga 70% , ini membuktikan masalah kewangan juga boleh menjadi penyebab utama bagi kehancuran sesebuah rumahtangga.

Oleh sebab itulah, adalah amat penting untuk anda menguasai ilmu menguruskan kewangan sewaktu anda masih bujang lagi. Ianya bukan sahaja akan dapat MENYELESAIKAN MASALAH TIDAK CUKUP DUIT KAHWIN, tetapi ia JUGA MEMBANTU ANDA MENGURUSKAN KEWANGAN DENGAN LEBIH CEMERLANG SELEPAS BERUMAHTANGGA.

Sehubungan dengan itu, saya ingin memperkenalkan kepada anda, sebuah ebook yang akan memberikan panduan kepada anda. Mengenai cara-cara yang betul di dalam menguruskan wang anda, dan seterusnya, akan membantu anda di dalam menyelesaikan masalah TIDAK CUKUP DUIT KAHWIN.


Buku ini, akan menerangkan kepada anda tentang asas-asas teknik pengurusan kewangan yang betul KHUSUS untuk orang-orang bujang yang sedang berusaha mengumpukan duit untuk perkahwinan mereka. Di dalam buku ini , anda akan didedahkan dengan :-

Rahsia 1 18 Tips bagaimana anda boleh berjimat dan mengumpulkan wang sehingga RM10,000 dengan mudah
6 Cara bagaimana anda dapat mangawal serta melangsaikan hutang anda dengan cepat.
Rahsia 3 Kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh orang ramai apabila cuba mengatasi masalah kewangan mereka dan bagaimana hendak mengelakkannya.
Rahsia 4 10 Cara bagaimana anda boleh meningkatkan pendapatan anda
Rahsia 5 CONTOH - Bagaimana seorang pemuda menjana pendapatan sehingga RM3,000 dalam masa 5 jam dengan hanya berdiri di khalayak ramai. (Bukan meminta sedekah)
Rahsia 6 Rahsia bagaimana memperolehi rezeki yang melimpah ruah seperti yang telah dijanjikan oleh Allah khusus untuk mereka yang ingin mendirikan rumahtangga.
Rahsia 7 3 Perkara yang perlu anda ketahui sebelum anda membuat sebarang kerja-kerja sampingan untuk menambah pendapatan. Jika tidak, anda mungkin akan kehilangan lebih banyak wang!
Rahsia 8 Serta berbagai lagi rahsia serta tips yang menarik yang boleh dijadikan panduan hidup anda di dalam mengharungi kehidupan sebelum dan selepas berumahtangga

Kini! Anda tidak perlu lagi merasa gusar dan melalui detik-detik yang memeritkan di dalam hidup anda seperti menahan lapar dan menjamu mee segera setiap hari. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah DAPATKAN buku ini, BACA, FAHAMKAN segala ILMU yang terdapat di dalamnya dan AMALKAN. Insyallah, masalah yang anda hadapi di dalam mencari & mengumpul wang untuk perkahwinan akan dapat diatasi dengan mudah dan lancar.


Untuk Keterangan Lanjut Atau Pesanan Sila Klik DI SINI

Continue Reading...

Panduan Asas CPanel A-Z

Ketahui Cara Mudah Untuk Menjadi Pakar Dalam Cpanel. Masalah Teknikal Cpanel Kini Semudah A, B, C

Anda Bosan Melakukan Try & Error Pada Cpanel!? Anda Bosan Kerana Tiada Panduan Dalam Bahasa Melayu Untuk Rujukan Anda. Masalah Anda Kini Selesai!! Ketahui Panduan Lengkap Langkah Demi Langkah Mengenai Cpanel, Domain Dan Juga Web Hosting. Anda Hanya Perlu Baca Sambil Buat!! Teruskan Bacaan Anda..

Kenapa ramai yang masih tidak tahu mengenai Cpanel? Sedangkan telah banyak panduan di internet kini yang boleh membantu anda menguasai Cpanel. Mahukah anda menjadi seorang yang pakar dalam penggunaan Cpanel? Mahukah anda menjadikan Cpanel bekerja untuk laman web jualan anda?

Ramai newbie yang mencuba perniagaan internet ini yang masih lemah dalam asas perniagaan ini. Perkara yang paling ketara adalah asas mengenai Cpanel , nama domain dan hosting. Dalam perniagaan Internet Cpanel adalah merupakan pemandu arah laman web jualan anda. Kerana semua yang berkaitan seperti nama domain, hosting dan Cpanel adalah saling berhubung kait dan anda tidak boleh tidak.. harus mempelajari asas ini. Adakah ini masalah anda?

sukar Untuk Mendapatkan Panduan Langkah Demi Langkah Mengenai Cpanel

Tiada satu pun panduan Cpanel di internet dalam Bahasa Melayu sepenuhnya

Masalah teknikal cpanel amat rumit

Takut mencuba-cuba menu yang terdapat dalam Cpanel

Tidak faham istilah-istilah yang terdapat pada Cpanel

Zero pengetahuan langsung mengenai cpanel, domain dan web hosting

Dan Banyak lagi masalah yang berkaitan..

Perhatikan, begitu banyak masalah yang dihadapi oleh newbie atau mungkin diri anda sendiri. Jika anda mempunyai salah satu seperti masalah di atas, anda boleh menarik nafas lega kini, kerana telah menemukan penawarnya. Melalui ebook ini nanti anda akan:

  • Merasa mudah menggunakan Cpanel. Kerana ebook ini adalah panduan langkah demi langkah dan penjelasan menggunakan Bahasa Melayu sepenuhnya.
  • Anda tidak takut lagi masalah teknikal Cpanel kerana ebook ini menerangkan dengan begitu jelas menu setiap penggunaan yang terdapat dalam Cpanel.
  • Anda boleh memulakan tutorial serta merta sambil membaca. Yang penting anda sudah mempunyai domain dan web hosting. Jika belum, ebook ini juga menerangkan bagaimana anda boleh melakukan pembelian domain, mendapatkan web hosting dan seterusnya menggunakan Cpanel.
  • 99% masalah penggunaan Cpanel anda akan dapat di selesaikan.
Anda akan ditunjukkan bagaimana untuk mendapatkan nama domain, web hosting dan login pada Cpanel anda dan cara menukarkan password untuk keselamatan hosting anda.


Anda juga akan ditunjukkan bagaimana mengoptimasikan email Cpanel anda dengan berkesan untuk Perniagaan Internet anda. Memasang email tambahan disamping menggunakan dengan sepenuhnya email anda menggunakan tool-tool autoresponder, Quota, password email tambahan dan sebagainya
Anda akan diberikan panduan bagaimana untuk upload laman web anda ke server hosting anda. Anda juga akan diajar bagaimana membuat link download menggunakan Password Protect Directories untuk lebh keselamatan supaya orang lain tidak dengan mudah mendapat link download anda.
Menunjukkan penggunakan Redirect, Add on domain, Parked domain dan Subdomains dan cara memasangnya.
Cara menguruskan File manager web hosting anda dengan baik. Juga teknik-teknik menambahkan fail atau folder pada hosting anda. Anda juga ditunjukkan bagaimana upload laman web anda menggunakan Cpanel.
Penerangan adalah ringkas dan padat juga secara terperinci.
Kesemuanya adalah panduan asas. Tidak melibatkan perkara-perkara advance yang tidak begitu digunakan dalam Perniagaan Internet ini. Ini memudahkan pemahaman anda mengenai kesemua tajuk yang diutarakan.
Anda juga akan ditunjukkan bagaimana mengoptimasikan email Cpanel anda dengan berkesan untuk Perniagaan Internet anda.
Anda akan di tunjukkan bagaimana membuat Error Pages dengan berkesan dan memberikan keuntungan untuk anda kelak.
Anda akan ditunjukkan cara mudah membina PHP support, forum dan apa-apa juga perkara berkaitan skrip tanpa melibat pemasangan yang rumit dan tentunya mudah difahami.
Anda akan ditunjukkan bagaimana menggunakan satu fungsi untuk mempromosikan link affiliate dengan berkesan.
Anda akan diajar bagaimana untuk menghasilkan database pada web hosting anda.
..dan banyak lagi penerangan teknikal mengenai Cpanel dan tentunya panduan langkah demi langkah untuk membolehkan anda faham dengan lebih mudah.


Untuk Maklumat Lanjut Atau Pesanan Sila Klik DI SINI

Continue Reading...

Friday, April 24, 2009

Rahsia PPC Percuma

Siapa di sini yang nak tahu bagaimana untuk mendapatkan "rahsia-rahsia" yang dijaga rapi oleh pakar-pakar Adwords untuk menipu Google secara beretika dan mendapatkan kredit tambahan percuma?



Daripada:

Mohd Naim @ naem

Universiti Malaya,

Kuala Lumpur, Malaysia

Jumaat, 24 April 2009

Ini bukan rahsia lagi. Jika anda telah bermain dengan AdWords lebih daripada sehari, anda sudah tahu kebenaran bahawa mereka yang dipanggil "guru" mengetahui sesuatu yang anda tak tahu.

Mereka sentiasa mempunyai kredit untuk mempromosikan produk mereka dan mencuba-cuba pelbagai teknik dengan akaun mereka (tanpa perlu risau akan kredit mereka).

Tapi macam mana mereka lakukannya?

Saya mencari, mencari dan jumpa juga akhirnya.

Dan hari ini, saya akan membenarkan anda mengetahui rahsia yang dijaga rapi oleh mereka selama ini!

Biar saya terangkan.

Jika anda seperti saya, anda mungkin pernah terfikir macam mana nak kurangkan kos menggunakan Adwords dan YSM kan? Bukan apa.Kita bukannya ada banyak duit. Setakat cukup untuk belanja keluarga sekali sekala sahaja. Selalunya saya...

Gagal!

Wang saya sendiri pernah hangus ditelan Google. Iklan yang saya buat semuanya tak berjaya. Paling baik yang saya boleh buat pun, hanya mendapat pulangan balik berjumlah puluhan ringgit.

Saya kemudiannya terfikir, jika saya ada kredit lebih banyak, lagi senang saya nak membuat eksperimen dan tahu yang mana akan berjaya. Atas sebab itulah saya mencari-cari cara untuk menambahkan kredit dalam Adwords saya tanpa perlu membelanjakan jumlah wang yang banyak... dan saya menjumpainya!

" Banyak kos yang boleh anda kurangkan dengan panduan daripada naem ini. Saya jamin. Anda boleh jimat banyak dengan kaedah PPC Percuma dari Naem ini."
Sham RajaaAdsense
[panduanadwords.com]


"jika anda mahu mencuba-cuba dengan pemasaran Internet melalui pengiklanan PPC ini TANPA risiko kerugian wang yang banyak, dapatkan ebook panduan 'Rahsia PPC Percuma' ini. Cukup lengkap dengan langkah demi langkah beserta 'screenshot'."
Amirul Faisyal
[sistemrahsia.com]

" Saya jamin anda pasti akan berpuas hati dengan isi kandungan Ebook ini kerana ia sama sekali tidak meleret-leret, tetapi sebaliknya ia terus kepada topik yang dijanjikan."
Mohd Zulfadli (SmartZul)
[bloggingsteps.com]


"Mmg teknik nih "superb" , menjimatkan sehingga 70-90% kos PPC sy setiap bulan."
mdHilmi
[planhoster.com]


" Sumber - sumber yang dinyatakan serta langkah demi langkah yang ditunjukkan banyak membantu sesiapa sahaja yang ingin mengetahui "trick" mudah mendapatkan "rahsia" mengurangkan modal pengiklanan PPC."
Amirol
[pakejwebjualan.com]


Tapi bukan itu sahaja...

Saya juga menjumpai 6 cara untuk menambah kredit di dalam akaun Adwords saya dan juga bagaimana untuk menambah kredit di dalam enjin PPC lain seperti Yahoo Search Marketing dan AdCenter!

Bayangkan, saya cuma nak cari satu sahaja, tapi dapat pula maklumat-maklumat lain yang bermanfaat khususnya untuk mereka yang selalu menggunakan enjin PPC untuk:

  • adsense arbitrage
  • affiliate marketing
  • promosi produk

Jika ikut nafsu, baik saya simpan sahaja semua ni, dan enjoy sorang-sorang. Tapi, rasa tak sedap hati pula. Lagi bagus kalau saya bagi je kat beberapa orang yang betul-betul nak maklumat yang saya ada ni. Tapi terfikir pulak, apa jadi kalau diorang pulak guna maklumat tu dan jualkannya?

Mampuslah. Kalau cam tu, biar saya sendiri susun semua data-data, fakta yang saya tahu dan keluarkan dalam satu e-book untuk memudahkan semua orang untuk mendapatkannya.

Dan atas sebab itulah terhasilnya PPC Percuma.


Untuk keterangan lanjut atau pesanan sila Klik DI SINI

Continue Reading...

Easy Minisite

"Akhirnya, Anda Mampu Meningkatkan Jualan dan Keuntungan Serta Merta dengan Memiliki 20 Template Minisite Pasang Siap Bertemakan Wang yang Memukau!"

Sekarang Anda Sendiri Boleh Mula Membina Template Yang Profesional Hanya Beberapa Minit Sahaja Walaupun Anda Tiada Perisian Photoshop Atau Tiada Pengalaman Merekabentuk!

Usahawan Sekalian,

Sebagai Usahawan Internet, saya tahu betapa anda sentiasa memerlukan minisite-minisite yang menarik dan kelihatan profesional setiap kali anda ingin melancarkan sesuatu produk tidak kiralah produk ebook, perkhidmatan lain, penjualan produk, video atau sebagainya.

Namun kenyataannya, untuk memiliki sebuah minisite yang berkualiti dan professional ia akan mengambil masa anda dan anda terpaksa mengeluarkan wang yang banyak untuk mengupah designer professional. INI ADALAH FAKTA!

Bagi anda yang tidak mempunyai bajet yang cukup dan tidak juga mempunyai kepakaran dalam menghasilkan template anda sendiri, sudah tentulah anda menghadapi masalah besar seperti yang saya nyatakan di atas. Jadi, sudah pastinya anda ingin mengambil jalan pintas bagi mendapatkan template-template yang berkualiti sekaligus menjimatkan wang anda dan yang PALING PENTING anda mampu membelinya.

Masalahnya sekarang…

Di manakah anda boleh mendapatkan template-template minisite yang berkualiti ini?
Adakah anda dapat menjimatkan wang dengan membeli template-template yang berkualiti ini?
Adakah template-template ini dapat digunakan pada masa akan datang apabila anda memerlukannya?
Adakah template tersebut menepati citarasa anda dalam menjual produk dan menjana pendapatan?

Oleh kerana saya sendiri tahu betapa pentingnya perkara ini bagi anda yang ingin melakukan kerja dengan pantas dan menjimatkan masa anda, maka saya telah menyediakan pakej minisite yang hebat ini di mana kesemua masalah anda di atas dapat anda atasi kerana pakej ini jauh lebih menjimatkan kos anda berbanding harga asal template-template ini jika anda tidak mendapatkan pakej ini. Ya, jangan menyesal jika anda menyedarinya setelah anda tidak lagi berpeluang memilikinya. Jadi bertindaklah sekarang juga.


Anda Bakal Memperolehi 20 Minisite Yang Amat Hebat Dan Belum Pernah Anda Lihat Sebelum Ini!

Minisite-minisite ini merupakan minisite yang belum pernah anda lihat, ianya masih baru dan AMAT BERSESUAIAN dengan apa sahaja corak perniagaan online anda.

Maka dengan ini saya memperkenalkan 20 Minisite “Fly Money” yang mampu menarik perhatian pengunjung untuk terus membaca surat jualan anda!



Fakta menarik: Tahukah anda minisite yang bertemakan wang mampu menarik lebih banyak pengunjung dan pembeli ke minisite anda berbanding minisite biasa! Lihat sahaja kebanyakkan ‘design’ oleh designer luar dan dalam, hampir kesemuanya mempunyai sedikit atau banyak elemen wang dimasukkan ke dalam ‘design’ minisite mereka.

Tema minisite ini dinamakan “Fly Money” kerana ia direkabentuk khas menggunakan elemen-elemen wang berterbangan di setiap sudut minisite tersebut dan ini memberikan sedikit kelainan serta keunikan pada surat jualan anda. Setiap satu template diberikan campuran warna yang berlainan dan bersesuaian mengikut apa sahaja ‘mood’ anda apabila menggunakannya.

Amat sesuai jika anda menggunakan template ini untuk niche berkaitan perniagaan dan wang. Namun anda juga boleh menggunakannya dalam apa juga niche kerana anda mampu menggunakannya sebagai taktik pemasaran dan ianya amat berkesan.

Tidak memerlukan photoshop! Tiada fail .PSD disediakan kerana semuaya telah tersedia untuk anda secara pasang siap atau anda boleh membukanya di dalam “grafik editor” kegemaran anda jika ingin menghiaskan grafik-grafik yang diberikan. Saya telah menyediakan kepada anda imej berformat gif, png dan jpg. Setiap minisite adalah di dalam bentuk html/css. Anda hanya perlu “copy” dan “paste” sahaja isi kandungan yang anda inginkan ke template yang diberikan.

Anda akan mendapat grafik-grafik berikut dari pembelian pakej ini iaitu setiap template akan disediakan:

Fail HTML/css
Grafik header, footer dan body
Arrows dan bullets point
Butang-butang tempahan yang beranimasi dan statik
Kotak Kosong dan Testimonial



Jadi, bagaimana? Adakah anda masih tidak yakin atau tidak mendapat gambaran jelas berkenaan pakej ini?

Seperti yang telah saya nyatakan sebelum ini, saya ingin menegaskan sekali lagi iaitu template yang bakal anda miliki ini tidak akan sama dengan template biasa yang anda pernah lihat atau pernah anda gunakan sebelum ini…

Kenapa? Mengapa? Kerana…

...template ini dihasilkan khas untuk anda menggunakannya sebagai taktik pemasaran dalam perniagaan online anda. Oleh sebab itu ia dihasilkan dengan kelihatan “simple” namun elemen-elemen yang diletakkan pada template ini mampu menarik perhatian pelanggan, pelawat dan sesiapa sahaja agar mata serta pandangan mereka akan membaca dan menatap dengan lebih fokus kepada surat jualan anda hinggalah ke barisan terakhir ayat surat jualan anda itu.

Selain itu, anda juga boleh menggunakan template-template ini untuk apa sahaja kegunaan iaitu; sebagai thank you page, download page, bonus page dan banyak lagi!

Wow!, bukankah ianya sangat-sangat sistematik dan memudahkan kerja anda?

Bukan itu sahaja…

Jika anda mendapatkan Minisite-minisite ini sekarang, anda akan mendapat tawaran dan bonus yang istimewa untuk kegunaan anda yang tiada hadnya!


Yang Benar,

Shahrizan Shafie


Untuk Keterangan Lanjut Atau Tempahan Sila Klik DI SINI
Continue Reading...
 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template