Wednesday, August 26, 2009

Laporan Percuma Influenza A H1N1



Satu laporan PENTING yang anda WAJIB baca....!

"Benarkah Influenza A (H1N1) Satu
Wabak Yang Dirancang Oleh Pihak Kapitalis?
Ketahui Fakta-Fakta dan Bukti Kajian Penting Virus Kejam Ini serta Satu-Satunya Cara
Terbaik Menyelamatkan Nyawa Anda!"

Laporan PERCUMA ini bakal mengejutkan anda dengan beberapa
fakta terbaru dan amat penting untuk diketahui umum! Anda perlu bertindak segera untuk mendapatkan laporan PERCUMA ini pada hari ini juga!







Dari meja penulis : Razif Yusof
Perkara : Cara Mencegah Influenza A (H1N1) dan Kisah Misteri di Sebaliknya!


Salam sejahtera,

Penularan virus Influenza A (H1N1) atau lebih dikenali dengan selsema babi sejak bulan Mei 2009 lepas, telah menyebabkan kebimbangan dan ketakutan di kalangan rakyat Malaysia. Saban hari muncul di dada-dada akhbar dan televisyen mengenai jangkitan wabak merbahaya ini.

Di Malaysia, berapa ramaikah yang telah dijangkiti virus selsema babi ini? Terlalu seriuskah? Keratan akhbar di bawah mungkin akan memberikan gambaran lebih jelas lagi betapa seriusnya wabak pembunuh yang digelar Influenza A (H1N1).

Berdasarkan laporan ringkas, statistik sehingga 16 Ogos 2009, seramai 213 pesakit H1N1 telah di tahan di wad dan 33 pesakit lagi dirawat di ICU. Dari 33 pesakit tersebut, seramai 16 pesakit mempunyai risiko berakhir dengan kematian akibat masalah penyakit kronik sedia ada seperti asma, obesiti, kecacatan otak dan sebagainya.

Manakala mengikut kata Ketua Pengarah Kesihatan pula, 40% daripada 56 kematian akibat virus Influenza A (H1N1) ini adalah disebabkan 'kelewatan mendapat rawatan' dan 13% lagi angkara 'kelewatan pengesanan jangkitan oleh pengamal perubatan (doktor)!'.

dan berita terbaru yang saya perolehi....

Adakah kemungkinan besar virus Influenza A (H1N1) atau selsema babi ini telah 'dicipta dengan sengaja' oleh pihak yang tidak bertanggungjawab atas sebab-sebab tertentu dengan tujuan untuk mengaut keuntungan besar daripada mangsa Influenza A (H1N1)?

Apakah benar semua ini...?

Maka, atas kesedaran dan inisiatif saya sendiri untuk menyebarkan maklumat terkini mengenai virus Influenza A (H1N1) ini kepada umum, maka saya telah menerbitkan sebuah laporan PERCUMA khas untuk anda iaitu :

Laporan Ringkas PERCUMA
"Informasi Padat H1N1"


(ebook ini dalam format .PDF dan berbahasa Melayu)

Ebook ini ditulis berdasarkan maklumat terkini dan fakta yang diperolehi daripada sumber yang boleh di yakini kesahihannya. Maklumat yang didedahkan bertujuan untuk memberikan fakta yang tepat dan jelas mengenai Influenza A (H1N1) kepada umum terutamanya rakyat Malaysia.

Apa isi kandungan sebenar laporan PERCUMA ini? Lihat senarai di bawah :

* Anda akan mengetahui, apa sebenarnya yang dikatakan dengan Influenza A (H1N1) dan bagaimana ia boleh menular dengan cepat serta mengundang maut!
* Mendedahkan sumber utama untuk melihat statistik terkini jumlah mangsa jangkitan dan kematian akibat selsema babi!
* Mendedahkan fakta sebenar mengenai topeng muka (face mask)! Bukan semua topeng muka boleh digunakan dan ada diantaranya perlu diganti setiap masa!
* Doa yang MESTI dibaca oleh umat Islam untuk menghindari wabak Influenza A (H1N1).
* Bukti mengejutkan hasil kajian daripada Universiti Sains Malaysia mengenai virus kejam ini!
* Beberapa petua orang kampung untuk meningkatkan antibodi (ketahanan) badan dari terkena jangkitan virus selsema babi.
* Pendedahan berani! Siapa dalang sebenar di sebalik penyebaran Influenza A (H1N1) yang mengakibatkan beribu-ribu orang di jangkiti di seluruh dunia!
* serta banyak lagi yang perlu anda tahu...

Memandangkan pada ketika ini merupakan waktu-waktu yang paling kritikal untuk berdepan dengan wabak Influenza A (H1N1) ini, maka sewajarnya anda MESTI membaca laporan percuma ini dengan segera!

Download DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template