Saturday, January 9, 2010

Aku Seorang Blogger (ASB) - Teknik Rahsia Untuk Blog Anda

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca blog ini... hari ini imabiz nak kongsi satu produk yang amat penting bagi seorang blogger yang ingin menjadikan blog tempat yang boleh menjana pendapatan..

Aku Seorang Blogger adalah satu pendedahan ekslusif kaedah atau teknik atau cara meningkatkan traffik, subcriber dan menjana pendapatan melalui blog.. pendedahan ekslusif ini adalah hasil kerjasama dari usahawan internet yang ternama iaitu Raja Kamil dan Norazuan.. cara pendedahan disampaikan melalui audio dan transkrip(penulisan ebook)...




Mari Kita Lihat Pesanan Admin ASB tentang Produk Ini :

Dari : Raja Kamil dan Norazuan (Admin ASB)

Tarikh : Saturday, January 09, 2010

Saya ingin mendedahkan satu rahsia bagaimana anda dapat tingkatkan traffik , subscriber dan pendapatan blog anda. Untuk pengetahuan anda, panduan ini adalah berbentuk audio selama 59 minit yang diperdengarkan kepada anda dengan gaya santai, bebas dan mudah beserta contoh.

Segala info yang disampaikan secara keseluruhannya, adalah melalui eksperimen/pencapaian blog saya sendiri iaitu www.RajaKamil.biz. Blog ini telah dilancarkan pada bulan 2 2009 dan panduan Aku Seorang Blogger ini di hasilkan pada bulan 10 ~ 11 2009.


Traffik

Ramai yang bertanya kepada saya, bagaimana hendak meningkatkan traffik blog mereka. Bila saya tanya kepada mereka, tahu kan bertapa pentingnya trafik kepada blog? Mereka pun tidak pasti. Tanyalah kepada sesiapa sahaja, apakah kepentingan trafik pada satu-satu laman web. Banyak. Dengan trafik yang tinggi, anda boleh jadikan blog anda sumber income.


Subscriber


Jika anda melawat, blog rajakamil.biz, anda akan dapati bahawa blog saya telah mendapat jumlah subscriber yang agak tinggi bagi sebuah blog yang bukan niche hiburan. Jadi, apakah rahsianya? Ha, saya akan dedahkan semua rahsia ini di dalam produk ini nanti. Jumlah subscriber saya pada 11 November 2009 ialah 1127 subsciber.


Menjana Pendapatan


Tak kurang juga yang bertanyakan saya, bagaimana nak menjana pendapatan dengan blog? Sebelum saya teruskan, saya tidaklah sehebat John Chow dan Mr. X . Pendapatan bulanan saya daripada blog, hanya cukup untuk bayar dedicated server sahaja. Jadi, bukanlah sesuatu untuk dibanggakan. Namun, saya kongsikan juga rahsia ini, kepada anda. Mana tidaknya, ada yang cakap kat saya, "RK, bagitahulah saya, cara untuk menjana pendapatan dekat blog. At least dapat bayar domain dan hosting cukuplah.





Apa Pendapat Imabiz Tentang Produk Aku Seorang Blogger :

bagi imabiz, inilah produk yang imabiz tunggu selama ini.. satu produk yang lengkap untuk kita semua menjana pendapatan melalui blog.. jika selama ini imabiz menjana pendapatan melalui blog imabiz ini tetapi setelah mendengar dan membaca produk Aku Seorang Blogger ini baru imabiz sedar sebenarnya cara yang imabiz guna hanya 5% dari apa yang kita boleh lakukan menggunakan blog... panduan yang diberikan adalah dari pengalaman admin ASB sendiri dan telah terbukti telah menjana pendapatan melalui kaedah yang diberikan... dengan pendedahan ini.. imabiz sudah pun mendapat idea untuk menambah atau meningkatkan lagi cara menjana wang melalui blog imabiz ini... pendedahan yang diberikan memang penting dalam penjanaan pendapatan melalui blog kerana blog + subcriber + traffik = pendapatan... dan blog yang memberikan kita pendapatan barulah sebuah blog yang berguna dan hebat... cara penyampaian juga agak menarik kerana disampaikan menggunakan audio.. jadi imabiz boleh buat kerja lain sambil mendengar panduan atau pendedahan yang diberikan.. seperti mendengar radio... jika anda rasa audio tidak begitu berkesan untuk anda... anda juga boleh membaca panduan atau pendedahan ini secara penulisan atau ebook...

Jadi, jangan lepaskan peluang ini kerana sekarang Aku Seorang Blogger sedang memberikan offer yang menarik kepada pembeli yang terawal...

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

4 comments:

noorafzan.blogspot.com on January 9, 2010 at 6:59 AM said...

laa.ada buku ke?

imabiz on January 9, 2010 at 4:42 PM said...

pasti terkeut kan... inilah dinamekan idea yang kreatif...

feto on January 26, 2010 at 1:03 AM said...

bagus juga artikelnya tolong diberi link download buku nya...^_^

Terima kasih atas infonya, silakan berkunjung ke sini yaaa...^_^

tokey pakaian on April 10, 2010 at 8:07 AM said...

Ingatkan artikel tadi...

http://wwww.pakaian4u.com

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template