Wednesday, April 14, 2010

Imabiz Dot Info - Blog Imabiz Terbaru

Kenape Imabiz Dot Co.Cc Suspended.?? itulah selalu soalan yang imabiz dapat semasa imabiz dot co.cc tidak dapat access... imabiz pun tidak mengetahui sebab musabab kenape Imabiz Dot Co.Cc disuspended... dari hari itu imabiz sedaya upaya melakukan perpindahan data blog tersebut dari hosting A ke hosting B.. tetapi malang sekali data backup yang imabiz simpan tidak berjaya direstore ke hosting B... aduyai.. pening imabiz memikirkan perkara ini... dengan itu imabiz pun tekad membina semula blog baru imabiz dengan sekali lagi menggunakan platform Wordpress... dan hasilnye... Blog Imabiz Terbaru - Imabiz Dot Info



Selama dua hari imabiz fokus kepada pembinaan Blog Imabiz ini dengan bermain koding script java kerana theme yang imabiz minati ini banyak tidak dapat berinteraksi dengan plugin wordpress yang basic diperlukan seperti 10 Popular Post, All Seo, Banner dan sebagainya..

Dan sudah tentu imabiz kene melakukan Search Engine Optimize (SEO) sekali lagi untuk meletakan Imabiz Dot Info berada di top 10 enjin carian seperti google dan yahoo.. backlink juga mesti dilakukan kerana tanpa pengunjung, blog yang menarik dan tertarik tiada maknanya...

Dengan ini, imabiz ingin menjemput anda untuk menjenguk Blog Imabiz yang tidak seberapa ini.. diharap anda tidak serik untuk menjenguk Blog Imabiz.. Terima kasih kepada anda kerana senantiasa menyokong imabiz..

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template