Monday, April 27, 2009

Usahawan Prepaid

Jimatkan Prepaid Anda Dan Menjana Pendapatan Sampingan Seperti Saya!

Anda merupakan pengguna tetap handphone?

" Era Teknologi telah memudahkan kita dalam pelbagai kaedah. Antaranya didalam perhubungan komunikasi. Rata-rata kini setiap orang sudah mempunyai handphone untuk memudahkan sistem komunikasi."

Adakah anda juga memiliki handphone?

Daripada:

NORIZAN BINTI AHMED JAAFFAR

Jika anda merupakan pengguna handphone.. Maka hampir setiap hari anda akan menggunakannya untuk berhubung sesama anda. Setiap hari juga anda akan membelanjakan sebahagian duit khas untuk prepaid atau bil handphone. Anda juga akan kerap melakukan talian atau penggunaan sms.

Mengapa anda tidak jimatkan dan menjana pendapatan sampingan jika kaedahnya saya akan sediakan. Sy akan pastikan anda berjimat dan menjana pendapatan sampingan hanya dihujung jari.

Boleh ker berjimat dengan hanya menggunakan handphone??

Ya! Jawapannya boleh.. Saya telah berjimat sejak mengetahui kaedah yang paling berkesan untuk berjimat dengan hanya menggunakan handphone sahaja!!! Kini saya boleh berjimat dengan hanya hubungi kawan, kenalan, keluarga dan ramai lagi.

Malahan, kini saya bukan hanya berjimat tapi saya sudah menghasilkan pendapatan sampingan yang amat efektif setelah saya menjumpai sebuah sistem!

Sistem yang saya gunakan merupakan sistem FAST2URELOAD. Ini merupakan satu system terbaru oleh Syarikat Dhqdyna Ent (KT0204674-A) yang digunakan untuk perniagaan tambah nilai melalui sms. Syarikat Dhqdyna Ent merupakan syarikat yang bertanggungjawab membangunkan dan mengendali system easyreload Fast2ureload ini. Ia diterajui oleh En. Muhammad Yukeri. Kelebihan system ini adalah ia mampu memproses permintaan tambah nilai dan notis dengan begitu pantas dan tepat. Pelanggan akan mendapat tambah nilai dalam beberapa saat sahaja selepas agen menghantar sms. Manakala notis untuk agen akan sampai dalam masa kurang dari 30 saat. Sistem ini beroperasi 24 jam sehari.

Apakah kelebihan jika saya ingin mendaftar?

Yuran pendaftaran yang rendah yang hanya perlu dibayar sekali sahaja seumur hidup. No server (Gateway) boleh diaktifkan 8 Pax atau Teman 20 untuk penjimatan meghantar sms ke server.

Tiada sebarang charge untuk tambah modal ke akaun Fast2ureload anda tanpa had maksimum.

Laporan status transaksi dan baki dari server melalui sms setiap kali transaksi dilakukan tanpa sebarang charge.

Cara & arahan SMS yang cukup ringkas, mudah diingati & mudah difahami. lebih banyak pilihan produk seperti Celcom, Maxis, Digi, Umobile dan iTalk.

Anda boleh MENJUAL BELI TOPUP SERENDAH RM3, dan KEUNTUNGAN SEHINGGA 11% !

Yang Paling Penting Penggunaan Sistem Yang Mudah


Untuk Keterangan Lanjut Atau Pendaftaran Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template