Friday, July 9, 2010

Teknik Efektif Pemasaran Internet - Percuma

Salam sejahtera pembaca Blog Imabiz.. hari ini Imabiz nak berikan satu berita Gempak Istimewa untuk anda. Buat pengetahuan anda, imabiz berkecimpung dalam pemasaran internet adalah sekitar tahun 2008.. tapi masa tue imabiz banyak sangat mempromosikan skim-skim cepat kayap, skim-skim derma menderma, program kutu dan seumpamanya... dan sekitar tahun 2009.. imabiz mula tinggalkan semua itu dan bergiat aktif pula dengan pemasaran secara blog, pengiklanan, affiliate, pemasaran produk digital, service dan sebagainya..



Jadi apa berita Istimewa yang imabiz ingin kongsikan?

sepanjang imabiz menceburkan diri dalam Pemasaran Internet, sudah bermacam-macam kaedah dan ilmu imabiz pelajari.. tidak kiralah dari forum, search enjin, blog-blog orang lain, ebook percuma, ebook berbayar dan sebagainya lagi... dan imabiz telah mempraktikkan ilmu tersebut sehingga berjaya tetapi tidak kurang juga yang tidak berjaya.

Dan di sini, imabiz dengar berbesar hati ingin berkongsi segala ilmu atau kaedah atau teknik yang telah imabiz praktikkan kepada anda.. teknik yang imabiz kongsikan adalah teknik yang telah terbukti berjaya menghasilkkan pendapatan secara online.. dan yang paling penting di sini adalah teknik yang imabiz ingin kongsikan adalah PERCUMA dan Berterusan... Cukup buat imabiz jika anda sudi menjadi teman rapat imabiz secara online dan sudi membaca teknik dan info yang imabiz sampaikan..

Jom Daftar Percuma DI SINI..
 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template