Friday, April 24, 2009

Easy Minisite

"Akhirnya, Anda Mampu Meningkatkan Jualan dan Keuntungan Serta Merta dengan Memiliki 20 Template Minisite Pasang Siap Bertemakan Wang yang Memukau!"

Sekarang Anda Sendiri Boleh Mula Membina Template Yang Profesional Hanya Beberapa Minit Sahaja Walaupun Anda Tiada Perisian Photoshop Atau Tiada Pengalaman Merekabentuk!

Usahawan Sekalian,

Sebagai Usahawan Internet, saya tahu betapa anda sentiasa memerlukan minisite-minisite yang menarik dan kelihatan profesional setiap kali anda ingin melancarkan sesuatu produk tidak kiralah produk ebook, perkhidmatan lain, penjualan produk, video atau sebagainya.

Namun kenyataannya, untuk memiliki sebuah minisite yang berkualiti dan professional ia akan mengambil masa anda dan anda terpaksa mengeluarkan wang yang banyak untuk mengupah designer professional. INI ADALAH FAKTA!

Bagi anda yang tidak mempunyai bajet yang cukup dan tidak juga mempunyai kepakaran dalam menghasilkan template anda sendiri, sudah tentulah anda menghadapi masalah besar seperti yang saya nyatakan di atas. Jadi, sudah pastinya anda ingin mengambil jalan pintas bagi mendapatkan template-template yang berkualiti sekaligus menjimatkan wang anda dan yang PALING PENTING anda mampu membelinya.

Masalahnya sekarang…

Di manakah anda boleh mendapatkan template-template minisite yang berkualiti ini?
Adakah anda dapat menjimatkan wang dengan membeli template-template yang berkualiti ini?
Adakah template-template ini dapat digunakan pada masa akan datang apabila anda memerlukannya?
Adakah template tersebut menepati citarasa anda dalam menjual produk dan menjana pendapatan?

Oleh kerana saya sendiri tahu betapa pentingnya perkara ini bagi anda yang ingin melakukan kerja dengan pantas dan menjimatkan masa anda, maka saya telah menyediakan pakej minisite yang hebat ini di mana kesemua masalah anda di atas dapat anda atasi kerana pakej ini jauh lebih menjimatkan kos anda berbanding harga asal template-template ini jika anda tidak mendapatkan pakej ini. Ya, jangan menyesal jika anda menyedarinya setelah anda tidak lagi berpeluang memilikinya. Jadi bertindaklah sekarang juga.


Anda Bakal Memperolehi 20 Minisite Yang Amat Hebat Dan Belum Pernah Anda Lihat Sebelum Ini!

Minisite-minisite ini merupakan minisite yang belum pernah anda lihat, ianya masih baru dan AMAT BERSESUAIAN dengan apa sahaja corak perniagaan online anda.

Maka dengan ini saya memperkenalkan 20 Minisite “Fly Money” yang mampu menarik perhatian pengunjung untuk terus membaca surat jualan anda!



Fakta menarik: Tahukah anda minisite yang bertemakan wang mampu menarik lebih banyak pengunjung dan pembeli ke minisite anda berbanding minisite biasa! Lihat sahaja kebanyakkan ‘design’ oleh designer luar dan dalam, hampir kesemuanya mempunyai sedikit atau banyak elemen wang dimasukkan ke dalam ‘design’ minisite mereka.

Tema minisite ini dinamakan “Fly Money” kerana ia direkabentuk khas menggunakan elemen-elemen wang berterbangan di setiap sudut minisite tersebut dan ini memberikan sedikit kelainan serta keunikan pada surat jualan anda. Setiap satu template diberikan campuran warna yang berlainan dan bersesuaian mengikut apa sahaja ‘mood’ anda apabila menggunakannya.

Amat sesuai jika anda menggunakan template ini untuk niche berkaitan perniagaan dan wang. Namun anda juga boleh menggunakannya dalam apa juga niche kerana anda mampu menggunakannya sebagai taktik pemasaran dan ianya amat berkesan.

Tidak memerlukan photoshop! Tiada fail .PSD disediakan kerana semuaya telah tersedia untuk anda secara pasang siap atau anda boleh membukanya di dalam “grafik editor” kegemaran anda jika ingin menghiaskan grafik-grafik yang diberikan. Saya telah menyediakan kepada anda imej berformat gif, png dan jpg. Setiap minisite adalah di dalam bentuk html/css. Anda hanya perlu “copy” dan “paste” sahaja isi kandungan yang anda inginkan ke template yang diberikan.

Anda akan mendapat grafik-grafik berikut dari pembelian pakej ini iaitu setiap template akan disediakan:

Fail HTML/css
Grafik header, footer dan body
Arrows dan bullets point
Butang-butang tempahan yang beranimasi dan statik
Kotak Kosong dan Testimonial



Jadi, bagaimana? Adakah anda masih tidak yakin atau tidak mendapat gambaran jelas berkenaan pakej ini?

Seperti yang telah saya nyatakan sebelum ini, saya ingin menegaskan sekali lagi iaitu template yang bakal anda miliki ini tidak akan sama dengan template biasa yang anda pernah lihat atau pernah anda gunakan sebelum ini…

Kenapa? Mengapa? Kerana…

...template ini dihasilkan khas untuk anda menggunakannya sebagai taktik pemasaran dalam perniagaan online anda. Oleh sebab itu ia dihasilkan dengan kelihatan “simple” namun elemen-elemen yang diletakkan pada template ini mampu menarik perhatian pelanggan, pelawat dan sesiapa sahaja agar mata serta pandangan mereka akan membaca dan menatap dengan lebih fokus kepada surat jualan anda hinggalah ke barisan terakhir ayat surat jualan anda itu.

Selain itu, anda juga boleh menggunakan template-template ini untuk apa sahaja kegunaan iaitu; sebagai thank you page, download page, bonus page dan banyak lagi!

Wow!, bukankah ianya sangat-sangat sistematik dan memudahkan kerja anda?

Bukan itu sahaja…

Jika anda mendapatkan Minisite-minisite ini sekarang, anda akan mendapat tawaran dan bonus yang istimewa untuk kegunaan anda yang tiada hadnya!


Yang Benar,

Shahrizan Shafie


Untuk Keterangan Lanjut Atau Tempahan Sila Klik DI SINI
 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template