Tuesday, May 19, 2009

Usahawan Serai



Daripada: Abdul Adzim Ismail
Salam Sejahtera Sahabat,

Ramai di antara kita yang mencari cari maklumat mengenai penanaman serai secara komersial dan secara contract farming tetapi akhirnya menemui jalan buntu dan tidak berkesempatan menjana wang melalui penanaman serai secara komersial ini ekoran kurangnya maklumat mengenainya. Setiap hari, pasti ada yang mengajukan soalan melalui blog saya mengenai penanaman serai ini dan setiap hari juga pasti ada orang yang datang ke blog saya melalui kata carian serai. Ini menunjukkan ramai di kalangan kita sedang mencari info mengenai penanaman serai ini.Oleh itu, demi membantu rakyat Malaysia yang berminat mengenai penanaman serai secara komersial, saya hasilkan produk ini dan ianya Percuma!!

Saya telah lama berkecimpung dalam penanaman serai secara komersial ini dan penanaman serai ini memberi pulangan hasil yang sangat lumayan. Jika hendak dibandingkan dengan perniagaan lain, penanaman serai secara komersial amat mudah diuruskan dan tidak banyak kerenah. Pasaran yang luas dan tidak akan putus ini menyebabkan permintaan serai meningkat terutama sekali dalam industri makanan dan kosmetik. Kini saya ingin berkongsi peluang ini bersama anda. Oleh itu, peluang ini hendaklah direbut oleh para usahawan untuk menambahkan pendapatan anda.

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template