Saturday, July 31, 2010

Buat Duit Dengan Kuih Raya - Bisnes Bulan Ramadhan

Bulan Ramadhan Al-Mubarak hampir tiba.. pada bulan ramadhan inilah kita akan diuji dengan sifat kesabaran kita untuk menahan lapar dan dahaga.. begitu juga dengan hawa nafsu yang selalunya membelenguni diri kita..

Dan pada bulan Ramadhan ini jugalah ramai usahawan atau peniaga yang giat aktif mencari duit Raya.. pelbagai bisnes yang dijalankan semasa bulan Ramadhan.. antara bisnes yang boleh dijalankan adalah menjahit baju raya, langsir, jualan di pasar ramadhan untuk juadah berbuka puasa dan sebagainya. Dan yang paling glumor apabila dekat raya adalah menjual kuih raya... Dengan ada panduan rahsia Buat Duit Dengan Kuih Raya pasti kita boleh memulakan bisnes kuih raya bermula dari sekarang..




Antara Kandungan Panduan Ini :



1. Persediaan-persediaan Sebelum Bermula

Jika anda baru bermula, bagaimana cara berjimat dalam pembelian peralatan asas.

Harga bahan-bahan mentah melambung naik. Bagaimana pula kalau habis stok? Kami dedahkan cara bagaimana mengatasi masalah ini.

Bagaimana mendapat tenaga kerja 'murahan'.

Bagi mereka yang pernah buat bisnes kuih raya, pasti anda tahu bagaimana peritnya mengadun tepung dalam jumlah yang banyak. Kami ada rahsianya. Tanpa perlu menggunakan sebarang mesin pengadun, hanya ___________, masalah mengadun tepung akan selesai dan menjimatkan 30% daripada masa anda.

Ada beratus-ratus jenis kuih raya, bukan semua jenis sesuai untuk dijual. Kami dedahkan cara-cara pemilihan jenis-jenis kuih yang sesuai untuk dijual.

Berdasarkan pengalaman kami selama 10 tahun, 10 jenis kuih ini adalah jenis kuih yang paling laris. Oleh itu, anda boleh terus bermula dengan resipi lengkap yang kami sertakan.

Terdapat jenis-jenis kuih yang perlu dielakkan untuk di jual. Ramai pengusaha kuih raya melakukan kesilapan ini. Kenapa dan kuih-kuih yang bagaimana?

Kalau nak jual jugak jenis-jenis kuih ni boleh, tapi ada kaedahnya. Dengan kaedah ini __________ anda pasti selamat.

Jika anda pajak kuih dengan orang lain, kualiti kuih adalah di luar kawalan anda. Namun ada 'teknik halus' bagi menjamin kualiti kuih tersebut. Ia memang berkesan.

Kami akan tunjukkan anda bagaimana cara menentukan harga.

Pentingnya sistem maklumat pelanggan. Setelah beberapa tahun , barulah anda akan dapat lihat kesannya. Ramai pengusaha kuih raya yang memandang remeh perkara ini.

Teknik pembungkusan sampel kuih raya yang berkesan.


2. Strategi Pemasaran


Strategi 1.
Strategi pemasaran asas yang mesti dikuasai. Ia ibarat membina tapak kukuh dalam bisnes kuih raya anda. Jika ini berjaya, anda akan kekal lama dalam bisnes kuih raya ini dan setiap tahun pasti anda akan alami sendiri, bagaimana bisnes anda berkembang.

Strategi 2.
Strategi unik. Teknik Viral, RM400 dalam masa 3 minit. Kami bukan nak buat hype, tapi bila anda dah baca tentang teknik ini, pasti anda akan cakap 'oh, kenapa aku tak terfikir untuk buat macam ni'.

Strategi 3.
Golongan ini perlu 'diserang' terlebih dahulu setiap kali tiba musim raya sebelum disambar oleh orang lain.

Strategi 4.
Dengan strategi ini, margin keuntungan boleh melonjak sehingga 50%-80%

Strategi 5.
Menjual dalam jumlah yang besar kepada golongan ________________. Bagaimana supaya mereka kekal sebagai pelanggan anda setiap tahun.

Strategi 6.
Jana keuntungan tanpa promosi. Anda buat kuih raya. Hantar. Tinggalkan. Dekat raya baru datang kutip duit raya.

Strategi 7.
Teknik menangkap pembeli-pembeli last minute. Golongan ini jangan sesekali diabaikan kerana potensi jualan dari mereka sangat tinggi.

Strategi 8.
Hamper kuih raya. Teknik pemasaran kreatif kuih raya.



3. Pendedahan Eksklusif


Pengusaha Kuih Raya Ekspress.
Tak pandai buat kuih raya, tapi nak jugak bisnes kuih raya?. Kami sertakan panduan lengkap bagaimana melakukannya.

Teknik Meningkatkan Jualan Pada Minggu Terakhir Ramadan.
Juga dikenali sebagai Teknik Pecutan Akhir. Kami pernah mendapat RM1200 dalam masa satu malam. Pengusaha-pengusaha kuih raya lain ketawakan kami kerana dapat RM1200 je..

Buat Duit Selepas Raya.
Lepas raya, masih boleh buat duit. Kami dedahkan peluang untuk terus buat duit selepas raya.

Fenomena Baru Pemasaran Kuih Raya: Kaedah Pemasaran Melalui Internet
Dengan kaedah ini, bisnes kuih raya anda akan berkembang dengan pantas ke seluruh negara.

Kaedah Pemasaran Facebook.
Anda ada akaun facebook? 7 juta rakyat Malaysia juga ada facebook. Bayangkan kuasa pemasaran yang ada dengan Facebook


Panduan ini disertakan sekali bonus-bonus yang amat menarik...


Jom Kita Beli DI SINI

Selamat Menjalani Bulan Puasa.. Semoga Kita Diberkati Dan Di Pelihara Segala Amalan...

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template