Tuesday, January 26, 2010

FadzriDesign Dot Com - Laman Web Design Pelbagai Produk

Salam sejahtera... walaupun sibuk menguruskan pelbagai job atau tugas yang ditawarkan.. imabiz senantiasa akan berkongsi sesuatu dengan anda dari semasa ke semasa... memang tidak dinafikan.. dengan faktor masa yang tidak mencukupi.. maka, blog ini nampak kurang update.. tetapi, imabiz sedaya upaya akan berkongsi sesuatu dengan anda semua.. share is caring..

jadi, untuk hari ini imabiz nak kongsi satu laman web yang amat menarik bagi imabiz kerana laman web tersebut menawarkan pelbagai perkhidmatan atau service design dan bermacam-macam lagi ada di sana... laman web tersebut adalah FadzriDesign.Com.. laman web tersebut adalah milik saudara Fadzri dan laman web tersebut telah didaftarkan ke atas sebuah syarikat yang diberi nama NET EMPIRE ENTERPRISE



Antara Perkhidmatan Design Yang Ditawarkan Di FadzriDesign.Com :

T-PRINT & EMBROIDERY

ECOVER DESIGN

SERVICE FOR MINISITE

Banner Service

dan banyak lagi...

dan jika dilihat design atau hasil kerja yang telah direka amatlah cantik dan menarik...

Mari Kita Lihat Beberapa Hasil Kerja Yang Telah Direka Oleh FadzriDesign.Com







Dan banyak lagi...

Selain perkhidmatan yang ditawarkan... terdapat juga produk-produk yang boleh anda miliki dengan harga yang berpatutan... selain itu, terdapat juga produk yang boleh anda miliki secara percuma... memang best... dan yang paling imabiz suka FadzriDesign.Com juga menyediakan point berdasarkan penglibatan kita terhadap laman web FadzriDesign.Com.. boleh rujuk DI SINI dan point yang dikumpul boleh digunakan untuk kita membeli-belah di FadzriDesign.Com... cukup berbaloi...

Jadi, mari kita jenguk laman web FadzriDesign.Com..

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI...

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template