Thursday, December 31, 2009

Topup RM3 - Perniagaan Topup Serendah RM3

salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca blog ini... Selamat Tahun Baru.. Tahun 2010 telah pun muncul... lembaran baru akan dibina... tahun baru nie imabiz akan cuba berkongsi lebih banyak info yang berguna untuk anda semua...

so, bermulanya tahun 2010 pada hari ini.. imabiz nak kongsi satu peluang untuk anda memulakan bisnes atau perniagaan dengan modal yang rendah... tidak kira siapa anda... anda pasti boleh berjaya dengan perniagaan ini jika teknik promosi atau pemasaran anda tepat dan betul... bisnes atau perniagaan yang imabiz maksudkan adalah perniagaan topup... perniagaan ini lebih dikenali dengan Topup RM3...



Mari kita lihat serba sedikit mengenai Syarikat Pengendali Perniagaan Topup ini :

Momey Resources (SA0120818-A) adalah merupakan sebuah syarikat yang mengendalikan server topup autoreload melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) serta melalui Yahoo Messenger (YM) dengan e-load system yang diberi nama EzyTopup. Produk utamanya ialah flexireload (topup) prepaid Maxis, Celcom, Digi, Umobile & iTalk. Syarikat Momey Resources adalah milik Bumiputera yang diterajui oleh saudara Mohd Muhaimin B. Abd. Hamid (Pengurus) & ditubuhkan di Batu Caves, Selangor, Malaysia pada tahun 2008 & kini sedang pesat membangun. Syarikat Momey Resources berkerjasama dengan sebuah syarikat pengendali server iaitu syarikat ZM Easy Mobile yang kini berada di Kelantan.

Momey Resources menawarkan flexireload (topup) prepaid Celcom, Maxis, Digi, iTalk & Umobile yang merupakan produk utamanya. Flexireload (topup) prepaid Digi, iTalk & Umobile.

Sesiapa pun boleh memulakan perniagaan ini dengan mudah dan serta-merta sebaik sahaja anda membayar yuran pendaftaran RM20.00. Anda boleh mula menjalankan bisnes jualan topup prepaid selepas pengaktifan & pengesahan dibuat. Semua urusan jualan topup prepaid anda atau hal yang berkaitan hanya dengan menggunakan sistem SMS dari telefon bimbit anda. Momey Resources menawarkan margin profit keuntungan jualan (komisen) topup prepaid yang cukup tinggi iaitu sehingga 9%.

Kepada yang berminat untuk memulakan bisnes topup secara part time, full time, kecil-kecilan atau sederhana mahupun besar-besaran, inilah peluang untuk anda. Sertailah kami di Bisness Topup yang menggunakan sistem topup autoreload (e-load system) yang canggih & mudah serta beroperasi sehingga 24 jam. Sistem biz kami tidak berdasarkan sistem MLM atau seangkatan dengannya. Income adalah secara Real-Time.

Sekiranya anda telah menghantar sms untuk proses transaksi topup, anda akan menerima sms pengesahan beserta baki terkini easy reload anda dari server secara automatik selepas transaksi tersebut berjaya diproses. Sebagai contoh, sekiranya dalam akaun easyreload anda ada RM100.00. Anda topup pelanggan RM10.00, server (syarikat) hanya akan potong RM9.50 (5%) sahaja dari akaun anda & anda akan menerima mesej dari server secara automatik memaklumkan nombor pelanggan anda telah berjaya di topup & baki terkini di dalam akaun anda ialah RM90.50.

Anda hanya perlu ada nombor Celcom, Maxis & Digi untuk pendaftaran. Tiada caj tambahan & tiada syarat-syarat tambahan yang akan dikenakan.

Untuk proses penambahan modal lanjutan ia bergantung kepada kemampuan anda. Kami menyediakan kemudahan MAYBANK, CIMB & Bank Islam untuk anda bagi urusan pembayaran pendaftaran & juga urusan penambahan modal (kredit) topup melalui bank-in via offline ataupun online.


Mari Kita Lihat Apa Kelebihan Perniagaan Ini :

1)Yuran pendaftaran keahlian yang rendah(Hanya RM20 seumur hidup).
2)Tiada yuran bulanan dan tahunan.
3)Urusniaga prepaid topup secara SMS.
4)Urusniaga topup 24 jam dan dimana sahaja anda berada.
5)Serve laju.
6)Margin keuntungan yang tinggi.
7)Bukan MLM
8)Bukan piramid.
9)Sistem topup secara Autoreload(topup terus dihantar ke handphone pelanggan).
10)Tidak perlu menyimpan stok kad prepaid.
11)Tidak perlu mempunyai bangunan kedai topup.
12)Boleh tambah modal setiap hari.
13)Keuntungan diperoleh serta merta.
14)Menerima laporan transaksi setiap kali jualan dilakukan.
15)Penambahan modal minima RM10.
16)Keuntungan sehingga 9%.

Mari Kita Lihat Margin Keuntungan Perniagaan Ini :



Mari Kita Lihat Pula Bagaimana Sistem Perniagaan Ini Beroperasi :



Apa Pendapat Imabiz Tentang Perniagaan Ini :

Bagi imabiz, perniagaan ini pasti menguntungkan anda kerana topup adalah satu keperluan yang amat diperlukan masa kini... jadi, prospek pelanggan anda juga amat luas dibandingkan dengan perniagaan lain.. modal permulaan yang diperlukan juga rendah... jika anda tidak menjual sekalipun.. anda boleh berjimat dengan perniagaan ini apabila anda ingin topup handphone anda sendiri.. berbaloi-baloi...

Jadi jangan lepaskan peluang ini... sertai Topup RM3 sekarang juga...

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

2 comments:

UstazCahaya on January 1, 2010 at 3:10 PM said...

Salam Imabiz.

Selamat Tahun Baru 2010. Semoga tahun baru 2010 lebih baik daripada tahun 2009;-)

Peluang perniagaan yang bagus. Lebih2 lagi ia bukan MLM. Menarik minat saya, sekurang-kurangnya untuk memudahkan keluarga, kawan2 dan jiran2;-)

imabiz on January 2, 2010 at 3:19 AM said...

selamat tahun baru juga imabiz ucapkan kepada usta cahaya... peluang yang boleh dicube kerana modal rendah... walaupun keuntungan sedikit.. tetapi prospek pelanggan luas... sikit2 lame2 jadi bukit..

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template