Friday, December 18, 2009

Google - Lubuk Emas Tersembunyi

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pengunjung dan pembaca setia blog ini... tinggal beberape hari lagi nak tahun baru masihi... dan cuti sekolah pun akan berakhir tidak lama lagi... kalau dah start musim sekolah... sunyi skit la umah imabiz nie.. boring gak la... hehe.. tapi takpela... dengan rakan-rakan cyberla menghilangkan kebosanan ini sambil menjana pendapatan..

sebut pasal menjana pendapatan ini.. imabiz nak kongsi satu panduan yang berguna untuk kita semua... satu panduan untuk kita membongkar lubuk emas di dalam internet ini... lubuk emas yang imabiz maksudkan adalah di Google... haa... banyak tue emas kat situ... anda sume dah gali belum.. hehe... sebenarnye emas yang dimaksudkan adalah pendapatan daripada adsense... dan panduan yang imabiz ingin kongsikan ini adalah panduan mengenai adsense...

Panduan Membina Blog Adsense Terulung ini adalah hasil nukilan saudara Asyraf Aziz.. beliau adalah seorang pengiat IM yang aktif dan pemilik kepada laman web ClubTunai.Com




Mari kita lihat serba sedikit pesanan beliau mengenai produk ini :


Salam sejahtera rakan internet yang dihormati,

Pernahkan anda terfikir untuk memulakan perniagaan internet anda sendiri? Jika Ya, apa tindakan yang telah anda lakukan untuk memulakan perniagaan anda itu?

Jika ada yang telah memulakan perniagaan internet nya sendiri syabas saya ucapkan! Tetapi bagaimana dengan anda yang masih terkial-kial dan kabur tentang konsep bagaimana anda mampu menjana pendapatan melalui internet seperti rakan-rakan kita tadi? Mari saya terangkan kepada anda...

Asasnya, untuk menjana duit setiap hari melalui internet tidak semestinya bermakna anda perlu memiliki :-

X Website anda sendiri.
X Produk yang ingin anda pasarkan.
X Perisian/sistem yang bernilai ratusan ringgit.
X Mengupah pakar hingga mencecah RM500/lebih untuk menyiapkan web jualan anda sendiri.

Tidak Perlu sama sekali!

" Jadi, apa yang sebenarnya saya betul-betul perlukan En. Asyraf ? "

Apa yang sebenarnya anda hanya perlukan untuk memastikan anda mampu menjana pendapatan di internet ialah " Blog ". Ya, sebuah laman blog!

Mungkin anda masih tidak sedar, diluar sana terdapat beratus-ratus (mungkin ribu) blogger yang sedang menjana duit setiap saat, minit, dan hari hanya melalui blog mereka. Cuba anda lihat kelebihan-kelebihan blog yang saya senaraikan dibawah:

Kelebihan Memiliki Blog:

# Anda dapat berhubung dan berkomunikasi dengan rakan-rakan seperniagaan anda.

# Boleh berkongsi-kongsi maklumat, idea, mahupun produk perniagaan anda.

# Anda berpeluang menjana pendapatan melalui program Google Adsense.

# Menunjukkan kredibiliti kepakaran anda didalam sesuatu bidang.

# serta banyak lagi faedahnya!
Masalah Kebanyakan 'Newbie' (Orang Baru)

X Tidak tahu membina blog sendiri.
X Tiada kemahiran berkaitan hal teknikal blog - tiada panduan mudah dan lengkap.
X Takut untuk bermula.
X Tiada pengetahuan atau sebarang ilmu untuk menulis blog sendiri.
X Bermula dengan langkah yang salah.
X Blog tidak menarik, tiada pengunjung.
X Tidak tahu bagaimana menjana pendapatan melalui blognya sendiri.
X Memilih topik blog yang tidak menguntungkan.


Secara ringkasnya, antara sebab mengapa anda perlukan e-book Google Lubuk EMAS Tersembunyi.... ini sebagai langkah pertama sebelum anda memulakan perniagaan internet pertama anda untuk menyertai program Google Adsense adalah :

Pernah menyertai mana-mana program buat duit di internet tetapi akhirnya duit anda hangus dan lebur begitu sahaja?

Ingin tahu tool apa yang digunakan jutawan adsense diluar sana untuk mencari senarai harga keyword yang mempunyai nilai per klik setinggi $10 per klik?

Pernah memohon untuk menyertai program Google Adsense tetapi Google tidak pernah approve permohonan anda? Dimana silapnya?

Pernah menyertai Google Adsense tetapi pendapatan untuk withdraw cek Google paling minima $100 pun susah nak dapat? Anda guna keyword bernilai $0.01 per klik kot?

Bagaimana anda boleh mencari keyword bernilai tinggi hanya melalui laman web Yahoo dan e-bay. Tool disediakan.

Anda mempunyai berpuluh-puluh blog yang diletakkan iklan dari adsense tetapi pendapatan tidak seberapa sangat pun....website/blog anda tiada pengunjung kot?

Tahukah anda bahawa kod adsense yang diletak mempunyai format rahsia yang mampu meningkatkan statistik klik serta CTR pada laman web/blog anda?

Sedarkah anda jika anda masih termenung dan berkhayal dengan persoalan-persoalan saya diatas bermakna anda bakal melepaskan peluang untuk memiliki e-book ini yang sedang LARIS dipasaran dengan harga promosi ini dalam masa beberapa hari sahaja lagi?


Apa pendapat peribadi imabiz mengenai Panduan Lubuk Emas Tersembunyi Ini :

apa yang imabiz boleh simpulkan adalah panduan berguna kepada kita semua untuk mempersiapkan diri dan mengetahui perkakasan atau tool yang perlu kita gunakan untuk menggali emas di lubuk google.. panduan yang lengkap yang boleh memberi panduan kepada kita semua langkah demi langkah dari kita zero tentang adsense sehingga kita berjaya menghasilkan blog adsense seterusnya menjana pendapatan melaluinya... terdapat juga nasihat-nasihat atau tips atau trik yang diberikan untuk kita akaun kita kekal beroperasi tanpa di ban.. memang berbaloi untuk memiliki panduan ini...

terdapat juga bonus yang bakal anda milik apabila membeli produk hebat ini seperti :





Jadi, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Pakej Panduan Google-Lubuk EMAS Tersembunyi ini..

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

2 comments:

gold refiner on December 31, 2009 at 2:02 AM said...

saya pun baru sahaja belajar buat blog dan blaja buat duit dgn adsense..saya newbie yg masih blaja dan akan sentiasa belajar..terima kasih atas info tadi..:)

imabiz on December 31, 2009 at 6:47 AM said...

bagus la tue kalau nak belajar.. jgn jemu2 tau... pasti akan ade sinar kejayaan.,.

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template