Monday, April 5, 2010

Percintaan Sebelum Perkahwinan - Panduan Melangkah Ke Alam Perkahwinan

salam sejahtera imabiz ucapkan... hari ini imabiz nak bercerita tentang cinta citun jiwang-jiwang.. takde lah.. imabiz bukan seorang yang berbunga2 lagi bermadah-madah..

imabiz rase mesti anda sudah ada pengalaman tentang cinta.. tak kira lah cinta monyet..cinta remaja.. cinta dewasa.. cinta semasa belajar.. cinta semasa bekerja.. cinta selepas berkahwin.. dan macam-macam lagilah... sudah tertentu semasa bercinta tue anda rasa seperti dunia ini ana yang punya... hehe.. mcm lagu cerita tan sri P. Ramlee lak... ape pun pengalaman manis tersebut akan menjadi kenangan terindah anda sehinggalah anda jejak ke alam perkahwinan.. percintaan selepas perkahwinan die dah lain sikit tau.... yang dah kahwin tau la.. yang belum tue... apa lagi.. cepat-cepatlah kahwin.. hehe..

Ok.. berdasarkan tajuk post blog kali ini imabiz nak kongsikan satu Ebook yang boleh dijadikan panduan untuk bercinta.. tak kiralah anda belum bercinta ke.. tengah mencari cinta ke.. sedang bercinta ke.. sudah berkahwin ke... cinta nie perlu tau untuk kehidupan kita nie... Ebook panduan yang imabiz maksudkan adalah Ebook "Percintaan Sebelum Perkahwinan"




Mari Kita Lihat Serba Sedikit Tentang Ebook "Percintaan Sebelum Perkahwinan"


Rahsia Jika Anda Memiliki Ebook Cinta ini...

Mungkin anda tertanya-tanya apakah kelebihan jika anda memiliki Ebook Cinta ini, bukan?

Baiklah, di sini saya dedahkan kepada anda beberapa kandungan rahsia yang anda akan perolehi..

Isi Kandungan Rahsia Ebook Cinta ini!

Anda akan ketahui bagaimana tanda-tanda anda dan pasangan sudah mula jatuh cinta!

Anda akan didedahkan dengan kaitan petanda cinta anda dan sains moden zaman kini!

Anda akan diberitahu bagaimana mengetahui si dia adalah jodoh cocok untuk anda!

Anda akan diajar bagaimana memikat hati insan idaman anda secara profesional!

Anda akan mengetahui teknik-teknik rahsia menjaga hubungan agar terus berkekalan!

Anda akan diminta menjauhkan diri dari melakukan beberapa perkara semasa perhubungan!

Anda juga akan diajar bagaimana memujuk hati pasangan untuk cepat masuk meminang!

...........dan banyak lagi!



Terdapat review percuma yang anda boleh miliki secara PERCUMA dahulu... bolehla anda review 3 bab pertama ebook "Percintaan Sebelum Perkahwinan".





Apa Pendapat Imabiz Tentang ebook "Percintaan Sebelum Perkahwinan" ini :


Pada pendapat imabiz ebook ini lebih dikhususkan kepada pasangan yang ingin mendirikan rumah tangga atau ingin mengakhiri zaman bujang mereka.. Banyak panduan tentang persediaan sebelum anda mengharungi alam perkahwinan.. walau bagaimana pun.. ebook ini juga sesuai untuk golongan yang sudah berkahwin dan juga yang sedang bercinta kerana ada beberapa panduan untuk menegenal pasti samaada pasangan anda itu adalah orang yang sesuai untuk anda. adakah die sesuai untuk menjadi pasangan sehidup semati anda... sehidup dah lah.. yang mati kita doakan kesejahteraannya... untuk yang sudah berkahwin terdapat tips untuk mengeratkan lagi hubungan suami isteri supaya perkahwinan yang dibina akan kekal hingga ke akhir hayat...



imabiz pun malas nak berceloteh panjang2... jomla download review PERCUMA dulu..

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI..

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template