Wednesday, January 20, 2010

Wow Money Blink Dot Com - Laman Web Pengiklanan Untuk Semua

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca blog ini... saban hari imabiz menunggu keluaran produk terbaru 2010 daripada IM Malaysia.. nampaknya mereka semua sudah tentu masih mengatur strategi yang terbaik untuk mempromosikan produk mereka semua dan seterusnya menghasilkan jualan yang lumayan..

Untuk post kali ini, imabiz nak berkongsi satu laman web yang boleh kita jadikan medium atau tempat untuk kita mempromosikan produk kita atau perkhidmatan kita atau apa-apa sahaja... laman web tersebut adalah wow.moneyblink.com... wow.moneyblink.com adalah laman web pengiklanan yang masih baru lagi tetapi imabiz berpendapat laman web ini pasti akan mendapat sambutan kerana pengiklanan di sini adalah PERCUMA...




Terdapat 3 Kategori Pengiklanan di wow.moneyblink.com iaitu :

1. Iklaneka

2. Perniagaan Online

3. Zon Jual Beli

dan terdapat pelbagai sub kategori dibawah 3 kategori utama tersebut...


Kategori Perniagaan Online paling menarik bagi imabiz kerana kita boleh iklankan perkhidmatan online, produk digital dan sebagainya yang berkaitan dengan online.. sudah tentu imabiz akan mengiklanankan perkhidmatan imabiz dan produk imabiz di wow.moneyblink.com....

Jadi Mari Beriklan Di Wow Money Blink Dot Com ...

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

2 comments:

Zanie on February 4, 2010 at 1:15 AM said...

thanks 4 sharing..
saya baru ja lpas submit ngn web ni..

imabiz on February 5, 2010 at 7:36 AM said...

sharing is caring

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template