Thursday, November 26, 2009

Suzila Collection - Kedai Online Aksesori Wanita

Selamat sejahtera imabiz ucapkan kepada pengunjung blog ini... sebelum terlambat imabiz ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada pembaca blog imabiz yang beragama Islam... semoga tahun ini kita lebih banyak melakukan pengorbanan kepada agama dan tanah air kita..

so, hari ini imabiz nak cerita mengenai sebuah laman web yang menarik sebab apa? sebab blog ini macam blog Kedai Cyber imabiz... tapi blog ini banyak item atau barang yang di jual secara online berbanding kedai imabiz... Kedai Online yang imabiz maksudkan adalah Suzila Collection. Kedai online ini dimilik oleh Cik Suzila dan kedai ini menjual barangan aksesori wanita seperti Tudung, Shawl & Brooch. Semua barangan adalah berkualiti dan murah.



Di sebabkan murah dan berkualiti itulah imabiz lihat banyak item atau barangan yang dijual telah banyak yang sold out.. maknanyer... barangan yang di jual di Kedai Online Suzila Collection memang berkualiti dan murah.. banyak yang dah terjual.. jadi anda boleh lah menjenguk Suzila Collection untuk meninjau-ninjau atau window shoping... mane tau ade yang berkenaan... barangan yang anda pesan pula akan dihantar terus ke rumah anda menggunakan perkhidmatan pos express dan pos laju... jadi dah jimat kos perjalanan anda atau lebih tepat lagi... jimat duit minyak.. Jadi sekarang shopping di rumah pun boleh...




Jom kita Shopping DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template