Thursday, December 17, 2009

Rahsia Traffik - Rahsia Penjanaan Traffik Tanpa Henti Ke Laman Web Anda

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pengunjung blog ini... selamat tahun baru hijrah imabiz ucapkan kepada umat Islam sedunia... harap di tahun baru ini kita akan berhijrah ke kehidupan yang lebih baik dari sebelumnya...

hari nie imabiz nak berkongsi satu panduan yang hebat di mana panduan nie amat penting kepada pengiat IM untuk mempromosikan laman web atau blog atau sebagainya.. sebagai internet marketer sememangnya trafik diperlukan untuk menjana pendapatan... tanpa trafik maka akan sunyi segala-galanya...

Panduan yang ingin imabiz kongsikan adalah Rahsia Trafik Laman Web... panduan atau rahsia ini telah dibongkarkan di dalam ebook oleh saudara Hadinur MS.. pemilik kepada laman web Revolusi Usahawan dot Com ...



Mari kita lihat serba sedikit apa yang ingin saudara pengarang panduan ini ingin kongsikan bersama :

Wahai Sahabat,

Anda sudahpun menghasilkan laman web hebat dan sudah tidak sabar untuk memperkenalkannya kepada dunia. Anda telah berusaha keras untuk menyiapkannya dan anda pasti yang ianya akan mencapai kejayaan yang hebat. Maka anda terus melancarkannya dan menunggu limpahan trafik tanpa henti ke laman web tersebut... Namun demikian, setelah berminggu-minggu menunggu, limpahan trafik yang anda harapkan belum lagi kunjung tiba...

Hello? Ada sesiapa di sana?

Perkara ini terjadi pada setiap hari kepada beribu-ribu usahawan internet baru yang terpaksa berhempas pulas untuk menjana trafik ke laman web mereka. Walaupun laman web yang telah mereka hasilkan memang hebat, tidak ada gunanya sekiranya mereka tidak mampu menjana trafik ke laman web tersebut untuk mendapatkan jualan.

Anda boleh memiliki rekaan laman web paling menarik hasil daripada seorang pereka hebat, memiliki produk yang hebat yang mampu merubah dunia, memaparkan surat jualan yang pasti membuatkan sesiapa sahaja yang membacanya terus membeli produk atau perkhidmatan anda...

Tetapi tanpa trafik iaitu pengunjung... tidak akan ada orang yang membeli!

Tanpa pembeli, segala usaha yang telah anda curahkan sebelum ini hanya sia-sia. Trafik adalah PENTING. Ia merupakan ramuan utama yang penting di dalam menentukan kejayaan sesuatu laman web.

Inilah hakikat yang sebenar: penjanaan trafik sebenarnya tidak sesukar apa yang anda fikirkan. Anda tidak perlu menjadi seseorang yang hebat memujuk. Anda tidak memerlukan senarai subscriber yang tinggi. Anda juga tidak memerlukan joint-venture yang hanya akan menyebabkan anda terpaksa mengeluarkan banyak wang untuk membayar sahabat joint-venture anda itu.

Sebenarnya anda boleh melakukan aktiviti penjanaan trafik seorang diri tanpa bantuan orang lain. Perkara paling penting, anda sebenarnya boleh melakukan kesemua aktiviti penjanaan trafik anda secara PERCUMA.


Berikut merupakan beberapa perkara yang akan anda pelajari..

Empat elemen efektif yang akan memastikan laman web anda menerima trafik secara terus tanpa henti untuk satu masa yang lama! (ia merupakan cara pasti berjaya untuk menjana trafik secara berterusan).

Strategi mudah untuk memastikan anda mendapat pengunjung yang MAHUKAN produk atau perkhidmatan anda! Tiada gunanya anda mendapat trafik yang berterusan sekiranya mereka langsung tidak berminat untuk membeli daripada anda.

Rahsia cara untuk melakukan ekploitasi terhadap pesaing-pesaing anda untuk katakunci utama yang mereka gunakan dan cara untuk menstrukturkan kempen pemasaran anda supaya berada di tempat paling utama dalam setiap aktiviti pemasaran.

Elemen penting yang anda PERLUKAN sebelum menggunakan strategi pemasaran artikel, SEO atau pemasaran sosial! (Adalah amat kritikal yang anda mengetahuinya)

Cara untuk memulakan strategi trafik otomatik yang akan mendapatkan pembeli untuk anda terus menerus tanpa henti setiap hari! Anda boleh memulakan strategi trafik otomatik ini dengan mengikuti cara mudah yang telah saya berikan!

Ketahui cara untuk menggunakan kekuatan perkataan untuk menjana trafk ke laman web anda dan menjadikan setiap pengunjung pelanggan secara serta merta!

Cara untuk mencuri (secara sah) kedudukan ranking di dalam enjin carian dengan pantas dan mudah! Dengan menggunakan strategi SEO hebat dan juga strategi SEO luaran, anda akan mendapat segalanya yang anda perlukan untuk menjana trafik tertumpu tanpa henti ke laman web anda!

Strategi kejayaan usahawan-usahawan internet hebat. Pengunaan paparan berita untuk mendapat liputan dan pendedahan meluas di dalam dunia online. Saya akan menunjukkan kepada anda cara paling mudah untuk menggunakan strategi hebat ini!



... dan banyak lagi!



Terdapat juga bonus-bonus hebat yang bakal anda miliki jika anda mendapatkan panduan hebat ini antaranya :







dan banyak lagi...

Jadi, bagi imabiz.. panduan Rahsia Trafik ini memang berbaloi untuk dimiliki kerana tips-tips untuk menadapatkan trafik bakal anda ketahui... sebab dengan trafik maka pendapatan akan anda perolehi... produk hebat + trafik = money atau blog/laman web hebat + trafik = money...

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template