Saturday, April 25, 2009

Panduan Asas CPanel A-Z

Ketahui Cara Mudah Untuk Menjadi Pakar Dalam Cpanel. Masalah Teknikal Cpanel Kini Semudah A, B, C

Anda Bosan Melakukan Try & Error Pada Cpanel!? Anda Bosan Kerana Tiada Panduan Dalam Bahasa Melayu Untuk Rujukan Anda. Masalah Anda Kini Selesai!! Ketahui Panduan Lengkap Langkah Demi Langkah Mengenai Cpanel, Domain Dan Juga Web Hosting. Anda Hanya Perlu Baca Sambil Buat!! Teruskan Bacaan Anda..

Kenapa ramai yang masih tidak tahu mengenai Cpanel? Sedangkan telah banyak panduan di internet kini yang boleh membantu anda menguasai Cpanel. Mahukah anda menjadi seorang yang pakar dalam penggunaan Cpanel? Mahukah anda menjadikan Cpanel bekerja untuk laman web jualan anda?

Ramai newbie yang mencuba perniagaan internet ini yang masih lemah dalam asas perniagaan ini. Perkara yang paling ketara adalah asas mengenai Cpanel , nama domain dan hosting. Dalam perniagaan Internet Cpanel adalah merupakan pemandu arah laman web jualan anda. Kerana semua yang berkaitan seperti nama domain, hosting dan Cpanel adalah saling berhubung kait dan anda tidak boleh tidak.. harus mempelajari asas ini. Adakah ini masalah anda?

sukar Untuk Mendapatkan Panduan Langkah Demi Langkah Mengenai Cpanel

Tiada satu pun panduan Cpanel di internet dalam Bahasa Melayu sepenuhnya

Masalah teknikal cpanel amat rumit

Takut mencuba-cuba menu yang terdapat dalam Cpanel

Tidak faham istilah-istilah yang terdapat pada Cpanel

Zero pengetahuan langsung mengenai cpanel, domain dan web hosting

Dan Banyak lagi masalah yang berkaitan..

Perhatikan, begitu banyak masalah yang dihadapi oleh newbie atau mungkin diri anda sendiri. Jika anda mempunyai salah satu seperti masalah di atas, anda boleh menarik nafas lega kini, kerana telah menemukan penawarnya. Melalui ebook ini nanti anda akan:

  • Merasa mudah menggunakan Cpanel. Kerana ebook ini adalah panduan langkah demi langkah dan penjelasan menggunakan Bahasa Melayu sepenuhnya.
  • Anda tidak takut lagi masalah teknikal Cpanel kerana ebook ini menerangkan dengan begitu jelas menu setiap penggunaan yang terdapat dalam Cpanel.
  • Anda boleh memulakan tutorial serta merta sambil membaca. Yang penting anda sudah mempunyai domain dan web hosting. Jika belum, ebook ini juga menerangkan bagaimana anda boleh melakukan pembelian domain, mendapatkan web hosting dan seterusnya menggunakan Cpanel.
  • 99% masalah penggunaan Cpanel anda akan dapat di selesaikan.
Anda akan ditunjukkan bagaimana untuk mendapatkan nama domain, web hosting dan login pada Cpanel anda dan cara menukarkan password untuk keselamatan hosting anda.


Anda juga akan ditunjukkan bagaimana mengoptimasikan email Cpanel anda dengan berkesan untuk Perniagaan Internet anda. Memasang email tambahan disamping menggunakan dengan sepenuhnya email anda menggunakan tool-tool autoresponder, Quota, password email tambahan dan sebagainya
Anda akan diberikan panduan bagaimana untuk upload laman web anda ke server hosting anda. Anda juga akan diajar bagaimana membuat link download menggunakan Password Protect Directories untuk lebh keselamatan supaya orang lain tidak dengan mudah mendapat link download anda.
Menunjukkan penggunakan Redirect, Add on domain, Parked domain dan Subdomains dan cara memasangnya.
Cara menguruskan File manager web hosting anda dengan baik. Juga teknik-teknik menambahkan fail atau folder pada hosting anda. Anda juga ditunjukkan bagaimana upload laman web anda menggunakan Cpanel.
Penerangan adalah ringkas dan padat juga secara terperinci.
Kesemuanya adalah panduan asas. Tidak melibatkan perkara-perkara advance yang tidak begitu digunakan dalam Perniagaan Internet ini. Ini memudahkan pemahaman anda mengenai kesemua tajuk yang diutarakan.
Anda juga akan ditunjukkan bagaimana mengoptimasikan email Cpanel anda dengan berkesan untuk Perniagaan Internet anda.
Anda akan di tunjukkan bagaimana membuat Error Pages dengan berkesan dan memberikan keuntungan untuk anda kelak.
Anda akan ditunjukkan cara mudah membina PHP support, forum dan apa-apa juga perkara berkaitan skrip tanpa melibat pemasangan yang rumit dan tentunya mudah difahami.
Anda akan ditunjukkan bagaimana menggunakan satu fungsi untuk mempromosikan link affiliate dengan berkesan.
Anda akan diajar bagaimana untuk menghasilkan database pada web hosting anda.
..dan banyak lagi penerangan teknikal mengenai Cpanel dan tentunya panduan langkah demi langkah untuk membolehkan anda faham dengan lebih mudah.


Untuk Maklumat Lanjut Atau Pesanan Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template