Saturday, October 24, 2009

Biar E-Toyol Cari Duit Untuk Anda



" Saya Akan Tunjukkan Bagaimana Anda Boleh Menjana Wang Yang Banyak Apabila Mawi Menang Akademi Fantasia, Apabila Nabil Menjadi Juara Raja Lawak, Apabila Pilihanraya Kecil Dijalankan, Apabila Harga Gula Dinaikkan, Apabila Transformers 3 Ditayangkan, Apabila Wayne Rooney Menjaringkan Hat-Trick Untuk Manchester United Dan Apabila Semua Tajuk Utama Muka Depan Surat Khabar Menjadi Tumpuan Berjuta-juta Pembaca!"
Fakta Penting
Penipuan Cara Membuat Duit Di Internet Dibongkar!

Baca Fakta Ini Sebelum Anda Membuat Keputusan Untuk Sertai Atau Beli Program "Cara Membuat Duit". Tahukah Anda 90% Program Menjana Wang Di Internet Adalah SCAM (MLM, Sistem Piramid, HYIP, Autosurf, Skim Cepat Kaya, Forex dll) Yang Bertujuan Untuk Menipu Wang Anda? Saya Pernah Menjadi Mangsa Kepada Banyak Program Yang Saya Sertai. Anda Juga Mungkin Pernah. Walaubagaimanapun, Berdasarkan Kajian Lebih 3 Tahun Yang Saya Buat Dengan Bantuan Pakar Dari Malaysia Dan Luar Negara, Ada Cara Yang Betul, Mudah Dan Paling Penting Halal Untuk Menjana Wang Di Internet. Biar Saya Tunjukkan Caranya!

Perhatian: Jangan Beli Pakej 2 Ebook Ini Sehingga Anda Benar-Benar Berasa Kecewa Dengan Program Internet Yang Anda Telah Sertai Sebelum Ini
Jangan Buang Masa Saya...

Biar saya berterus terang. Saya pemalas orangnya. Malas nak siapkan kerja rumah, malas nak bekerja, dan malas nak cakap panjang-panjang. Biasanya orang yang malas ni akan ketinggalan. Tapi saya tak peduli, sebab saya ada "toyol" saya dan saya tidak ketinggalan. Saya tak nak tulis panjang-panjang di sini sebab saya tak nak buang masa saya. Banyak benda yang saya nak lakukan: main game, tengok tv, jalan-jalan, main bola, makan dan tidur.
Jadi Siapa Saya?

Saya hanyalah orang (bukan toyol ye) biasa seperti anda, cuma apa yang membezakan kita ialah saya ada "toyol" dan anda tiada. Dengan bantuan toyol ini saya boleh buat duit yang banyak di internet sambil rehat-rehat, minum air dan baca surat khabar. Anda pula bekerja keras tiap-tiap hari untuk gaji yang hanya masuk akhir bulan. Kuat bekerja, setahun pun belum tentu ada increment. Penat kan?
Apa Yang Toyol Saya Buat?

Pertama sekali, jangan salah faham. Toyol ni bukan hantu seperti yang anda bayangkan. Toyol ini:
Memberitahu rahsia bagaimana menjana wang dengan modal RM0
Menunjukkan berpuluh-puluh cara membuat wang di Internet sambil berehat
Memberi peluang anda bekerja sepenuh masa di rumah
Membuktikan yang anda lebih power dari boss anda
Membuka peluang untuk anda mendapat pendapatan separuh masa yang mungkin lebih besar dari pendapatan sepenuh masa!
Peluang mendapat kebebasan wang!

Semua perkara di atas diterangkan secara ringkas dan padat. Anda tak perlu ebook yang tebal, sampai 300 mukasurat untuk faham. Toyol ini juga akan tunjukkan panduan menjana wang di internet tak sampai setengah jam. Tak perlu CD yang panjangnya 4 jam. Juga cara unik nak tarik pelawat ke laman web anda tak sampai 10 minit. Anda nampak apa point saya?
SAYA JUGA TAK NAK BUANG MASA ANDA
Memperkenalkan...

E-Toyol Asas E-Toyol: Buat Ebook Tanpa Modal & Jual Online
Pelajari asas Ebay, Clickbank, SEO dan banyak lagi. Ketahui rahsia saya menjana lebih RM200 sehari melalui Youtube, Adsense dan Blogger. Lihat bukti di bawah! Bina ebook dengan MODAL RM0 dan miliki perisian-perisian percuma. Nikmati perisian Program Affiliate, 7 Skrip E-Cover, Skrip Borang Bayaran, Template Minisite dan banyak lagi, semestinya PERCUMA! Lupakan tentang kursus yang berharga beratus-ratus ringgit.
Akan Datang: Percuma source code lengkap minisite dari surat jualan hingga ke ruang muat turun. Namun apabila siap, harga 2 ebook akan menjadi RM30.

Situasi Hari Ini...

Jika anda seorang yang bekerja, anda melakukan perkara yang sama setiap hari. Bangun dari tidur di awal pagi, gosok baju, bersiap dan pergi ke pejabat. Di pejabat pula anda ditimbuni dengan kerja-kerja yang tak pernah berkurang. Di hujung hari pula anda perlu bekerja lebih masa. Adakah ini yang anda mahu dalam kehidupan anda? Setiap mulanya hari Isnin, satu ketakutan dalam diri anda timbul dan bayangkan sampai bila perkara ini akan berterusan? Ya, sampai ke tua.

Namun segala-galanya belum terlambat. Jika anda mahu membantu diri anda, anda perlu lakukan sekarang. Bukan 20 tahun lagi. Renungi kata falsafah ini: "Bagi orang yang berjaya, masa depan mereka ialah HARI INI".
Adakah Anda Menghadapi Masalah-Masalah Ini?
Sudah lama mencuba program internet, namun menjana tak sampai RM1 sehari?
Mempunyai 10 laman web/blog yang dipenuhi iklan-iklan Google Adsense, namun jumlah pelawat yang datang tak sampai 100 orang sehari? Sedihnya.
Pernah sertai program affiliate namun sebulan pun tak ada jualan?
Nak berniaga di eBay tapi tak tahu nak jual produk apa?
Mahu memulakan perniagaan internet tetapi tiada modal?
Jika YA, Anda Perlukan Bantuan Toyol Ini

Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template