Wednesday, December 9, 2009

Panduan Cinta Untuk Lelaki - Cara Paling Macho Memikat Gadis Dan Menjadi Lelaki Idaman

Salam sejahtera kepada pengunjung blog ini.. imabiz harap pembaca blog ini sihat selalu.. hari ini imabiz nak bercerita tentang satu ebook atau panduan memikat.. panduan ini diberi judul Panduan Cinta Untuk Lelaki... Panduan ini telah dihasilkan oleh saudari Ayu Fatarina.. bagi imabiz Ayu Fatarina nie memang selalu imabiz jumpe atau berbincang di forum-forum IM seperti WC...



Mari kita baca dahulu sedikit kata-kata dari Ayu Fatarina nie :

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saudara/ri,



Saban tahun, apabila anda menghadiri majlis perkahwinan teman-teman, anda masih lagi 'solo'. Rakan-rakan lelaki yang lain sudahpun membawa tunang, isteri dan anak-anak tetapi anda datang melenggang tanpa pasangan. Jika diikutkan, anda lebih berjaya, lebih berkerjaya dan lebih kacak, namun anda masih belum berjaya merebut cinta dari seorang wanita!



Pada pandangan mata kasar, tiada apa yang menarik mengenai rakan-rakan anda. Walaupun begitu, mereka mempunyai rahsia 'tersembunyi' sehinggakan ada yang sanggup berkongsi kasih dan cinta dengan mereka! Ahh.. apa rahsia mereka sebenarnya?



Mengapa agaknya perkara ini terjadi kepada diri anda? Bagaimana rakan-rakan anda dapat memetik cinta dari gadis idaman mereka?



Mungkinkah anda sedang menghadapi masalah-masalah berikut :



Tidak percaya kepada cinta.


Tidak tahu apa sebenarnya ciri-ciri lelaki idaman dambaan wanita.


Tidak tahu rahsia bagaimana menjadi lelaki terhebat dan menjadi kegilaan si gadis.


Tidak tahu apakah aset semulajadi yang ada dalam diri anda.


Tidak ambil kisah dan tidak faham langsung dengan sifat, perangai dan kemahuan wanita.


Tidak tahu bagaimana hendak memulakan langkah pertama.


Tidak tahu cara yang terbaik untuk mengekalkan perhubungan.


Tidak tahu apa yang harus di buat apabila putus cinta.


Menganggap cinta adalah perkara yang remeh dan tidak mempedulikannya!


dan banyak lagi...

Sekiranya salah satu dari masalah yang saya sebutkan di atas sedang dihadapi oleh anda, ini bermakna anda memang benar-benar mempunyai masalah dalam merebut cinta dan membina perhubungan dengan gadis idaman! Ya! Anda sedang menghadapi masalah besar dalam soal cinta...!


Panduan Cinta ini difokuskan kepada lelaki tidak kira usia dan pangkat.. supaya mereka boleh menjadi insan yang terbaik dan memiliki insan yang terbaik.. mereka yang bermasalah mengenai soal CINTA memang patut membaca panduan ini.. panduan yang mempunyai 76 muka surat ini penuh atau padat dengan tips-tips yang berguna untuk menjadikan seorang lelaki lebih menarik dan akan lebih disayangi oleh pasangan... terdapat juga petua-petua yang boleh digunakan untuk menjaga diri dan senarai 30 hadiah yang paling disukai oleh wanita sebagai bonus untuk anda...

Bagi pendapat peribadi imabiz mengenai Panduan Cinta ini... panduan ini sesuai untuk semua golongan tidak kira lelaki atau wanita, tidak kira yang masih bujang, sedang bercinta mahupun yang sudah berkahwin... yang masih solo boleh menggunakan panduan ini sebagai panduan untuk memikat wanita yang disukai.. yang sedang bercinta boleh menggunakan panduan ini untuk menjalinkan hubungan yang lebih erat dan boleh menjadi panduan untuk lebih mengenali hati budi pasangan... yang sudah berkahwin pula boleh menggunakan panduan ini untuk memupuk perasaan Cinta antara pasangan seperti baru berkahwin walaupun perkahwinan sudah berusia 10 tahun atau lebih...

Jadi jangan lepaskan peluang untuk memiliki Panduan Cinta ini..

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template