Friday, December 25, 2009

Hassaidi DOT Com - Story Of Successful Young Man, Share Free Info Internet Marketing

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca atau pengunjung blog ini.. hari ini imabiz rase macam sunyi sikit online nie.. mungkin masing-masing sudah terasa bahang tahun baru 2010 dan persiapan pembukaan semula sesi persekolahan... mungkin masing-masing agak sibuk dengan hal mereka..

Hari ini imabiz nak kongsi satu laman web atau blog yang amat sesuai untuk para IM atau Internet Marketer mencari panduan yang berguna untuk bergiat lebih aktif lagi... blog yang imabiz maksudkan adalah Hassaidi DOT Com... dimiliki oleh saudara Hassaidi... beliau adalah salah seorang marketer online yang bergiat aktif dan berkongsi ilmu pengetahuan dari pengalaman beliau di dalam blog Hassaidi DOT Com..



Antara kandungan menarik di dalam Hassaidi DOT Com :

Cara membuka akaun adsense dengan DOCSTOC

Cara pantas menarik trafik ke blog

Cara mudah hide IP Address anda

dan banyak lagi panduan yang boleh kita ambil dari blog ini..

Apa yang menarik tentang Hassaidi DOT Com :

bagi imabiz blog yang seperti inilah yang imabiz akan selalu jenguk kerana imabiz akan dapat belajar sesuatu daripadanya... panduan-panduan yang diberikan sudah tentu kita boleh gunakan untuk memantapkan lagi kemahiran IM kita... theme yang digunakan juga amat menarik dan sedap mata memandang... yang paling menarik terdapat ruang atau page pertanyaan yang kita boleh gunakan untuk mengajukan persoalan berkenaan masalah online nie...

Jadi, mari kita gali ilmu di Hassaidi DOT Com...

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template