Tuesday, June 22, 2010

Games Pendidikan Online - Games Membina Minda Kanak-Kanak

Seorang kanak-kanak yang ingin meningkat dewasa sudah semestinya memang gemar untuk bermain.. pelbagai permainan yang ibu bapa berikan kepada mereka.. dan jika dilihat.. permainan games online juga amat digemari oleh kanak-kanak.. tetapi adakah anda sedar, tidak semua permainan online tersebut sesuai untuk dimainkan oleh kanak-kanak.. kadang-kadang permainan yang berunsur lucah, ganas, dan sebagainya turut dipaparkan kepada kanak-kanak dengan mudah.. ada satu ketika dahulu gempar dengan tajuk akhbar Permainan Seks yang di gemari oleh kanak-kanak sekolah rendah.. huh.. takutnya... tetapi kita kena berikan mereka meneroki alam cyber supaya mereka tidak ketinggalan jauh dengan kanak-kanak lain...

Tahukah anda terdapat Permainan atau Games Online yang tidak perlu anda risau untuk memberikan kepada kanak-kanak bermain.. Games Pendidikan Online... games islamik pertama di Malaysia...



dengan pembelian Games Pendidikan Online anda akan diberikan Panduan seperti di atas secara Percuma.. jadi dengan games ini anda tidak perlu risau lagi untuk mengawasi anak anda senantiasa...


Matlamat utama Games Mewarna AnakkuSayang adalah :

Minda anak yang kuat mengingati sesuatu tidak lagi akan diisi dengan perkara yang tidak sihat.

Anak-anak akan selalu melihat dan menyukai gambar-gambar yang mendidik akhlak dan kasih sayang kerana mereka suka bermain games ini.

Anak yang bijak dan berbudi pekerti adalah aset ibubapa yang paling penting.

Menggantikan gambaran-gambaran tidak sihat yang selalu terlihat di televisyen dengan gambaran-gambaran budi pekerti mulia yang dilihat di dalam games ini.


Jadi apa tunggu lagi.. Jom dapatkan segera sementara harga promosi ini..

SILA KLIK DI SINI

3 comments:

Anonymous said...

I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
Is this a paid theme or did you modify it yourself?
Either way keep up the nice quality writing,
it's rare to see a nice blog like this one nowadays.

my blog :: family pet and companion alike
my page :: purchase a pet

Anonymous said...

It's truly very complex in this active life to listen news on TV, thus I simply use the web for that reason, and take the newest news.

Feel free to surf to my page; normal resting heart rate

Anonymous said...

Hi Dear, are you actually visiting this web page regularly, if so after that
you will without doubt take pleasant know-how.

Feel free to surf to my webpage: mazda accessories

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template