Friday, April 24, 2009

Perisian Internet

Bina Laman Web Anda Hanya 30 Minit Walaupun Anda Tidak Tahu Kod HTML, PHP & Javascript !

Assalamualaikum atau salam sejahtera.

Dalam menjalankan perniagaan di internet, laman web adalah asas yang sangat penting. Jika anda gagal membina laman web dalam masa yang singkat, gagal membina laman web yang sangat efektif dan gagal mempromosi, anda akan mengalami kerugian atau sekurang-kurangnya hanya meraih pendapatan kecil sahaja.

Oleh, itu, saya menyediakan satu pakej yang akan membantu anda mengatasi masalah-masalah di atas.

Memperkenalkan

"Koleksi Perisian Usahawan Internet"

versi 1.5

Koleksi Perisian kini lebih canggih, lebih memberikan anda pelbagai info yang lebih tepat untuk menjana pendapatan di internet dengan lebih CEPAT, CEKAP & lebih LUMAYAN!

Lebih banyak produk yang terdapat dalam pakej BESAR ini. :)

“Koleksi Perisian” versi 1.5 bakal mengalami perubahan yang mendadak dan drastik. Antaranya ialah :


(a) Video Tutorial akan disertakan agar proses pembelajaran lebih menyeronokkan.


(b) Anda mampu membina laman web dengan lebih pantas kerana saya telah mengupgrade perisian membina laman web dengan lebih menyeluruh.
Dengan hanya mengikuti 3 langkah, anda mampu menyiapkan satu laman web yang professional secara pantas dan bakal mempunyai rating jualan yang tinggi!
Percaya atau tidak, inilah ‘kecanggihan’ perisian yang saya bakal lancarkan ini.


(c) Saya turut menambah pelbagai panduan berniaga dan buat duit di internet yang sah. Saya akan kemukan teori-teori kontroversi yang bakal ‘meletupkan’ jualan anda di internet.
Ianya seolah-olah satu koleksi panduan lengkap untuk semua usahawan internet. Panduan-panduan yang saya bakal sediakan, belum pun lagi wujud seumpamanya di pasaran Malaysia dalam Bahasa Melayu.


(d) Anda akan lebih cepat menyiapkan laman web. Ini kerana saya menyediakan grafik berkualiti tinggi yang ditaja sepenuhnya oleh
MyProEcover.Com, yang anda boleh gunakan serta-merta.Saya sediakan juga ‘action script’ yang membolehkan anda membina ebook cover / ecover anda dengan mudah!


(e) Malah, anda tidak perlu pening lagi dengan cara bagaimana membuat sales letter, kerana saya menyediakan ’source’ dalam bahasa Melayu yang anda boleh ambil bulat-bulat ataupun anda boleh ubahsuai sesuka hati anda, agar ayat-ayat sales letter lebih ‘power’!


(f) Panduan dan perisian yang saya sediakan lebih menyeluruh kerana mencakupi Secara terperinci tentang bidang pembinaan laman web Paling efektif, & teknik promosi.

(g) Malah, ianya turut mengandungi asas-asas penting tentang kaedah pemasaran internet yang lain seperti adsense, affiliate, blog, reseller, pemasaran email dan sebagainya.

Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi!

P/S : Untuk sesiapa yang berminat untuk menjadi Reseller produk ini bagi versi 1.5, saya sediakan bonus yang lebih gempak. Peluang Reseller hanya saya buka kepada sesiapa yang betul-betul serius mahu menjana pendapatan di internet.
Pelbagai bonus yang bernilai sehingga RATUSAN DOLLAR saya sediakan untuk Reseller saya. Malah kesemua bonus ini anda boleh menjual semula!

PP/S : Saya memberikan support sehingga 99.9% jika anda menjadi Reseller saya sekarang. Hanya tinggal 14 tempat kosong untuk mendapat Hak Reseller “Koleksi Perisian” versi lama.
Dan jika anda menjadi Reseller sekarang, anda akan mendapat update bonus-bonus Reseller “Koleksi Perisian” versi 1.5 secara PERCUMA!
Saya tak teragak-agak untuk menutup peluang ini jika had 14 orang telah pun dipenuhi.

PPP/S : Harga untuk menjadi RESELLER “Koleksi Perisian” versi 1.5 akan dinaikkan sehingga 40% kelak. Jadi, lebih baik anda bertindak untuk menjadi Reseller sekarang sebelum harga dinaikkan.
Sebenarnya, semua orang mengakui peluang tidak datang selalu seperti ini. Bijak mengambil peluang sebelum terlambat, adalah antara ciri-ciri usahawan internet yang pasti berjaya. Insya Allah.
KLIK SINI untuk menjadi RESELLER sekarang.


Malah, saya akan bongkarkan ‘rahsia sulit’ saya kepada Reseller saya sahaja - bagaimana saya sudah pun mula menjana pendapatan sehingga 4 angka sejak saya mula terlibat dengan perniagaan internet pada April lepas.

Jangan lepaskan peluang untuk mengetahui perkembangan terbaru apabila produk ini dilancarkan kelak.


Untuk Info Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template