Friday, December 18, 2009

Buat Duit Dengan Autoresponder Percuma

Salam sejahtera... harap anda semua sihat belaka hari ini... imabiz macam biase sihat-sihat selalu.. kalau tak sihat tak dapat nak online lak.. banyak lak kerja tertangguh nanti...

Untuk hari ini imabiz nak kongsikan satu peluang yang memang anda tak boleh lepaskan... satu panduan yang amat diperlukan oleh pengiat IM dan affiliate marketer.. panduan mengenai autoresponder... autoresponder nie adalah satu sistem untuk kita mengumpul emel prospek dan secara auto menghantar anda ke emel prospek.. kaedah atau teknik ini bukan teknik SPAM kerana emel yang kita perolehi adalah secara sah dan atas persetujuan prospek anda..

Pakej Tutorial Pemasangan Dan
Penggunaan Sistem Autoresponder
ini telah di hasilkan oleh saudara Muhammad Asyraf Aziz atau lebih dikenali sebagai Asyraf di forum-forum IM seperti Wangcyber.. beliau adalah pemilik laman web ClubTunai.Com



Mari kita lihat apa pesanan beliau kepada anda mengenai produk ini :

Salam sejahtera rakan/bakal usahawan internet dihormati,

Bagaimana dengan prestasi perniagaan serta pemasaran internet anda? Adakah ia telah mencapai ke satu tahap yang mampu membuatkan anda tidur lena tanpa perlu memikirkannya lagi? Jika jawapannya adalah YA, maka anda boleh mengabaikan apa yang bakal saya sampaikan dibawah.

Bagaimana pula dengan sistem pemasaran e-mail anda? Adakah ia sedang beroperasi secara "auto-pilot" setiap 24 jam sehari tanpa memerlukan pantauan secara berterusan dari anda? Adakah anda telah pun memiliki senarai email/mailing list bagi setiap pelawat dan pengunjung laman web jualan/blog anda sendiri sehingga mencecah 1,000 list atau lebih?

Sekali lagi, jika jawapan anda adalah YA, maka anda boleh boleh mengabaikan apa yang ingin saya jelaskan dengan terperinci perkara-perkara dibawah. Sekiranya jawapan anda adalah BELUM, maka anda HARUS membaca setiap penerangan yang bakal saya kongsikan bersama-sama anda ini.

Sudahkah Anda Memiliki Sistem Autoresponder?

Anda tidak layak digelar sebagai seorang usahawan atau pemasar internet jika anda tidak tahu apa itu Sistem Autoresponder dan yang paling penting jika anda tidak memiliki sekurang-kurangnya sebuah Sistem Autoresponder milik anda sendiri!

Tidak memiliki sebarang bentuk Sistem Autoresponder didalam sebarang bentuk aktiviti perniagaan internet yang anda lakukan bolehlah diibaratkan anda perlu mengharungi satu perjalan yang jauhnya beribu-ribu batu dengan hanya berjalan kaki. Ya, itulah perumpamaan paling tepat yang dapat saya gambarkan kepada anda.

Sebaliknya, sekiranya anda memiliki Sistem Autoresponder ia diumpamakan anda telah pun memiliki sebuah 'pesawat eksklusif' yang dapat mempercepatkan perjalanan anda dengan selesa dan anda dapat tiba ke 'destinasi' impian anda dengan selamat. 'Destinasi' yang saya maksudkan disini ialah sasaran perniagaan yang telah anda tetapkan, iaitu semestinya keuntungan yang besar atau berlipat ganda.



Kelebihan Membeli Pakej
Sistem Autoresponder Goldest Autores

Mendapat bantuan teknikal sekiranya menghadapi masalah atau pertanyaan berkaitan produk yang anda beli. Kepentingan anda merupakan keutamaan kami.

Mendapat update terbaru bagi setiap produk yang akan dilancarkan di laman web jualan ClubTunai.com.

Berpeluang menjadi ahli SAH di ClubTunai.com secara PERCUMA tanpa caj bulanan serta dapat menjana komisen dari program-program affiliate yang kami sediakan khas untuk setiap ahli.

Mendapat akses untuk hak dibantu didalam penjualan e-book dan pendapatan anda di internet secara berkumpulan.


dan dengan pembelian pakej istimewa ini anda bakal mendapat bonus-bonus hebat seperti :







dan banyak lagi...

Apa pendapat imabiz mengenai Panduan atau Pakej hebat ini ?

panduan ini memang berbaloi untuk dimiliki oleh pengiat IM yang masih baru untuk mencuba mengumpul list sendiri.. panduan atau tips yang diberikan adalah amat mudah untuk difahami kerana disertakan sekali panduan bergambar.. panduan step by step atau langkah demi langkah ini menerangkan satu persatu cara atau kaedah untuk memasang autoresponder percuma di hosting anda...

Jadi, dapatkan segera Pakej Buat Duit Dengan Autoresponder ini...

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template