Sunday, January 10, 2010

200 Font Mania - Pakej Font Design Salesletter Anda

Salam sejahtera.. hari ini yang menarik bagi imabiz adalah Final Juara lagu... mesti semua lepak depan TV malam nie... imabiz penyokong Akim.. harap Akim akan menang...

sebelum imabiz nak tgk Juara Lagu malam nie, imabiz nak kongsi dahulu satu koleksi yang menarik yang diperlukan oleh semua pengiat atau usahawan internet mahupun sesiapa sahaja.. 200 Font Mania adalah pakej font design yang telah disediakan oleh saudara Suhaimi Ismail atau lebih dikenali sebagai huntai77 di forum-forum IM seperti Wangcyber..





Mari kita lihat serba sedikit pesanan saudara Suhaimi Ismail mengenai Font Mania :

Dari: Suhaimi Ismail a.k.a. huntai77

Khamis: 23:59 mlm

Perhatian!!..

Anda tidak perlu membuang masa dan tenaga anda lagi dengan mencari fonts-fonts yang menarik kerana saya telah menyediakan lebih 200 jenis fonts untuk anda yang amat sesuai untuk design, MS Words, pengiklanan dan sebagainya.

Fonts Yang Unik

Selain menggunakannya di dalam MS Words, ianya juga boleh digunakan dengan Photoshop. Masih banyak lagi jenis fonts yang menarik yang masih anda BELUM KETAHUI!!

Tahukah anda, dengan adanya fonts-fonts yang menarik dan unik, secara tidak langsung anda dapat mencipta grafik webjualan anda dan menarik bakal-bakal pembeli, membeli produk anda! Ya, Memukau Mata & Hati Memandangnya!

Pelbagai Jenis Fonts Yang Menarik


Saya pasti dengan fonts yang menarik di dalam Salesletter anda, pasti akan meningkatkan jualan produk anda sendiri !!




Selain itu, imabiz lihat bonus yang diberikan juga menarik apabila kita membeli produk 200 Font Mania ini.. Apabila anda membeli 200 Font Mania, anda secara automatik akan layak untuk membeli lesen MRR untuk beberapa produk dengan harga yang cukup istimewa... pendapat imabiz tentang 200 Font Mania ini adalah satu produk atau pakej yang cukup menarik kerana font adalah salah satu perkara penting untuk memikat hati pembeli dan jika kita menggunakan font yang lain dari yang lain pasti akan lebih menarik lagi hasilnya dan seterusnya meningkatkan jualan kita...

Jadi jangan lepaskan peluang ini kerana 200 Font Mania sekarang dijual dengan harga promosi.. jadi dapatkannya sebelum harga dinaikkan..

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template