Wednesday, May 6, 2009

Pendapatan Survey V2

Teknik Pendapatan Internet Hebat Dan Mudah Dengan Komputer Anda!

"Pelajari Bagaimana Untuk Menjana Pendapatan Dari RM10,000 ke RM15,000 Sebulan Dengan Hanya Mengisi Borang Survey Selama Beberapa Minit Setiap Malam Di Depan Komputer Anda Sahaja!"


Dari Meja:
Azman Ismail

Saudara/Saudari Yang Dihormati,

Semasa orang lain sedang sibuk dengan pelbagai cara untuk menjana wang Internet termasuk pelbagai pelaburan Internet seperti Swisscash dan bermacam-macam skim piramid dan bermacam-macam jenis skim lagi, saya sibuk menjana wang di Internet secara halal dan banyak dengan hanya mengisi borang pertanyaan survey beberapa minit sahaja setiap malam.

Saya lakukan ini secara sambilan sahaja untuk menjana duit yang cukup banyak melalui Internet ini. Sementara orang lain asyik kena tipu, saya menjana wang yang mudah dengan hanya mengisi beberapa borang setiap malam.

Mengapa Mereka Hendak Membayar Anda
Untuk Mengisi Borang Survey?

Ini sebabnya: Mereka perlu memahami kehendak dan citarasa anda!

Syarikat-syarikat Fortune500 bertaraf dunia ini perlu faham dan tahu citarasa anda sebelum mereka memasarkan produk-produk mereka atau mengambil keputusan untuk develop produk mereka atau tidak.

Syarikat-syarikat ini sanggup membayar jutaan ringgit semata-mata untuk maklumat ini dan mahu memahami citarasa dan kehendak orang biasa seperti anda dan saya. Apabila mereka sudah dapat memahami citarasa pelanggan mereka seperti anda dan saya, mereka akan memasarkan produk-produk mereka dan jana lebih banyak jutaan dollar lagi.

Mereka ingin tahu...

Soalan-soalan yang mudah seperti berikut:

1. Berapa kali dalam sebulan anda pergi membeli-belah di Tesco?
2. Kasut jenis apa yang anda suka pakai?
3. Anda suka pakai kereta hybrid (kereta elektrik) atau tidak?

dan lain-lain lagi.

Apa yang saya perlu lakukan adalah mudah sekali...

Saya logmasuk ke akaun saya di dalam Internet, dan selesaikan survey dengan soalan-soalan seperti contoh di atas dalam masa 5 ke 15 minit sahaja.

Selalunya saya akan dapat antara USD10 ke USD20 untuk satu survey. Dengan hanya beberapa survey-survey seperti di atas setiap hari, saya boleh menjana....

RM10,000 ke RM15,000 Setiap Bulan.....

Pada permulaannya, saya banyak mencuba pelbagai teknik-teknik di dalam Internet seperti affiliate, blog, E-Bay dan lain-lain. Bukan semudah yang saya sangka rupanya.

Rupa-rupanya selama ini, ada satu cara sahaja untuk menjana wang di Internet yang tidak susah dan boleh di lakukan oleh sesiapa tanpa sebarang kemahiran atau pengalaman.

Hanya perlu isi borang dan dapat duit dalam masa 15 minit sahaja.

Perjalanan harian saya begini...

Saya bangun pagi-pagi, buka laptop dan Streamyx kemudian logmasuk ke dalam akaun saya dan mengisi borang survey.

Saya lakukan ini selama 15 minit sahaja. Selepas itu, saya refresh akaun saya untuk melihat USD10 - USD35 masuk ke dalam akaun saya!

Jadi, setiap hari saya hanya perlu:

1. Ambil survey mudah dalam USD5 ke USD75 setiap survey!

2. Memasuki focus group di dalam Internet dari USD50 ke USD150 setiap jam!


3. Mencuba produk-produk baru seperti I-Pod, kasut Nike - Dapat simpan produk-produk ini dan di bayar untuk menggunakannya!


4. Melihat trailer filem di dalam Internet dan hanya perlu jawab (suka atau tidak) dan di bayar dari USD12 ke USD35


Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI


 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template