Friday, April 24, 2009

Pancutkan Isteri

Penemuan Terbaru Pakar Seksologi Kini Terbongkar !!!


Perbezaan Antara Orgasme Biasa Dengan Orgasme Pancutan/Ejakulasi. :

Orgasme Biasa:

Bullet Wanita akan merasai pengecutan yang sedikit pada alat kelaminnya dan lelaki juga turut boleh merasai sedikit pada zakar atau jarinya

Bullet Kebiasaannya bertahan selama beberapa saat sehingga ke satu minit dan boleh berlaku berkali-kali

Bullet Wanita akan berasa hilang ketegangan dan terasa relaks dan santai. Wanita boleh merasai orgasme berganda-ganda jika dia hendak.



Orgasme Pancutan/Ejakulasi:

Bullet Wanita akan merasai sensasi kemutan yang amat mendalam, getaran yang hebat akan dirasai bermula dari dalam antara faraj dan uterus. Wanita sendiri boleh menyedari dan melihat getaran pada faraj dan tubuh badannya. Ianya kelihatan seperti faraj terkemut-kemut keluar dan masuk akibat dari pergerakan otot yang bergetar dengan hebatnya.

Bullet Faraj wanita akan berusaha menolak zakar atau jari lelaki keluar akibat dari getaran hebat ini.

Bullet Ianya bertahan lebih lama dan boleh berlaku berganda-ganda sehingga lebih kurang 20 minit, jika rangsangan diteruskan.

Bullet Berlakunya pancutan/semburan, dan cairan boleh terpancut/tersembur dari ½ inci sehingga ke 3 kaki(wow jauhnya!!!) dan boleh berlaku lagi jika rangsangan diteruskan.

Bullet Perasaan tenang, santai dan relaks adalah lebih mendalam semasa dan selepas ejakulasi.

Bullet Selepas orgasme pancutan/ejakulasi pertama berlaku selepas itu akan lebih mudah untuk berlaku setelah pengalaman pertama. Berlainan dengan orgasme biasa yang kadang-kadang sukar dialami wanita walaupun telah berpengalaman.
Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun ramai isteri yang tidak puas ketika jimak bersama pasangan.
Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya.
Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas...
Renungkan sebentar.....anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?

Isteri_Kecewa

Anda lelaki yang dayus jika terus membiarkan isteri anda kegersangan.....
Jangan sampai isteri anda mula makan luar dan curang terhadap anda. Jadi jangan salahkan isteri jika mereka menyalahkan SUAMI walaupun isteri sendiri yang berlaku CURANG!
Cuba renungkan kisah-kisah di bawah ini :
Isteri Curang
Isteri perleceh suami
Isteri mahu tuntut cerai


Di bawah ini adalah fakta-fakta hasil dari online survey yang diperolehi dari 586 isteri dan wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan.....
Sila baca fakta-fakta yang merisaukan ini :
Tick 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
Tick 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.
Tick Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme lebih sekali dalam seminggu.
Tick 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.
ANDA PERCAYA ATAU TIDAK, FAKTA TETAP FAKTA

Isteri_Sedih

Keluhan isteri yang tidak puas dalam hubungan seks

Penafian: Ilustrasi ini adalah untuk penerangan kami semata-mata
Fakta ini dikira serius dan kebanyakan lelaki yang tidak mengendahkan masalah mereka ini & kurang mencari penyelesaiannya kerana malu atau ego lelaki mereka yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami.
Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan mereka untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata. Tak tercabarkah ego anda?.
ANDA dibelenggu dengan gejala ini....
ANDA buntu memikirkannya...
ANDA malu dan segan..
ANDA mahu penyelesaian segera.




Jadilah Suami Idaman Sekarang!
Kecapi Nikmat Kepuasan Seks Sebenar Bersama Isteri Anda

Usah Risau..Kami Ada Penyelesaianya!
Selepas ini anda tidak perlu lagi :
Tick Membeli produk-produk seks di pasaran yang anda sendiri tidak tahu selamat atau tidak kepada diri anda. (*pasti anda sendiri ada baca berita, produk seks yang dibeli ditepi jalan bila diguna zakar langsung x naik-naik lagi... Abisla kalau yang "satu" tuh dah x boleh guna.)
Tick Berbelanja setiap bulan sehingga ratusan ringgit untuk membeli kopi atau pil tongkat ali yang pastinya akan memberi kesan sampingan jangkamasa panjang.
Tick Membeli produk urut dan pam bagi membesarkan zakar anda lagi. Percayalah... dengan teknik rahsia kami ini isteri anda takkan kisah lagi zakar anda kecil atau besar. (yela... sebab isteri anda dah puas giler bila dah "kena" dengan teknik rahsia ni).
Dan banyak lagi perkara-perkara yang mengarut dan membazirkan yang tak perlu anda lakukan selepas ini...



Selama ini pancutan/ejakulasi hanya dialami suami/lelaki sahaja. Namun kini, rahsia penemuan terbaru pakar seksologi mengesahkan bahawa isteri/wanita juga boleh mengalami pancutan/ejakulasi... BETUL KER???....
Pancutan/ejakulasi dikenali sebagai bentuk puncak kepuasan seorang suami/lelaki semasa hubungan seksual, iaitu dengan terpancutnya cairan sperma dari alat kelamin lelaki. Dan pada isteri/wanita pula kebiasaannya puncak kepuasan seksual disebut sebagai orgasme.
Sebuah penemuan terbaru hasil kajian pakar menunjukkan bahawa isteri/wanita bukan sahaja mengalami orgasme malah juga mampu untuk terpancutan/ejakulasi.
Kini Teknik Rahsia telah ditemui bagaimana untuk membuat isteri anda mengalami orgasme "pancutan/ejakulasi" dan diterangkan secara terperinci di dalam eBook ini.
Bayangkan jika anda mampu membuat isteri anda MENJERIT nama anda semasa dia mencapai orgasme Pancutan/Ejakulasi sehingga membuat seluruh tubuhnya menggigil hasil teknik rahsia dari ebook ini.

Dengan teknik yang simple - mudah dipelajari dan teknik power yang meletup. Anda boleh mengubah seni seks kepada orgasme sains. (dan ini bukan sahaja membuat kehidupan isteri anda lebih baik, malah kehidupan anda juga!)
Guna 21 Langkah-Demi-Langkah teknik rahsia yang mudah ini dan buat mata isteri anda terbeliak, kakinya kekejangan dan tubuhnya menggigil-gigil nikmat (dan saya akan tunjukkan bagaimana caranya di website ini !!!)


Yang Benar,

Khairul_Nizam_Sig

pengurus[at]pancutkanisteri.com


Untuk Pesanan Sila Klik DI SINI

2 comments:

KamarulR on November 2, 2009 at 8:46 AM said...

ish ish ish
bagus produk nie

imabiz on November 2, 2009 at 10:34 PM said...

bagus memang bagus... hehe...

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template