Wednesday, February 23, 2011

Facebook + Blogger - Teknik Pemasaran Efektif Masa Kini

salah satu cara / teknik untuk pemasaran secara online adalah melalui facebook atau blog.. dan cuba banyangkan jika kita gabungkan kedua-dua teknik ini dan kita gunakan bersama... sudah semestinya ianya adalah teknik yang berkesan pada masa kini... mana tidaknya.. berjuta-juta pengguna facebook dan blogger akan kita jadikan prospek kita..


kali ini imabiz hendak berikan sedikit review / ulasan tentang produk terbaru dari saudara Dwen Rashid & saudari Sueella iaitu Rahsia Pemasaran E-FaceBlog



Produk ini mempunyai 3 Modul iaitu :

Modul 1:

*Pendaftaran Gmail,blogspot dan facebook
*Cara setting blog autoviral
*Cara membuat email blog
*Cara menghantar posting melalui email

Modul 2 :

*Cara membuat blog mesra engine carian
*Webmaster tools
*Cara daftar networkedblog
* Cara letak widget networkedblog

Modul 3 :

*Tutorial fan page terbaru
*Cara publist email sekali gus dipublist ke blog dan semua fan page/aplikasi dan group milik anda di facebook tanpa log in blog dan facebook
*Cara add fan page/group dan aplikasi (Autoviral)
*dan cara membina subscriber blog anda


Apa yang imabiz boleh ulas tentang produk ini adalah teknik yang diberikan adalah sangat terperinci dan mereka menerangkan di dalam produk secara step by step.. apa yang perlu kita buat adalah ikut sahaja langkah demi langkah yang diberikan dan teknik ini akan menghasilkan trafik dan seterusnya menghasilkan pendapatan buat kita..

dan apa yang menariknya ialah imabiz telah belajar suatu yang baru setelah membaca produk ini... pelbagai teknik baru yang telah imabiz pelajari antaranya adalah teknik post ke blogger dan wall facebook hanya melalui email sahaja... wah.. memang teknik baru la tue... yela... mana tau ada idea masa tengah check email... tak perlu lah sibuk-sibuk nak login ke akaun.. submit je melalui email... memang terbaik la..

jadi kepada sesiapa yang masih belum menguasai teknik blogger dan facebook imabiz amat galakkan anda membeli produk ini sementara ianya harga promosi / pengenalan.. nanti dah naik harga kena bayar lebih... beli sekarang lebih berbaloi-baloi... dan yang imabiz tertarik dan respek tue mereka mengajar teknik yang boleh kita guna secara percuma... yela.. blogger dan facebook kan percuma.. hah... kan lebih berbaloi dan menjimatkan...

jika anda berminat untuk memiliki produk ini... sila klik DI SINI...

2 comments:

kerja sambilan on April 21, 2011 at 5:21 AM said...

Nice info!!

imabiz on July 26, 2011 at 10:10 AM said...

thank a lot...

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template