Saturday, April 25, 2009

Panduan VCC ( Virtual Card Credit )

Dari Meja
Naim Rahim a.k.a Naem
Saturday, April 25, 2009


MUSTAHAK : Mimpi Ngeri Ini Mungkin Akan Menimpa Anda !

Nota kepada pembaca: jika anda mempunyai rakan yang suka menggodam, jangan beritahu dia. Ini untuk keselamatan anda


“Beritahu saya, atau saya gunakan kad tuan sampai tuan nazak tengok bil kredit kad tuan nanti Atau kalau tuan nak, saya ambil RM100,000 daripada bank tuan. Terima kasih kepada maklumat debit kad yang tuan gunakan masa beli e-book semalam.” kata seorang penggodam komputer kepada seorang usahawan.


Berbilion ringgit dicuri setiap tahun dan ianya tidak seperti masalah tanpa henti untuk semua..

Bayangkan, $500 juta (RM1.75 bilion) dicuri daripada tangan orang ramai dan pergi ke tangan mereka yang tidak bermaruah.

Setiap kali anda membuat pembayaran di Internet… ada yang menanti transaksi berlaku untuk melihat nombor anda.

Setiap kali anda membeli sesuatu di Internet… ada yang menanti di depan komputer mereka untuk melihat maklumat yang anda taip di komputer anda.


Nombor Kad Tuan Di Tangan Saya. Nak Saya Guna?”

Setiap kali anda membiarkan maklumat anda disimpan di dalam komputer, anda akan meninggalkan satu jejak.

Setiap kali anda melayari Internet, anda akan meninggalkan jejak. Mereka yang ada kepakaran akan menggunakannya untuk melihat apa yang anda buat, dan maklumat-maklumat sulit anda seperti apa nombor PIN anda, apa tiga digit terakhir di belakang kad anda dan lain-lain.

Dan akhirnya, rahsia yang sepatutnya menjadi rahsia menjadi maklumat tontonan mereka yang tidak bertanggungjawab ini.



Adakah ANDA Mangsa Seterusnya!!"


Harap-harap itu tidak berlaku.

Malangnya, tidak ramai yang tahu bagaimana untuk mengelakkan semua ini daripada berlaku ke atas diri mereka. Tetapi, ada jawapannya dan jawapannya berada di depan mata anda.



Bagaimana Saya Mengetahuinya?


Apabila seseorang penipu mahu menipu, apa yang mereka buat? Mereka akan menutupi jejak langkah mereka. Mereka akan memastikan tidak ada orang yang mengetahui siapakah mereka. Jadi, apa yang mereka buat adalah mencari jalan bagaimana untuk memastikan setiap pembelian atau fraud yang dilakukan tidak dikesan.

Jadi, mereka menggunakan teknik-teknik tertentu. Cukuplah saya katakan – mereka menggunakan untuk jalan kehinaan dan saya tidak akan mengulas lanjut di sini. Dan hasil daripada kajian saya, saya telah menemui salah satu teknik mereka. Dan saya perkenalkan kepada anda...



Virtual Credit Card


VCC merupakan satu kad yang akan menyelamatkan anda daripada pelbagai jenis masalah terutamanya penipuan. Bagaimana, ianya ibarat kad debit maya yang tidak akan berfungsi JIKA tidak mempunyai nilai di dalamnya.

Cuma, virtual credit card lebih selamat daripada kad debit – jauh lebih selamat. Kata blog kewangan Sound Money Tips:

Your actual account number will only be visible to you and your bank. The merchant never sees your number and can’t retain your information in his database. This way, hackers will only be able to see your temporary number, which will be useless to them.

Melalui laman-laman web tertentu, anda boleh mencipta VCC sebanyak mana yang mahu, dan completely anonymous dan tiada siapa akan mengetahui siapa anda kecuali penyedia kad tersebut. Anda ibarat hantu yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Tiada siapa mengenali anda si pembeli.

Ini merupakan pelindungan yang dinanti-nantikan ramai pihak.



"Betul-Betul Selamat?”


Mungkin ada yang bertanya, adakah ianya betul-betul selamat? Adakah ianya betul-betul seperti apa yang saya kata?

Setiap laman web yang saya kaji mempunyai satu perkara yang sama – setiap transaksi, setiap data, setiap bit data maklumat yang anda beri akan melalui talian yang secured and encrypted menggunakan 256-bit AES atau enkripsi yang sekuatnya. Biasa, ianya memerlukan lebih daripada 15 minit untuk seseorang hacker untuk memecah masuk talian yang anda lakukan.

Biasanya, seorang hacker memerlukan lebih daripada 15 minit untuk memecah masuk talian yang anda lakukan dan pada masa itu, anda sudah melaksanakan apa yang anda mahukan. Satu mata untuk anda. Kosong untuk hacker.

“Caj Untuk Dapatkan Satu Kad VCC?”

Anda sebenarnya boleh mendapatkan satu kad VCC secara percuma jika anda mahu. Malahan, saya akan menunjukkan macam mana untuk mendapatkannya untuk anda jika anda mahu. Anda tidak perlu bayar apa-apa. Sekaipun di caj untuk memasukkan amaun ke dalam VCC tersebut ,itupun anda boleh elakkan – dengan laman web yang saya berikan di dalam Panduan VCC.
Tapi, Mana Nak Dapat?”


Mudah sahaja. Terdapat beberapa laman web yang telah menyediakan kemudahan tersebut. Ada yang menyediakannya secara percuma, dan ada yang mengenakan caj-caj tertentu.

Dan laman-laman web tersebut telah saya kaji, dan rumuskan di dalam…


Panduan VCC
Bagaimana Untuk Mendapatkan Kad VCC DAN Membuat Duit Dengannya

Ditulis oleh: Naem , Usahawan Tempatan


Untuk Keterangan Lanjut Atau Pesanan Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template