Friday, January 8, 2010

KakTim.Com - Halal, Kecantikan Dan Berpatutan

salam sejahtera... harap pembaca blog imabiz sihat belaka... sejak tahun baru menjelma tiba.. imabiz lihat pengiat IM telah pun mengorak langkah dengan memperkenalkan produk-produk baru mereka... tahniah imabiz ucapkan.. semoga tahun 2010 perniagaan online semakin rancak harapnyer...

hari ini imabiz nak kongsi satu laman web Kedai Online yang menawarkan produk wanita muslimah seperti tudung dan serkup kepala yang dijual dengan harga yang berpatutan.. Kedai Online yang imabiz maksudkan adalah KakTim.Com.. KakTim.Com adalah salah sebuah laman web Kedai Online milik bersama saudara Safuan Sipenglipurlara (Usahawan Internet) bersama ibunya yang lebih dikenali sebagai KakTim.






Antara produk yang ditawarkan di KakTim.Com :



* Serkup Kepala Serkup Kepala

Serkup Kepala diperbuat daripada kain jenis cotton, terdapat dalam empat warna – hitam, putih, cokelat muda dan kuning cair.

* Tudung Pusing (Twist) Tudung Pusing (Twist)

Tudung ini dipakai dan dipusingkan supaya corak bunga cantik terletak ditengah-tengah dada.

* Tudung Siti Tudung Siti

Tudung Siti diperbuat dari kain chiffon, terdapat dalam pelbagai warna.

* Tudung Thai Silk - Sengkuap kotak2 Tudung Thai Silk - Sengkuap kotak2

Tudung berwarna polos disuaikan dengan sengkuap daripada thai silk yang bercorak kotak2.

* Tudung Thai Silk Corak Tudung Thai Silk Corak

Sengkuap daripada kain jenis Thai Silk

* Tudung Thai Silk Polos (Plain) Tudung Thai Silk Polos (Plain)

Tudung Thai Silk Polos sesuai untuk dipadankan dengan baju yang berbunga atau bercorak.


bagi imabiz, kelebihan shopping di Kedai Online adalah kita dapat menjimat masa, tenaga dan wang atau kos transport... Kedai online hanya memerlukan kita berbelanja sambil duduk dan mengadap laptop sahaja dan barang yang kita beli akan dihantar terus ke alamat anda... tidak perlu mengisi minyak atau bayar parking atau menghabiskan tenaga untuk berjalan ke sana dan kemari... tapi imabiz pun suka gak shopping kat kompleks membeli belah... suka jugak shopping secara online... jadi pilihan ditangan kita... di Kedai Online KakTim.Com nie pun pelbagai produk wanita muslimah boleh diperolehi di sana dan harga yang diberikan pun amat berpatutan..

Jadi, jangan buang masa.. mari kita membeli belah di KakTim.Com..

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template