Tuesday, March 23, 2010

Pengiklanan Lebih Efektif Dengan Peel Away Ads

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca blog ini.. adakah anda sinonim dengan pengiklanan banner..?? kalau anda seorang Internet Marketer... sudah tentu anda tahu keberkesanan Iklan Banner yang menarik dapat menghasilkan jualan sesuatu produk atau perkhidmatan yang anda sediakan.. Dan hari ini, imabiz nak menerangkan pula salah satu teknik iklan yang berkesan iaitu Peel Away Ads..

Apakah Peel Away Ads..??? jika anda perhatikan dipenjuru atas sebelah kanan di blog ini.. terpapar satu iklan "New Offer" dan bila cursor mouse digerakkan ke sana akan kelihatan keseluruhan Iklan Banner... Itulah Peel Away Ads...



Imabiz memang sudah lame mengidam untuk memasang Peel Away Ads di blog ini.. tetapi setiap tutorial.. setiap widget.. setiap plugin yang imabiz install pasti tidak berjaya memaparkan Peel Away Ads tersebut.. ini kerana theme blog ini tidak sesuai dengan plugin tersebut.. dan... akhirnyer.. imabiz berjaya menjumpai Wawwi Peel Away Ads..



Dan tanpa membuang mase imabiz install Wawwi Peel Away Ads dengan panduan step by step atau langkah demi langkah yang diberikan.. akhirnye imabiz berjaya memasang Peel Away Ads tersebut... Tanpa perlu mengupah designer yang charge mereka sekitar RM 50 ke RM 80... sungguh berbaloi dan berpuashati...

Dan yang menariknyer... Bonus diberikan setelah memiliki Produk Wawwi Peel Away Ads seperti :





Dan Banyak Lagi...

Imabiz Dah Pasang Peel Away Ads.. Anda Bile Lagi..??

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI..


Leh Download Review Percuma tau.. test dulu... dah cantik baru beli...

2 comments:

Ridhuan on April 2, 2010 at 6:29 AM said...

Macam mana u install peelaway untuk blogspot? i dah purchase peelaway ni, tp diorang ckp utk blog free tak boleh!! Tapi kat blog u boleh pulak!

Thanks

Unknown on April 3, 2010 at 7:31 AM said...

aiya... tak baca artikel nie ker..??

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template