Monday, December 7, 2009

(Percuma) - 50 Fakta & Tips Nyayian

Salam sejahtera kepada pembaca dan pengunjung Blog ini.. hari ini imabiz nak kongsi satu panduan atau ebook percuma tentang nyanyian... eh? nape? bagus ebook nie... ebook nie memberikan kita panduan yang betul dalam nyayian... apa salahnya kan... kalau selalu kita menyanyi di tandas semasa mandi atau berkareoke bersama rakan-rakan.. boleh kita gunakan tips yang diberikan secara percuma oleh saudara Zarul ini... baru nanti terpegun rakan-rakan kita.. hehe...



Jadi, imabiz cube ulas beberapa isi kandungan yang terdapat di ebook percuma ini... sikit je la imabiz bagi... kalau bagi banyak2 nanti marah lak tuan punyer ebook nie... antaranya :

Ada 5 Komponen Asas Nyanyian:-
1. Pernafasan
2. Rhythm/Irama
3. Pitch/Nada
4. Suara
5. Sebutan


hah.. nak tau lebih lanjut tentang perkara tersebut kena lah download ebook percuma ini....

Untuk Download Sila Klik DI SINI dan masukkan nama anda serta emel anda...

Link Download akan dihantar terus ke emel anda... Selamat Mencuba....

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template