Wednesday, August 10, 2011

Percuma 16 Idea Perniagaan Bulan Ramadhan / Hari Raya

Selamat berpuasa saya ucapkan kepada anda. Semoga puasa kita pada hari ini mendapat berkah dari Allah. Di dalam bulan Ramadan ini menjanjikan pelbagai kelebihan dan ruang ibadah dalam bulan ini penuh dengan berkah. Selain daripada berpuasa di bulan Ramadan umat Islam tidak melepaskan peluang untuk berniaga sebagai salah satu cabang untuk menambahkan sumber pendapatan.

Bidang perniagaan dipilih untuk menjana ekonomi keluarga dan sebagai salah satu usaha untuk kita beribadah. Ada perniagaan yang dilakukan secara sepenuh masa dan ada juga yang dilakukan secara separuh masa. Anda mungkin berminat untuk berniaga di bulan Ramadan tetapi tidak ada idea apakah jenis perniagaan yang boleh dijadikan sumber.



Saya ada menawarkan ebook PERCUMA yang ditulis berdasarkan pengalaman
rakan saya yang pernah berniaga di bulan Ramadan.

http://www.pakarbuatblog.com/PromosiRamadhan/


Download ebook ini secara PERCUMA sekarang juga

http://www.pakarbuatblog.com/PromosiRamadhan/


Semoga ebook ini bermanfaat kepada anda.


*Sebarkan ebook ini kepada rakan-rakan
anda yang memerlukan


Produk-Produk Mantap Bulan Ini

Lesen RR Panduan Forum Wordpress - http://www.wangcyber.com/forum/wts-pengiklanan-and-pemasaran/43057-ramadhan-special-lesen-resell-rights-panduan-forum-wordpress.html

Panduan Forum Wordpress - http://panduanforumwordpress.com


Salam Ramadan

1 comments:

Top Niaga on July 7, 2013 at 8:06 PM said...

terima kasih, dah dapatkan secara Percuma :)

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template