Wednesday, December 16, 2009

Revolusi Usahawan dot Com - Ke Arah Perniagaan Internet Yang Sebenar

Salam sejahtera.. imabiz tengok perjalanan pasaran produk internet semakin suram.. suram bukan bermakna otai online sudah ketandusan idea.. tetapi mereka mungkin sedang mengatur strategi untuk tahun baru 2010 yang bakal tiba tidak lama lagi... imabiz harap ade la produk killer yang akan muncul untuk 2010 nanti...

ok.. untuk hari ini.. imabiz nak menulis tentang satu laman web atau blog yang boleh dikategorikan blog IM yang penuh dengan informasi mengenai perniagaan online.. blog yang imabiz maksudkan adalah Revolusi Usahawan dot Com... Blog ini adalah milik saudara Hadinur Bin Mat Soh atau lebih dikenali sebagai Hadinur MS di forum seperti Wangcyber Dan Kelab Malaysia...




Beliau nie antara pengiat IM online yang telah banyak menjual produk-produk hebat seperti :

* Rahsia Trafik Laman Web – Pelajari Rahsia Penjanaan Trafik Tertumpu Secara Pantas, Tanpa Henti & PERCUMA Ke Laman Web Anda Dan Dapatkan Strategi Penjanaan Trafik Hebat Yang Akan Membantu Meningkatkan Kempen Pemasaran Online Anda..!

* Turbo Power Graphics (MRR) – Memperkenalkan ‘Turbo Power Graphics’ Paling Memukau 2009..! Jadikan Pelawat Anda Terpukau Kerana Kehebatan & Keunikan Penangan Pakej Grafik Eksklusif & Web Jualan Anda Akan Lebih Hebat..!

* Newbies Video Series (MRR) – Sekarang Anda Boleh Mempelajari Kemahiran Membina Perniagaan Internet Dengan “16 Newbies Video Series” + “30 The Louis Allport Collection Videos” Yang Bernilai $978.32 Dengan Tawaran Harga Yang Sangat Rendah RM17.00 Sahaja..!

* 8 BRAND NEW Internet Marketing Scripts (PLR) – Attention All Resellers… Grab This Collection Of 8 BRAND NEW Internet Marketing Scripts With Private Label Rights For Only $ 9.95.You Will Also Get A Copy Of This Very Same Website, With Your Purchase Today..!

Apa yang menarik bagi Imabiz tentang Blog ini...

imabiz rase blog ini mengandungi tip atau panduan dan juga artikel motivasi berguna untuk kita bergiat aktif sebagai IM atau Internet Marketer... banyak jugalah yang imabiz belajar dari blog ini.. antara kandungan blog Revolusi Usahawan dot Com yang menarik :

Perancangan & Tindakan Kunci Kejayaan

Teknik Efektif Iklan Klasified

7 Teknik Pemasaran Internet Berkesan

dan banyak lagi....

yang paling imabiz minati dengan blog ini adalah terdapat produk yang diberikan Percuma.. best tue.. imabiz memang suka kalau percuma nie... Antara Produk Percuma yang diberikan adalah :





Jadi, marilah kita jenguk Blog Revolusi Usahawan dot Com yang penuh informasi nie...

untuk Melawat Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template