Tuesday, May 11, 2010

Teknik Hapuskan Interest Kad Kredit

Salam sejahtera.. Kad Kredit adalah satu kemudahan bagi kita jika kita bijak menggunakannya.. tetapi ianya bagai senjata pemusnah jika disalahguna atau kita tidak berjaya mengawal perbelanjaan menggunakan Kad Kredit.. Kad Kredit adalah salah satu medium pembayaran semasa kita membeli belah atau berbelanja.. maklumlah.. kadang-kadang sewaktu pertangahan bulan kering kontang akuan bank tue.. jadi.. Kad Kredit adalah salah satu sumber kewangan kita.. tetapi jika kita tidak dapat mengawal.. maka keadaan akan menjadi parah.. dan kita pula akan dibebani oleh hutang yang berlipat kali ganda pula.. kerana interest Kad Kredit adalah lebih tinggi dari pinjaman-pinjaman lain seperti personal loan.. adakah situasi atau bebanan hutang kad kredit dihadapi oleh anda..?



Jika anda menghadapi masalah hutang Kad Kredit yang mana gaji bulanan anda akan habis dengan hanya membayar hutang kad kredit anda setiap bulan.. sebenarnya terdapat cara atau teknik untuk anda Menghapuskan atau Mengurangkan Interest Kad Kredit..

Maka, terhasillah Panduan Teknik Mengurangkan Interest Kad Kredit.. sebenarnya terdapat teknik-teknik yang membolehkan kita mengurangkan interest Kad Kredit kita.. jadi bayaran bulanan yang dikenakan tidak terlalu mahal dan membebankan.. dengan itu kita dapat melunaskan hutang kad kredit yang membelenggu kita setiap bulan.. dan anda akan bebas menikmati gaji bulanan anda untuk berbelanja secara Cash... hehe.. sudah semestinya TUNAI lebih berbaloi...

Dalam ebook Teknik Mengurangkan Interest Kad Kredit ini terdapat 5 Modul iaitu :

Modul Pertama : Pengenalan

Modul Kedua : Teknik Kurangkan Interest 1 - Balance Transfer

Modul Ketiga : Teknik Kurangkan Interest 2 - Personal Loan

Modul Keempat : Teknik Kurangkan Interest 3 - Overdraft ASB VS Kad Kredit

Modul Kelima : Teknik Kurangkan Interest 4 - Installment Plan VS ASB



Untuk makluman anda, harga ebook Teknik Mengurangkan Interest Kad Kredit ini masih dalam harga promosi.. jadi baik anda grab atau dapatkan segera sebelum ianya di naikkan harga...

Untuk Keterangan Lanjut Sila KLIK DI SINI..

3 comments:

cdanhash on May 11, 2010 at 4:58 PM said...

Salam...

den ingat nak kongsi teknik.... rupa2nya nak jual ebook.....

hutang CC RM3000
int sebulan @ 1.5% x 3000 = rm45
bayaran minima rm50
principal dibayar sebulan rm5
tempuh masa utk langsai 600 bln @ 50 thn

guna CC utk perbelanjaan bulanan
bayar dlm masa 20 hr dari due date - 0% int
nak byr dari mana gaji belum keluar
OD..... 4.15% vs 18% CC < kurangkan int 3

imabiz on May 12, 2010 at 4:03 AM said...

wah.. bagus nie.. dah ade yang kongsi teknik...

Anonymous said...

Hello! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard
on. Any recommendations?

Look into my homepage Www.lzz.ch

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template