Friday, April 24, 2009

Rahsia PPC Percuma

Siapa di sini yang nak tahu bagaimana untuk mendapatkan "rahsia-rahsia" yang dijaga rapi oleh pakar-pakar Adwords untuk menipu Google secara beretika dan mendapatkan kredit tambahan percuma?



Daripada:

Mohd Naim @ naem

Universiti Malaya,

Kuala Lumpur, Malaysia

Jumaat, 24 April 2009

Ini bukan rahsia lagi. Jika anda telah bermain dengan AdWords lebih daripada sehari, anda sudah tahu kebenaran bahawa mereka yang dipanggil "guru" mengetahui sesuatu yang anda tak tahu.

Mereka sentiasa mempunyai kredit untuk mempromosikan produk mereka dan mencuba-cuba pelbagai teknik dengan akaun mereka (tanpa perlu risau akan kredit mereka).

Tapi macam mana mereka lakukannya?

Saya mencari, mencari dan jumpa juga akhirnya.

Dan hari ini, saya akan membenarkan anda mengetahui rahsia yang dijaga rapi oleh mereka selama ini!

Biar saya terangkan.

Jika anda seperti saya, anda mungkin pernah terfikir macam mana nak kurangkan kos menggunakan Adwords dan YSM kan? Bukan apa.Kita bukannya ada banyak duit. Setakat cukup untuk belanja keluarga sekali sekala sahaja. Selalunya saya...

Gagal!

Wang saya sendiri pernah hangus ditelan Google. Iklan yang saya buat semuanya tak berjaya. Paling baik yang saya boleh buat pun, hanya mendapat pulangan balik berjumlah puluhan ringgit.

Saya kemudiannya terfikir, jika saya ada kredit lebih banyak, lagi senang saya nak membuat eksperimen dan tahu yang mana akan berjaya. Atas sebab itulah saya mencari-cari cara untuk menambahkan kredit dalam Adwords saya tanpa perlu membelanjakan jumlah wang yang banyak... dan saya menjumpainya!

" Banyak kos yang boleh anda kurangkan dengan panduan daripada naem ini. Saya jamin. Anda boleh jimat banyak dengan kaedah PPC Percuma dari Naem ini."
Sham RajaaAdsense
[panduanadwords.com]


"jika anda mahu mencuba-cuba dengan pemasaran Internet melalui pengiklanan PPC ini TANPA risiko kerugian wang yang banyak, dapatkan ebook panduan 'Rahsia PPC Percuma' ini. Cukup lengkap dengan langkah demi langkah beserta 'screenshot'."
Amirul Faisyal
[sistemrahsia.com]

" Saya jamin anda pasti akan berpuas hati dengan isi kandungan Ebook ini kerana ia sama sekali tidak meleret-leret, tetapi sebaliknya ia terus kepada topik yang dijanjikan."
Mohd Zulfadli (SmartZul)
[bloggingsteps.com]


"Mmg teknik nih "superb" , menjimatkan sehingga 70-90% kos PPC sy setiap bulan."
mdHilmi
[planhoster.com]


" Sumber - sumber yang dinyatakan serta langkah demi langkah yang ditunjukkan banyak membantu sesiapa sahaja yang ingin mengetahui "trick" mudah mendapatkan "rahsia" mengurangkan modal pengiklanan PPC."
Amirol
[pakejwebjualan.com]


Tapi bukan itu sahaja...

Saya juga menjumpai 6 cara untuk menambah kredit di dalam akaun Adwords saya dan juga bagaimana untuk menambah kredit di dalam enjin PPC lain seperti Yahoo Search Marketing dan AdCenter!

Bayangkan, saya cuma nak cari satu sahaja, tapi dapat pula maklumat-maklumat lain yang bermanfaat khususnya untuk mereka yang selalu menggunakan enjin PPC untuk:

  • adsense arbitrage
  • affiliate marketing
  • promosi produk

Jika ikut nafsu, baik saya simpan sahaja semua ni, dan enjoy sorang-sorang. Tapi, rasa tak sedap hati pula. Lagi bagus kalau saya bagi je kat beberapa orang yang betul-betul nak maklumat yang saya ada ni. Tapi terfikir pulak, apa jadi kalau diorang pulak guna maklumat tu dan jualkannya?

Mampuslah. Kalau cam tu, biar saya sendiri susun semua data-data, fakta yang saya tahu dan keluarkan dalam satu e-book untuk memudahkan semua orang untuk mendapatkannya.

Dan atas sebab itulah terhasilnya PPC Percuma.


Untuk keterangan lanjut atau pesanan sila Klik DI SINI

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template