Monday, January 4, 2010

Killer FollowUp.Com - Membongkar Strategi, Teknik & Tips Melakukan Follow Up

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca blog ini... sesi persekolahan sudah bermula... kepada yang melangkah ke alam persekolahan semestinya ianya satu yang baru pada pelajar tersebut dan juga kepada ibu bapa mereka... semoga anak-anak beroleh kejayaan kelak...

hari ini imabiz nak kongsikan satu produk yang boleh dikatakan amat penting untuk sesiapa sahaja yang berkecimpung dalam perniagaan tidak kira secara online mahupun offline.. Killer Follow Up adalah satu pendedahan teknik yang betul untuk kita tackle prospek pelanggan yang kita ada.. tidak kira kita memperolehi prospek kita dari kaedah ape sekali pun... jika kita seorang IM yang aktif pasti kita sudah tahu penggunaan autoresponder yang berguna untuk kita menyimpan senarai prospek yang boleh kita follow up untuk menghasilkan pendapatan dari semasa ke semasa... dengan Killer Follow Up ini lah anda akan memperolehi maklumat atau kaedah atau teknik yang berkesan untuk berinteraksi kembali dengan prospek atau bakal pelanggan anda..



Mari kita lihat serba sedikit mengenai Killer Follow Up :

“Subscriber RAMAI…
Sales Letter POWER…
Produk BEST GILA...
Laman Web CANTIK…


Tetapi…

Masih GAGAL Membuat Jualan Yang Memuaskan!



Daripada: Haszoor Muaidi
Perkara: Bagaimana Meningkatkan Peratus Jualan Produk Anda!

Kepada: Usahawan Internet yang BIJAK!

Adakah anda mengalami masalah yang saya nyatakan di atas? Anda mempunyai subscriber yang ramai…sales letter produk anda memang tahap power di alam semesta. Produk yang anda hasilkan pula memang best gila. Laman web jualan dibuat dengan cantik dan mempesonakan. Boleh dikatakan semuanya perfect!
Tetapi… Jualan Hanya 5 unit sahaja sebulan!

Jika MASALAH ini berlaku kepada anda…


Jun – BERJAYA jual 100 unit
Jul – BERJAYA jual 87 unit
Ogos – BERJAYA jual 75 unit
Sept – BERJAYA jual 53 unit
Okt – BERJAYA jual 31 unit
Nov – BERJAYA jual 17 unit

Disember?
Dah 28hb…baru jual 4 unit sahaja!
Januari - ?????????
MASALAH BESAR PUNYA!

FAKTA: 70% Jualan Sesuatu Produk
Biasanya Terhasil Daripada Follow-Up!

Tahukah anda 70% jualan sesuatu produk biasanya datang daripada hasil follow-up anda? Mana lagi 30%? Yang selebihnya biasa terhasil daripada jualan pertama anda. Iaitu tarikan daripada ‘Sales Letter’ produk anda.


Saya tidak menyatakan yang Sales Letter web jualan anda tidak penting! Apa yang saya maksudkan ialah, jika anda tidak pandai membuat atau menghasilkan Sales Letter, anda boleh gunakan Follow-Up sebagai teknik pemasaran anda.

Sales Letter adalah penting!

Tetapi Follow-Up juga penting!

Ramai usahawan internet masa kini mengabaikan teknik follow-up ini. Mereka hanya menumpukan bagaimana caranya membina senarai nama seramai yang boleh dalam tempoh masa yang cepat dan kos yang murah.

Mereka juga sibuk mencari tips menghasilkan sales letter yang super power. Menghabiskan banyak masa trial and error bagaimana menghasilkan web jualan yang menarik serta menghasilkan grafik yang mempesonakan dan cantik.

Tetapi mereka lupa satu perkara!

Money is in the list!

Jadi Follow-Up adalah sesuatu yang penting jika ingin membuat jualan yang banyak!

Tanpa Follow-Up, walau sehebat mana produk anda, seramai mana subscriber yang anda perolehi, sepower mana sales letter anda dan secantik mana web jualan anda, ianya tidak akan mampu menghasilkan keuntungan yang diluar dugaan!

Lakukan KiLLer FoLLow-Up
dengan Sistematik & Berkesan!

Follow-Up bukanlah sekadar menghantar emel…

Objektif utama menghasilkan Follow-Up adalah:


Menghasilkan Jualan
Seterusnya Meningkatkan Kadar Peratus Jualan
Sambil Membina Kredibiliti & Kepercayaan Pelanggan

Ya, inilah 3 tujuan utama anda dan saya melakukan Follow-Up!

Jadi jangan buang masa anda menghantar Follow-Up emel hanya kerana ingin beritahu mengenai pelancaran produk anda yang terbaru sahaja!
Setiap Follow-Up emel mestilah bersistematik dan berkesan!

KiLLer FoLLow-Up: Hasil Jualan Berlipat Ganda!

Biar saya tunjukkan anda kelebihan, keunikan serta keberkesanan yang pasti anda perolehi jika menggunakan Panduan Killer Follow-Up.

* Panduan Killer Follow-Up yang anda terima disertakan sekali dengan Manual: Exercise + Checklist + Action Planner untuk membantu dan memudahkan kerja anda dalam menghasilkan killer follow-up!

* Rahsia sebenar GANDA + TAMBAH + TINGKATKAN jualan dalam 30 hari!
*

Langkah demi langkah ditunjukkan di dalam Panduan + Exercise + Checklist + Action Planner Killer Follow-Up.
*

Rahsia menggandakan jualan sehingga 300% dalam 30 hari!
*

Teknik serta panduan penuh dengan idea yang ‘power’!
*

3 FORMAT rahsia killer follow-up – tingkatkan conversion rate dari 3% sehingga 15%.
*

5 strategi melakukan follow-up dibongkarkan secara eksklusif!
*

7 rahsia follow-up berkesan yang mana pakar IM tidak mahu anda tahu…
*

Satu – satunya produk yang menerangkan bagaimana melakukan Killer Follow-Up dari ‘A to Z’.
*

Membongkar 13 tips rahsia yang pasti membantu anda melakukan follow-up seterusnya menghasilkan jualan berlipat ganda!
*

Checklist yang anda terima pasti membantu anda menghasilkan follow-up yang hampir ‘perfect’ dan bakal pelanggan anda akan terus membuat tempahan dalam tempoh 48 jam selepas follow-up!
*

Action Planner akan membantu anda melakukan follow-up secara lebih sistematik. Juga mampu mengenal pasti Killer Follow-Up TERBAIK anda!
*

Teknik dan tips follow-up yang diberikan mampu membuatkan pelanggan anda teruja, walaupun anda tidak mempunyai laman web!
*

7 gabungan teknik rahsia buat follow-up - Saya buat duit RM2800 dalam masa 24 jam tanpa rakan JV mahupun affiliate!
*

Killer Follow-Up saya mampu buat duit lebih RM16,000 sebulan dengan hanya 1 produk (tanpa ada nama besar seperti Pakar IM yang lain)

Secara realitinya, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda perolehi setelah mendapatkan Pakej Killer Follow-Up ini. Apa yang dikongsikan di dalam panduan tersebut, saya yakin ianya akan membawa perubahan besar pada perniagaan internet anda kelak.

Jika sebelum ini anda sibuk mencari niche hot produk di pasaran….
Jika sebelum ini anda sibuk menggunakan kaedah SEO untuk mendapat rangking no 1…
Jika sebelum ini anda sibuk membina Squeeze Page bagi mendapatkan subscriber yang ramai…
Jika sebelum ini anda sibuk belajar mencipta Sales Letter yang power…
Jika sebelum ini anda sibuk mempelajari pelbagai teknik pemasaran…

Kini tibalah masanya untuk anda mempelajari bagaimana menghasilkan Killer Follow-Up yang power, bersistematik, berkesan, conversion rate yang tinggi dan mampu membuatkan pelanggan anda tidak sabar untuk membeli produk anda.

Killer Follow-Up ini pasti mampu memberi pelbagai kelebihan dalam menggandakan jualan, menambah keuntunggan serta meningkatkan peratus jualan produk anda!


Apa Pendapat Imabiz Tentang Produk Ini :

KiLLer FoLLow-Up
Ganda & Tambah Keuntungan, Serta Tingkatkan Peratus Jualan Produk Anda Dalam Masa 30 Hari!

Satu produk yang sangat hebat bagi Imabiz, panduan yang diberikan membongkar teknik yang berkesan untuk follow up prospek kita dengan pelbagai kaedah penyampaian. Dengan panduan yang diberikan memang tidak mustahil untuk kita semua meningkatkan jualan.

Teknik-teknik yang diberikan melalui panduan ini sangat "power" dengan idea-idea yang boleh diolah untuk memberikan impak yang mendalam seterusnya menghasilkan jualan.

Paling menarik bagi imabiz tentang produk hebat ini adalah disertakan sekali modul latihan bagi kita memahirkan diri dengan teknik yang diberikan melalui kaedah Latihan, checklist dan action planner.

Terima kasih imabiz ucapkan kepada Haszoor kerana menghasilkan Killer Follow-Up, memang betul-betul berbaloi apabila memilikinya.

Jadi jangan lepaskan peluang ini, dapkan Killer Follow Up SEGERA..

Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template