Tuesday, December 15, 2009

Program Keusahawanan E-Pendidikan - Program Paling Berpotensi Masa Hadapan

Salam sejahtera.. hari ini imabiz nak cerita tentang satu program usahawan yang boleh anda ceburi untuk membina empayar perniagaan anda... program yang imabiz maksudkan adalah Program Keusahawanan E-Pendidikan.. apa yang best dengan program nie... dari pemerhatian imabiz.. produk yang dijual adalah salah satu produk yang amat popular masakini... banyak media elektronik mahupun media cetak telah mengulas tetang produk program ini...



Mari kita lihat prakata dari pemilik laman web ini :

Daripada : Syahnas Putera Mohd Yaacob
RE: Perniagaan Portal Pendidikan TERUNGGUL di MALAYSIA *DIJAMIN!



Membawakan kepada anda...

REVOLUSI TERBARU DALAM DUNIA PENDIDIKAN & DUNIA PERNIAGAAN DI MALAYSIA!!

PELUANG buat anda kini terbuka luas!! Kami menawarkan anda untuk menjalankan satu perniagaan menarik yang 100% berlainan dengan syarikat lain *(DIJAMIN!!). PERTAMA di MALAYSIA! Perniagaan ePendidikan, merupakan "SUNRISE BUSINESS" di MALAYSIA yang sangat berpotensi untuk memperolehi pendapatan MINGGUAN sehingga 5 ANGKA dengan satu sistem sokongan yang MANTAP, HEBAT & PADU bagi merealisasikan IMPIAN setiap individu!!!

Cuba katakan, dimana tempat lain anda boleh mendapat PRODUK SEMURAH ini pada KUALITI TERBAIK untuk dijadikan perniagaan anda??? TIADA. Tanyakan sahaja pada mana-mana IbuBapa, antara tuisyen kelas biasa yang kosnya hampir RM 150 sebulan atau tuisyen biasa tuisyen dirumah yang kosnya serendah RM0.41 sen untuk 2 orang pengguna (anak), 5 subjek, 24 JAM akses selama 6 BULAN. Yang mana menjadi pilihan mereka?? Program ePendidikan kami TIADA SAINGAN, kami satu-satunya di MALAYSIA!! Lihat bertapa mudahnya perniagaan yang anda ingin jalankan ini. Satu-satunya di MALAYSIA dan tidak mempunyai saingan!!

* Mempunyai POTENSI yang sangat jelas. Perniagaan ini Perniagaan berkonsepkan PENDIDIKAN, jadi PASARAN bagi perniagaan ini adalah sebesar 5 JUTA pelajar daripada darjah 1 hingga tingkatan 5 seluruh negara. Dan jumlah 5 juta pelajar tersebut akan diikuti dengan jumlah pertambahan 500,000 kemasukan baru pelajar darjah satu seluruh negara setiap tahun!! Pasaran kita sudah dihidangkan, anda hanya tinggal BERTINDAK SAHAJA!!

* Pastinya satu-satu perniagaan yang produknya telah mendapat pelbagai PENGIKIRAFAN oleh pelbagai nama-nama HEBAT di MALAYSIA. Seramai 8 menteri merasmikan Program ePendidikan kami, antaranya Menteri Pelajaran iaitu Dato' Sri Hishamuddin dan Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Gabungan 3 Elemen Perniagaan Yang Sangat Hebat :


1. Online Education

2. Online Business

3. Network Marketing




* Kami memegang erat pada PRINSIP kami iaitu menyokong DASAR IT Kerajaan "satu rumah satu komputer" dan menyokong Dasar Pendidikan Kebangsaan iaitu pada tahun 2010 semua sekolah akan menjadi Sekolah Bestari - sekolah yang berorientasikan teknologi berkomputer dalam pengajaran & pembelajaran.



Dengan kekuatan 6P kami iaitu PRASARANA, PRODUK, POTENSI, PENGIKTIRAFAN, PELAN PEMASARAN dan PRINSIP, amat jelas bahawa 6 elemen ini akan MENYOKONG KUAT kelangsungan anda dalam perniagaan ini kelak!!

Potensi Hebat Perniagaan

* Leverage – "Work Smart - Explosive Income"
* Permintaan Yang Tinggi
* Kadar Penolakan Yang Rendah
* Anti Kemelesetan Ekonomi (Pendidikan adalah keperluan asas).
* Pasaran Sedia Ada – 5 juta pelajar
* Pasaran sentiasa berkembang – 500,000 pelajar baru tahun 1 setiap tahun
* Tiada Saingan
* Kesetiaan Pengguna
* Pendapatan Royalti – selama 9 tahun
* Webucation – kemuncaknya pada tahun 2010 – 100% Sekolah Bestari

Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan untuk menjana pendapatan ini...

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template