Sunday, November 1, 2009

Blog Ekspress - Perkhidmatan Setup Blog Wordpress

Jika anda idamkan sebuah blog yang professional, memiliki blog yang dihost di nama domain anda sendiri dan pemasangan blog secara Professional adalah langkah yang tepat. Ini akan menjamin kejayaan anda dalam aktiviti berblogging atau perniagaan untuk jangka masa panjang. Platform blog terbaik masa kini adalah di WordPress. WordPress menyediakan 2 kategori blog yang boleh dihasilkan iaitu platform percuma (www.domain.wordpress.com) atau platform berbayar (www.domain.com) yang memerlukan anda memiliki domain dan hosting sendiri.

Sebab utama ramai yang memiliki blog percuma atau servis percuma kerana mereka kebiasaannya tidak memiliki kepakaran dalam pemasangan blog ( Bukanlah berniat untuk mengatakan anda kurang hebat ) untuk memasang blog Wordpress menggunakan domain dan hosting sendiri. Kebanyakan Blogger hanya berfikir hanya untuk menulis, menulis dan menulis. Seharusnya seorang blogger harus memberi penekanan kepada aspek fizikal blog mereka juga.

Mudah, dapatkannya di Blog Eksress!

Blog Ekspress menjalankan servis pemasangan blog WordPress Professional dan telah berkhidmat dengan beberapa pelanggan sebelum ini. Kami telah menjalankan try and error hampir selama 1 tahun dalam bidang pemasangan dan konfigurasi blog wordpress.

Tujuan perkhidmatan ini adalah membantu anda dalam menyediakan sebuah Blog Professional di WordPress dengan domain dan hosting anda sendiri. Ia akan kelihatan anda seorang blogger yang serius dan ini dapat membina kredibiliti anda sebagai seorang blogger.

Banyak Panduan-panduan pemasangan blog dot com yang disediakan oleh usahawan internet di Malaysia untuk membantu ramai orang dalam membina blog "Self Hosted domain dan hosting" mereka. Namun begitu kesabaran,masa,minat dan tumpuan diperlukan menyebabkan sesetengah orang yang menggunakan panduan tersebut tersangkut ditengah jalan. Bukan bermakna panduan tersebut tidak bagus atau tidak lengkap. Apa yang cuba dimaksudkan ialah mereka tidak mempunyai masa dan mempunyai komitmen lain yang perlu diselesaikan.

Kami yakin ada diantara di luar sana yang terlalu sibuk dengan tugasan sehingga tidak sempat untuk menghabiskan siri panduan pemasangan blog yang mereka ada. Apa yang pasti, 70% daripada anda tidak mahu tahu bagaimana untuk membina blog, tetapi anda hanya ingin mendapatkannya sahaja!

Jadi kami di Blog Ekspress sedia berkhidmat untuk memasang blog WordPress anda. Anda jimat masa yang sangat berharga dan dapat menggunakan masa anda sebaiknya kepada perkara lain. Namun itu tidak bermaksud anda tidak perlu tahu apa-apa. Dari masa ke semasa anda perlu juga sedikit sebanyak mengenai basic asas Wordpress. Perkhidmatan ini hanya sesuai untuk mereka yang betul-betul tidak mempunyai masa untuk menyediakan blog Wordpress mereka sahaja.

Untuk Maklumat Lanjut Sila Layari - http://blogekspress.com

Untuk Lebih Maklumat Dan Tips Menarik Sila Layari - http://blogekspress.com/blog

6 comments:

Mr. Cuz on November 3, 2009 at 2:56 AM said...

dh tgok dh..mmg murah gile la..xsgka semurah rm20 jer kan..hehe

imabiz on November 3, 2009 at 5:16 AM said...

murahkan...

Amin Johar on November 4, 2009 at 7:41 AM said...

Buat program Affiliate tentu lagi laju sikit. :-)

imabiz on November 4, 2009 at 7:53 AM said...

hah betul tue... buat affiliate lagi ramai yang promo nie..

Penang on November 12, 2009 at 8:15 PM said...

sesuai untuk newbie... perkhidmatan pun murah... nanti saya promote walaupun x ade affiliate.

imabiz on November 12, 2009 at 9:04 PM said...

eh.. boleh tgk tread di KM.. die ade bukak perkhidmatan review nie... tak taula ade lagi ke tak..

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template