Tuesday, June 2, 2009

3 Panduan Rahsia PERCUMA



Daripada : Raja Kamil

Saya sering mendapat aduan daripada pelajar-pelajar saya bahawa mereka mengalami simpton tidak berdaya. Ada juga yang mengadu kepada saya, bisnes internet ini memerlukan start up modal yang agak tinggi untuk berjaya.

Justeru, segala persoalan di atas, saya muatkan di dalam ebook yang bertajuk Ikan Kecil Untuk Ikan Besar. Ianya merupakan sebuah ebook kategori motivasi. Di dalam ebook ini, saya memuatkan 3 buah cerita. Cerita Atan, asal usul saya dan kisah saya ke kedai.

Ikan Kecil Untuk Ikan Besar

Ada juga yang bertanyakan saya, bagaimana caranya buat duit secara online. Mereka bertanya bertubi-tubi hingga ada yang tanyakan saya, di manakah saya mula-mula mendapat duit dari online.

Akur, dengan soalan yang bertubi-tubi itu, saya keluarkan ebook yang bertajuk Duit Pantas Dari Lelong.com.my. Ya, duit pertama saya dari online ialah daripada lelong.com.my, sebuah laman bidaan Malaysia.

Bukan seringgit, bahkan RM150 adalah jumlah yang saya terima ketika mula-mula menerima duit daripada online ini.

Dalam ebook Duit Pantas Dari Lelong.com.my, saya menceritakan stratergi-stratergi yang saya ambil sehingga berjaya menghasilkan duit dari sana.

Duit Pantas Daripada Lelong.com.my

Bila orang lain buat blog, saya pun buat blog. Mula-mula, biasalah guna blogspot.com, lepastu ada terbaca daripada sebuah blog ni, dia kata, kalau nak serius kena guna nama dot com sendiri.

Mahal woo, mana mahu cekau duit. Korek punya korek, dapatlah beli domain dan hosting sendiri.

Masalah sekarang, blog dot com tadi, jadi bebanan (liabiliti) pula. Adeh :(

Daripada pembacaan dan pengalaman, saya dapat jadikan blog saya sebagai sumber kewangan. Duit yang dapat daripada blog, bukan sahaja dapat membayar harga domain dan hosting, malah dapat juga menampung kos internet dan sedikit kos beli gula-gula.

ebook yang bertajuk 3 Idea Buat Duit Dengan Blog mendedahkan 3 cara yang saya gunakan untuk menghasilkan pendapatan dengan blog.

3 Idea Buat Duit Dengan Blog sebenarnya merupakan sebahagian daripada ebook yang bakal saya keluarkan nanti ;)

3 Ideabuatduit_diblog
Alhamdulillah, dengan izin Allah juga, saya telah berniat untuk menginfaqkan ilmu ini secara PERCUMA kepada anda.


Untuk Download Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template