Wednesday, July 14, 2010

Buat Bisnes Masa Belajar - Usahawan Remaja

Wang pada masakini adalah terlalu penting bagi kita.. tetapi jangan pula kita di kuasai oleh duit.. duit adalah untuk menyara hidup kita untuk membeli keperluan untuk meneruskan kehidupan kita ini..

Imabiz teringat masa zaman belajar dulu.. selalu berjimat membeli keperluan yang betul-betul diperlukan sahaja.. maklumlah... imabiz bukan datang dari keluarga yang mewah.. jadi, setiap perbelanjaan perlu di titik beratkan.. Imabiz tengok ramai juga yang buat bisnes sampingan masa belajar dahulu.. macam-macam idea dorang buat.. dapatlah juga menampung perbelanjaan dorang setiap hari.. anda pula bagaimana..??

Jika anda berminat mencari pendapatan semasa belajar.. ada ebook yang akan memberikan anda panduan untuk melakukannya... Rahsia Usahawan Remaja....



Ebook ini telah dihasilkan dari pengalaman saudara Amirul Hafiz yang mana beliau melakukan pelbagai bisnes tidak kira offline mahupun online.. apa yang dikongsikan adalah cara-cara buat duit semasa beliau bergelar pelajar...

Mari kita lihat beberapa kata-kata beliau

Saya seorang pelajar yang berasal dari Sarawak dan berjaya melanjutkan pelajaran di Terengganu. Tapi itu tidak menghalang saya daripada cuba sedaya upaya untuk membuat duit. Alhamdulillah, saya mempunyai sumber pendapatan daripada pelbagai sumber termasuklah Internet.

Sekarang anda juga boleh... Kenapa saya berkata sedemikian? Ini kerana :

1. Tidak perlu mendaftarkan syarikat

2. Cuma dilakukan secara part-time

3. Kos rendah (kadang-kadang tiada kos langsung!)

4. Tidak membebankan (anda boleh suruh orang lain buat dan anda dapat duit!)

5. Permintaan yang sentiasa berterusan dan bukan bermusim

6. Sesuai untuk sesiapa pun (15 tahun ke atas) terutama sekali pelajar Universiti!

7. Mendapat permintaan ramai walau di mana pun!

8. Tak memerlukan pengalaman. Walaupun anda tiada pengalaman, anda tetap boleh bermula sekarang!

9. Memberikan fast cash yang anda perlukan untuk melakukan aktiviti harian anda.

10. Teknik mudah buat duit cuma dari bilik anda

Buat duit tidak perlu susah. Anda mungkin tahu cara biasa buat duit. Ambil kerja sambilan... di 7 Eleven... di kedai makan... di kedai buku... buka gerai semasa ada acara... itu cara biasa dan cara biasa selalunya susah nak untung. Ada cara lagi mudah!


Apa pendapat imabiz tentang produk ini..??

" Pakej 11 Dalam 1 Yang Berbaloi Untuk Dimiliki "

Pertama kali lihat Pakej Rahsia Usahawan Remaja nie.. Imabiz telah bayangkan ia merupakan satu produk gempak dan berinformasi.. Setelah imabiz membaca keseluruhan...Ternyata BENAR!

Ianya satu produk yang sungguh lengkap penuh dengan informasi untuk anda menjana pendapatan semasa anda masih belajar lagi.. Dulu masa imabiz belajar pun macam-macam bisnes kawan-kawan buat..

Masa tu imabiz masih tak minat bisnes lagi.. Jadi tengok dorang buat.. macam best je.. tapi lepas baca Pakej Rahsia Usahawan Remaja nie.. Rasa macam nak jadi remaja balik la pulak.. rasa nak kembali zaman belajar dulu.. sebab macam-macam kaedah imabiz dapat dari pakej ini... yang paling penting..

Pakej Rahsia Usahawan Remaja memberi panduan secara langkah demi langkah.. Bukan sahaja nak buat bisnes online.. malahan offline... imabiz rasa SATU Pakej Rahsia Usahawan Remaja nie bersamaan dengan SEBELAS Produk yang berlainan.. memang berbaloi la...

Dan imabiz rasa Pakej nie bukan Khas untuk remaja sahaja.. semua peringkat umur memang sesuai la.. macam-macam idea dan cara perlaksanaan yang imabiz dapat dan bakal imabiz praktikkan...

Terima kasih Amirul Hafiz...


Jom jenguk dulu laman web jualan KLIK DI SINI..

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template