Monday, October 26, 2009

Panduan Buat Duit Dengan Mudah.My



RM13,000 Dalam 2 Hari Mustahil Untuk Anda?
Bukan Dengan INI!

Abu merupakan seorang budak berumur 12 tahun, tetapi dia tidak sama seperti budak yang lain. Setiap kali dia melihat seorang dewasa membuat duit, dia pun mahu membuat duit.

Dan suatu hari, dia terserempak dengan Mudah.my. Di sana, beliau mengetahui dunia penjualan dan dia menjual pelbagai barang, termasuklah kereta mainannya.


Kereta Ferrari yang dijual oleh Abu

Pada mulanya, kereta mainannya tidak mendapat sambutan. Ada sahaja yang menyebabkan barang jualannya tidak laku. Kadang-kadang orang kata yang mereka tidak percaya dengan budak hingusan seperti dia, ada yang kata orang seperti dia adalah penipu besar.

Tetapi dia tidak kisah.

Dia melakukan apa yang terbaik untuk dirinya. Dia rasa masa depan yang cerah ada di depan matanya, hanya menunggu untuk dia mendapatkannya.

Satu hari, dia terjumpa dengan "Panduan Buat Duit Dengan Mudah.My" yang ditulis oleh Raja Kamil. Di dalamnya Raja Kamil menerangkan kepadanya bagaimana untuk membuat duit, dan macam mana sebagai seorang usahawan, dia boleh mencipta kredibiliti untuk dirinya.

Dan pada waktu itulah...

Dia mendapat satu idea. Dia menggunakan SEGALA teknik yang ada di dalam panduan buat duit dengan Mudah.my, dan menukarkan sedikit menggunakan kreativitinya. Tahu apa jadi?

Jualannya MELETUP.

Pada awalnya, semasa menggunakan teknik Raja Kamil, jualan yang dia sudah meningkat (lebih daripada 5 kali ganda). Tetapi semasa dia bermain dengan teknik Raja Kamil, dia berjaya meningkatkan jualannya 200%.

Dia belanja emak dan ayahnya makan satay Kajang. Mahal - tak kisah. Abu ada duit.

Adakah anda mahu menjadi seperti Abu?

Walaupun di atas bukanlah kisah benar, tetapi ianya boleh berlaku. Dan paling penting: anda tidak melalui apa yang Abu perlu lalui kerana anda sudah dewasa. Mengikut kajian saya, anda kemungkinan besar adalah seorang yang berumur 18 tahun ke atas dan amat berminat untuk membuat duit.

Dan dua itu sahaja sudah cukup untung mengetahui bagaimana untuk membuat duit dengan Mudah.my.

Sebelum saya pergi dengan lebih jauh, biar saya memperkenalkan diri saya.

Nama saya ialah Raja Kamil dan sebelum ini saya pernah mengeluarkan beberapa buah panduan iaitu Rahsia USD50 Sehari dan Panduan AFD (Adsense for Domains).


Di dalamnya, saya menerangkan bagaimana untuk membuat duit dengan cara-cara tertentu. Dan terima kasih kepada panduan-panduan tersebut, banyak orang sudah mengetahui cara bagaimana untuk membuat duit di Internet.

MESEJ DARIPADA SAYA:


Saya tahu, ramai orang pernah ditipu oleh usahawan-usahawan ciplak yang menjanjikan beribu-ribu ringgit tetapi diri mereka sendiri tidak pernah melakukannya.

Oleh itu, seperti dalam semua buku saya, saya mempunyai dua polisi.

Saya mempraktikkan apa yang saya tulis.

Saya akan mencuba dahulu apa yang saya mahu sebelum memberikan kepada anda.

Dua kombinasi ini berjaya membantu saya untuk berjaya dan ini membawa saya kepada penciptaan "Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my".
sy masih kehairanan baru lepas delete iklan kat mudah.my..

pada malam 07 october lalu, saya baru setup account kat mudah skali dgn letak 1 iklan pasal henpon sy semuanya pakai tips dan panduan dr audiobook rk

tadi dalam jam 9 pm dah terjual dah pon henpon sy.. sy masih kehairanan
nak kata murah sgt harga tu tak jugak sempat gak untung sket

sampai skarang sy masih kehairanan dgn panduan dr rk tu sy seblom ni ada byk gak letak iklan dlm mudah.my tp jarang2 dapat buyer dr sana

lepas magrib tadi dpt 1 call dan terus deal, pkul 9 buyer dtg collect
panduan yg penuh misteri haha

John Joe
(petikan daripada forum online tempatan link asal)

tempah di sini

Saya berjaya menjual lebih 11 ribu ringgit menggunakan Mudah.my dan sekarang saya ingin mengajarkan caranya kepada anda pula.

Bagi saya, inilah cara terbaik untuk melawan "usahawan-usahawan" ciplak yang ada di merata-rata tempat sekarang ini.

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template