Tuesday, May 19, 2009

DANA RINGGIT - PROGRAM BANTU MEMBANTU

Dana Ringgit
Memperkenalkan Dana Ringgit - Program membuat amal jariah dan membantu sesama manusia sambil menjana dana untuk membangunkan kesejahteraan ummah.

Modal terendah RM 10 (Sumbangan Ikhlas)
Hanya memerlukan sumbangan ikhlas anda sebanyak RM10 dengan konsep membantu peserta terdahulu memperbaiki kehidupannya dan masyarakat di sekelilingnya. Sumbangan ini sangat rendah berbanding perbelanjaan untuk petrol dan makan anda seharian.

Mengumpul dana sehingga RM 1,000,000
Ini bukan pelaburan skim cepat kaya. Namun dengan hanya RM10 sahaja, peserta boleh menjana dana sehingga RM 1,000,000 yang bergantung kepada usaha dan kesungguhan dengan menggunakan sistem 5 peringkat penajaan yang telah disediakan.
Bonus bernilai lebih dari RM 100
Peserta tidak akan rugi kerana bonus yang diberi, nilainya adalah jauh lebih tinggi dari sumbangan peserta. Bonus yang terdiri dari e-book dan software ini adalah bernilai dan berkualiti serta sangat berfaedah sebagai panduan anda dalam dunia internet.

Tiada risiko penipuan
Setiap peserta baru tajaan peringkat ke-5 akan memberi sumbangan terus ke akaun bank anda tanpa melalui pihak admin. Anda tidak perlu risau pihak kami tidak membayar kepada anda. Anda bebas untuk mengembangkan pendapatan anda.

Bertindak sekarang dan bersama-sama kita berusaha membina kehidupan yang lebih sempurna.

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI
 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template