Monday, May 11, 2009

Pakej Lumayan



Daripada :

Saripudding a.k.a Kasimo
Internet Marketer

Sahabat sekalian,

Sedarkah anda Fenomena Tsunami Dalam Buat Duit Internet?


Percaya atau tidak, semakin hari semakin ramai pengguna internet berlumba-lumba mencari ilmu untuk mencari duit dari internet disebabkan faktor-faktor ekonomi rumahtangga yang tidak stabil. Kenaikan harga barang dan sebagainya mendorong orang ramai mencari pekerjaan part time yang menguntungkan seperti perniagaan internet ini.

Statistik menunjukkan bahawa setiap hari sekurang-kurangnya 21 orang pengguna internet akan membuat keputusan untuk menjadi seorang usahawan internet tidak kira model perniagaan mana yang mereka mahu ceburi. Akan tetapi hakikat sebenarnya ialah 85.7% daripada mereka mengalami kegagalan dalam perniagaan internet mereka pada masa hadapan!

Hakikat Perniagaan Internet:

Jika Anda Ingin Berjaya, Anda Perlu Melabur Untuk

Melengkapkan Ilmu Perniagaan Internet Terlebih Dahulu!

Seperti yang telah saya katakan tadi, hampir 85.7% daripada 21 pengguna internet yang menjadi usahawan internet setiap hari akan mengalami kegagalan dalam perniagaan mereka pada masa hadapan kerana kurangnya ilmu. Ini adalah kerana mereka tidak memenuhkan ilmu perniagaan internet terlebih dahulu sebelum terjun ke bidang ini.

Akibatnya, mereka akan putus asa dan hilang dari perniagaan internet!

Walaupun begitu, sebenarnya ramai juga yang gagal kerana tersalah pilih ilmu yang mereka ingin pelajari mengenai perniagaan internet ini. Dunia internet ini luas, ramai yang telah menulis e-book dan bergelar "sifu" dalam bidang masing-masing. Jadi sekiranya anda salah memilih ilmu yang anda ingin pelajari berkenaan dengan perniagaan internet ini, anda juga akan gagal di kemudian hari!

"Persoalannya Ialah Apakah Dan Mana Satukah Ilmu Yang

Anda Perlukan Untuk Berjaya Dalam Perniagaan Anda?"

Ilmu buat duit ini terlalu banyak dan tidak hanya tertakluk kepada ilmu asas perniagaan internet sahaja. Ilmu-ilmu perniagaan internet ini merangkumi ilmu-ilmu asas, marketing dan sebagainya. Di bawah ilmu-ilmu tersebut ada lagi ilmu-ilmu yang perlu anda pelajari antaranya ilmu Pemasaran, ilmu SEO, Ilmu Teknik Niche dan sebagainya.

Ini bermakna anda perlu membeli semua panduan di atas untuk memastikan anda lengkap dengan ilmu buat duit dari Internet. Kuasai semua ilmu-ilmu ini bermaksud anda akan menguasai masa depan perniagaan internet anda!

Ah, Mahallah Kalau Nak Memiliki Kesemua Ilmu

Yang Terhebat Ini!"

Ya, Ia sememangnya Benar! Jika sebuah e-book dijual dengan harga RM50 sebuah, kalau anda ingin membeli 5 ebook, bukankah jumlahnya sudah RM250. Ini belum lagi jika anda ingin membeli video-video tutorial yang beharga RM97, bukankah jumlahnya sangat mahal?

Ia mungkin merupakan satu berita buruk untuk anda!

Akan tetapi, sebenarnya anda mungkin dapat mengelak daripada berbelanja beratus-ratus ringgit untuk menguasai ilmu perniagaan internet ini jika anda tahu bagaimanakah caranya. Saya ada satu berita baik untuk anda semua....

"Saya Akan Tunjukkan Kepada Anda Bagaimana Anda Mampu

Jimat Beratus-Ratus Ringgit Untuk Memiliki Sistem Lengkap

Buat Duit Dari Internet dengan harga yang murah"


Untuk Maklumat Lanjut Atau Tempahan Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template