Tuesday, July 14, 2009

Rahsia Menjana Wang Dengan EMAS Di Bongkar



Saya Ada Satu Rahsia Yang Ingin Saya bagitahu Anda...



Rahsia Bagaimana Anda Boleh Menggandakan Wang Simpanan, Melangsaikan Hutang Dengan Segera, Tak Perlu Risau Lagi Pasal Tak Cukup Duit!



Yang menariknya anda boleh miliki semuanya ini tanpa perlu menjadi Usahawan, menyertai MLM ataupun membuat kerja sambilan yang tak pasti untungnya. Yang penting anda boleh meneruskan kerja seharian anda seperti biasa tanpa sebarang gangguan...




Dari : Jamaluddin Bahari & Abd Hafiz Wasa


Lokasi : Kuala Lumpur




Adakah anda sedar akan realiti yang berlaku pada diri anda???



* Setiap hari rungsing memikirkan wang simpanan anda seperti KWSP, ASB dan Lain-lain pada masa depan tak mencukupi lebih-lebih lagi selepas anda bersara kelak.

* Anda ingin berniaga tetapi anda rasakan tidak akan berjaya? Dan sudah tentu anda risau risiko kehilangan modal yang anda mahu mulakan untuk berniaga.

* Walaupun ramai usahawan internet berjaya dalam perniagaan internet, tetapi anda masih tidak yakin dengannya kerana memikirkan kesusahan teknikal seperti memasang laman web, sistem pembayaran, affiliate, autoresponder dan lain-lain yang memeningkan kepala anda.

* Anda ingin menyertai saham-saham di pasaran tetapi takut akan rugi. Dan anda juga tidak mahir mengkaji pasaran saham. Bermain saham memang benar-benar untung jika saham naik, jika saham turun pula silap-silap haribulan hilang semua wang pelaburan anda!

* Anda pernah ditipu menyertai pelaburan-pelaburan skim cepat kaya seperti swisscash, skim piramid dan bermacam-macam lagi yang jelas haram dari segi syarak & undang-undang dan ternyata hanya menipu wang anda. Ini menyebabkan anda amat takut dan berhati-hati.

* Anda memang seorang yang berminat membuat duit, tetapi malas untuk berusaha keras?

* Dan bermacam-macam perkara yang merungsingkan dan memeningkan kepala anda dalam dalam mencari wang tambahan untuk anda dan keluarga anda.


Sekiranya anda memang benar-benar mengalami masalah di atas, usah risau lagi! Teruskan pembacaan anda kerana sebentar lagi saya akan bongkarkan satu rahsia bagaimana anda mampu menyelesaikan semua masalah di atas hanya menggunakan EMAS. Ya, dengan EMAS. Dan anda boleh lakukannya sendiri berdasarkan panduan-panduan yang akan saya bongkarkan sebentar lagi.


Tuan/ Puan yang dihormati,

Tahukah anda bahawa emas mampu menjamin kehidupan anda untuk masa sekarang dan juga masa hadapan? Jadi sebelum saya membongkarnya mari kita lihat dengan lebih dekat akan apa itu emas.

Emas adalah bahan logam yang tinggi nilainya tidak akan jatuh dimakan inflasi. Emas merupakan logam yang lengai. Ia tidak bertindak balas dengan bahan-bahan lain. Dalam industri pembuatan, emas digunakan sebagai pemangkin kerana ia adalah bebas daripada menganggu logam-logam lain. Pendek kata ia tidak bertindak balas dengan logam-logam lain. Sifat emas yang inilah menyebabkan ia begitu berguna dan berharga dalam industri pembuatan. Yang menariknya, sehingga sekarang masih belum ada lagi sainstis yang mampu membuat emas.

Disebabkan emas tidak mampu dihasilkan oleh manusia maka pengeluaran emas adalah terhad. Permintaan mula melebihi dari pengeluaran. Dan disebabkan faktor inilah harga emas sentiasa naik dalam jangka masa sederhana dan panjang. Jadi tidak mustahil kita mampu menjana kekayaan melalui emas.


Kandungan:

Topik 1: Kelebihan Emas Dalam Menjana Kekayaan
Topik 2: Kenapa Pelaburan Emas Menguntungkan?
Topik 3: Bagaimana Hendak Memulakan Pelaburan Emas?
Topik 4: Faktor Yang Mempengaruhi Harga Pasaran Emas
Topik 5: Strategi Pelaburan Emas
Topik 6: Untungkah Dengan Mengadai Emas?
Topik 7: Sesuai Ke Buat Pinjaman (Loan) Untuk Melabur Dalam Emas?
Topik 8: Antara Kelebihan Dinar Emas
Topik 9: Di sebalik Keistimewaan Barang Kemas
Topik 10: AWAS! Berhati-hati dengan skim pelaburan emas.


PENERANGAN:
Pendedahan teknik-teknik yang digunakan jutawan emas dalam
menjana kekayaan dengan emas. dan yang pasti semua orang
boleh memulakan dan melakukannya sendiri
walaupun bermodalkan modal yang kecil.

KELEBIHAN DENGAN PELABURAN EMAS:
Ebook "Emas-Emas Yang Hilang" akan mengubah kehidupan anda
100% yang dahulunya berhutang keliling pinggang kepada kehidupan yang
lebih terurus, positif, bebas dari masalah kewangan dan sudah tentunya melangkah ke arah
membina kekayaan walaupun bukan sekarang tetapi beberapa tahun akan datang!
Dengan panduan pelaburan emas iaitu Emas-Emas Yang Hilang ini anda akan dapat:
Merancang masa depan anda dengan penuh keyakinan berdasarkan
sumber kewangan yang kukuh.

Mengapa emas patut dijadikan sebagai salah satu pelaburan masa depan anda? Ianya kerana..

* trend kenaikan harga emas adalah sentiasa menaik. Dalam masa sebulan ianya boleh naik sehingga 5%. Pernah dicatatkan, harga emas naik 33.3% dalam tempoh setahun
2006 -2007. Sekiranya anda beli 100gram emas dengan RM100 per gram pada Jan 2006, iaitu RM10,000. Apabila anda menjualnya pada Jan 2007, anda akan mendapat RM 13,300. Maknanya anda untung RM3,300 hanya dalam setahun. Tidakkah ianya sangat lumayan ?

* Pelaburan emas amat tinggi pulangannya berbanding pelaburan ASB. ASB biasanya memberikan pulangan 8-10% setahun. Akan tetapi pulangan emas adalah 50 -100% lebih lumayan daripada ASB.

* Harga minyak naik – harga emas akan naik. Apabila minyak naik, semua harga barang akan naik termasuk emas. Jika anda membeli emas sekarang, anda akan mendapat keuntungan lumayan pada masa kenaikan harga minyak ini. Dan anda perlu ingat juga bahawa emas tidak dipengaruhi oleh INFLASI.

* Terdapat beberapa cara anda boleh mendapat keuntungan melalui emas. Kebanyakan kita tahu emas hanyalah barang kemas. Tahukan anda dengan hanya bergantung kepada barang kemas, keuntungan yang diperolehi selepas menjualnya tidaklah seberapa besar, tapi masih menguntungkan. Sebenarnya ada banyak bentuk pelaburan emas iaitu ------,------,--------,-------, & -------. (masih rahsia)

* Diiktiraf oleh sistem kewangan Malaysia di mana Bank Negara sendiri memainkan peranan besar dalam menyedarkan kepentingan pelaburan emas ini kepada orang ramai. Sudah tentu ianya sah di sisi undang-undang dan juga halal dari segi Hukum Syariah.

* Terdapat banyak kemudahan di mana bank-bank utama di Malaysia seperti Maybank, Public Bank yang menyediakan skim pelaburan emas sebagai pelaburan orang ramai.

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template