Sunday, June 27, 2010

Teknik Killer Pemasaran Emel Yang Efektif - Beli Sekarang

Teknik Killer Membina Senarai Emel Beserta 6 Bonus Istimewa





Produk Apa LA nie Imabiz ?

Secara ringkas mengenai produk ini ialah produk yang menerangkan teknik yang berkesan untuk menghasilkan jualan menggunakan autoresponder... kebanyakan IM mempunyai autoresponder untuk melakukan promosi atau pemasaran secara emel.. tetapi adakah teknik yang digunakan adalah teknik yang berkesan,... atau hanya sekadar menghantar emel yang tidak pun dibaca oleh subcriber.. dapatkan segera untuk mengetahui teknik killer ini..

dan yang paling penting disini.. teknik yang diajar bukan menggunakan sistem autoresponder yang biasa kita dengar seperti aweber, getresponder, norabot, trafficwave... autoresponder ini lebih murah berbanding yang lain tetapi kualiti hampir setaraf dengan yang biasa kita dengar...

jadi, mari mulakan pemasaran emel untuk menghasilkan pendapatan online disamping mengurangkan kos pemasaran tersebut tetapi efektif menghasilkan jualan....

Nak tahu lebih lanjut baca la kat surat jualan.. klik je button kat bawah tue...

JOM BELI SEKARANG...


RM 20.00 Sahaja


0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template