Thursday, August 19, 2010

Formula Membina Senarai Email Yang Responsif + MRR Terhad

Salam sejahtera imabiz ucapkan...

Untuk berjaya dalam perniagaan adalah amat penting teknik pemasaran atau promosi yang digunakan.. pelbagai cara dan kaedah yang berkesan dapat digunakan untuk menarik hati pelanggan.. dan salah satu yang berkesan adalah dengan mengumpul sanarai emel dan berinteraksi dengan subcriber anda.. imabiz andaikan untuk anda mengumpul senarai emel bukan suatu yang mustahil lagi bagi anda.. sudah banyak teknik yang didedahkan di pelbagai sudut mahupun ceruk benua.. di blog ini sendiri pelbagai tutorial sudah disuap untuk anda..

tetapi persoalannya..???

sebanyak manapun anda mengumpul senarai emel... adakah senarai emel anda respon atau bertindak balas dengan apa yang anda cuba sampaikan..??

walau sebanyak mane pun senarai emel anda.. walau seramai mana pun yang anda kumpul.. adakah anda berjaya berinteraksi dengan mereka..???

Adakah Mereka Responsif..????


Memperkenalkan

Rahsia Membina Senarai Email Yang Responsif






KLIK DI SINI

Mari kita sama-sama mengumpul senarai emel yang responsif seterusnya menguntungkan kita semua...

kaedah mengumpul senarai emel yang akan bertindak balas apabila anda menghantar emel kepada mereka akan didedahkan...


dan berita baik buat anda.. anda membeli produk ini.. anda dapat ilmu yang amat berguna... ditambah pula produk ini disertakan dengan lesen MRR yang mana ini bermakna anda berhak untuk buat duit dengan produk ini... ( tertakluk kepada syarat lesen tersebut)

dan berita baik lagi.. ia juga dipakejkan dengan bonus percuma yang amat dikagumi...


Jadi, tak payah tunggu lama2 lagi... KLIK DI SINI untuk ke laman web jualan yang sebenar...


( sekali macam iklan radio daaa..hehe )


dan dengan rasa rendah dirinya.. imabiz menjemput anda untuk bersama-sama mempromosikan produk terbaru ini... komisyen untuk agen adalah RM 20... komisyen akan dibayar setiap 15hb dan 30 hb jika tiada hal yang menghalangnya.. kita hanya mampu merancang.. tuhan yang menentukan...

yang telah pun mendaftar menjadi agen Imabiz Dot Net bolehlah terus ke laman agen : http://imabiz.net/agen

kepada yang belum mendaftar... jemput daftar di http://imabiz.net/join

sebelum klik button login sila pilih produk : Rahsia Email Marketing


Sampai di sini dahulu.. selamat menjalani ibadah puasa.. dan salam kejayaan dari imabiz...

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template