Sunday, August 1, 2010

Universiti Online Bagi Imabiz - Forum Wangcyber

Dah dekat nak puasa nie.. tapi bagi yang perempuan dah fikir nak raya dah.. hehe... nanti puasa jangan pula yang boros berbelanja yerk.. maklum la.. bila nak berbuka tu macam-macam juadah nak beli.. tapi makan sikit je.. hehe.. sama la macam imabiz nie..

Berbalik pada tajuk artikel atau post kali ini.. Universiti Online Bagi Imabiz adalah Forum Wangcyber..



Kenapa imabiz katakan Universiti..?? ini bagi imabiz la.. sebab universiti kan tempat untuk belajar.. so.. ini universiti tempat imabiz belajar tentang bisnes online, IM dan macam-macam lagi.. imabiz tahu ramai yang cakap Wangcyber adalah tempat jual ebook.. Imabiz BERANI katakan pendapat tersebut adalah tidak benar sama sekali.. lihat sahaja imabiz.. dari dulu asal online je yahoo mesengger chating.. itu je imabiz lakukan.. macam buang masa la pulak.. lepas imabiz join Forum Wangcyber.. barulah imabiz sedar.. sebenarnya banyak yang kita boleh lakukan secara online untuk menjana pendapatan.. so sekarang sambil chatting.. sambil cari duit bayar bil internet... kan dua dalam satu tue..

lagi satu.. imabiz rasa kalau tak jumpa Forum Wangcyber nie.. rasa takkan wujud kot Blog Imabiz nie.. imabiz belajar pasal blog pun dari Forum Wangcyber.. imabiz tak beli pun ebook nak belajar.. imabiz guna button search kat forum Wangcyber jer.. taip je benda yang kita nak tahu mengenai IM mesti ada kat sana.. kalau takde pun.. imabiz boleh bukak tread pertanyaan di seksyen Ada Siapa Yang Tahu.. ramai pakar-pakar yang akan membantu nanti.. memang banyaklah yang imabiz belajar dari forum tersebut.. dari zero to heroin.. hehe.. tapi tak heroin lagi.. still belajar sampai sekarang.. entah bila nak graduate entah.. hehe..

kalau ada orang kata Wangcyber tempat jual ebook.. imabiz BERANI sangkal.. sebab apa.. kalau lihat di seksyen WTS ( Want To Sell ) atau dalam bahasa melayunya Hendak Menjual.. banyak seksyen lain selain dari Produk Digital.. Imabi pun selalu tawarkan service atau perkhidmatan.. dulu mula-mula buka perkhidmatan review.. sekarang dan buka perkhidmatan edit php pulak.. buat kerja sampingan.... banyak lagi yang ditawarkan di WTS.. b0leh jual produk fizikal.. tawarkan bonus affiliate dan sebagainya.. kalau kat universiti betul pun.. rasa kalau nak belajar kena ada buku rujukan... kadang-kadang kena beli jugak buku tu.. jadi kalau kat Wangcyber nie.. Ebook kira buku rujukan lah.. yang Percuma ada yang Berbayar pun ada.. so pilihan ditangan anda.. guna button search anda seksyen Ada Siapa Yang Tahu pun rasa dah boleh buat rujukan dah.. macam-macam ilmu dicurahkan..



Ikut pengalaman imabiz la yerk.. walaupun nak beriklan di Forum Wangcyber nie kena bayar.. tetapi imabiz rasa lebih berbaloi daripada beriklan secara percuma... sebab ikut pengalaman imabiz.. beriklan di Forum Wangcyber memang tidak mengecewakan.. mesti ada untung walaupun sikit pun.. ini berdasarkan pengalaman imabiz la yerk... pengalaman orang lain imabiz tak tahu la yerk.. mungkin teknik berlainan hasil pun berlainan...

Kalau imabiz nak tawarkan kerja seperti buat laman web kepada ahli Wangcyber pun boleh.. boleh buka tread atau topik di seksyen WTB ( Want To Buy ).. mesti berbaloi kerana mereka akan menawarkan service yang tiptop dan harga yang berpatutan.. macam-macam kerja kita boleh offer di sana...

kalau imabiz nak sembang santai pun boleh.. boleh sembang di seksyen Sembang Umum.. yela.. boleh sembang-sembang topik isu-isu semasa dan secara santai... banyak lagila benda yang imabiz boleh bincang dengan rakan-rakan di sana dan kebanyakkannya adalah benda yang berfaedah.. setiap hari imabiz akan belajar benda baru di Forum Wangcyber...

So, Korang nak ikut imabiz belajar di Universiti Online Imabiz tak..?? kalau nak KLIK DI SINI..

Forum Wangcyber... Imabiz Sayang Awak.. Terima Kasih Kepada Mohd. Suhaimy aka Shuth Kerana Telah Membina Forum Yang Berinformasi Ini...

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template