Sunday, November 21, 2010

Teknik Baru Buat Duit Online Dengan Jual Domain

Kalau tanya imabiz nak tak imabiz jadi jutawan ? sudah semestinya imabiz akan menjawab semestinya lah nak.... tapi macam mana nak jadi jutawan... usaha yang gigih perlu dilakukan dan pemilihan perniagaan yang tepat pasti akan memjadikan kita seorang JUTAWAN... tetapi bagi imabiz jika hidup imabiz bertambah baik dari sekarang ini.. imabiz akan berasa gembira yang tak terhingga... tak jadi jutawan pun takpe... tapi kehidupan yang lebih baik sudah semestinya menjadi impian semua orang...

Kali ini imabiz nak kongsi satu bisnes yang mana bisnes ini memang ramai tak tahu lagi.. iaitu bisnes domain... jika yang sudah biasa dengan menghasilkan blog atau laman web semestinya sudah tahu apa itu domain.. domain nie ibarat alamat kepada sebuah laman web.. macam rumah jugak.. kalau takde alamat... mesti susah nak jumpe rumah tersebut kan..?? begitulah laman web... mesti ade alamat... baru senang orang nak cari... contoh alamat blog imabiz http://imabiz.blogspot.com dan http://imabiz.info... itulah yang dinamakan domain...

tahukah anda ada orang yang buat bisnes dengan nama domain nie... jika kita lihat, harga nak beli domain nie sekitar RM 30 - RM 40... imabiz punya domain pun baru RM30.00 sahaja... tapi jika anda pandai manupulasi domain yang anda beli, anda boleh jual domain tersebut dengan harga yang tinggi... bayangkan anda beli RM 30 dan jual semula RM 200 sebagai contoh... dah untung berapa dah tue... dekat RM 170 dah untung... kalau domain yang anda beli tue nama cantik atau keyword carian yang digemari... ribuan ringgit pun anda boleh jual tau... memang salah satu cara nak buat duit lah kat internet nie...

oklah... jika anda berminat hendak menceburi bidang ini... tetapi anda masih tidak tahu bagaimana untuk bermula... anda bolehlah mencuba produk yang telah dihasilkan oleh saudara nizam a.k.a pinguspy.. JUTAWAN DOMAIN..



mungkin panduan ini akan merubah kehidupan kita ? tidak cuba mana nak tahu ye tak..??

imabiz rasa panduan ini memang panduan lengkap bagaimana kita hendak menguasai bisnes domain nie.. lagipun penghasil produk ini sudah lama berkecimpung dalam bidang ini dan telah pun menghasilkan pendapatan yang boleh dikatakan lumayan.. jadi mari kita ikut jejak langkah dia...

Ini adalah ringkasan apa yang bakal penulis bongkarkan kepada anda..


Penjelasan terperinci tentang industri perniagaan domain. Penjelasan menyeluruh dari asas industri perniagaan ini hinggalah kepada proses menyertai dan menjana keuntungan besar daripadanya.

Informasi penting tentang jenis-jenis nama domain yang sangat bernilai. Dengan teknik ini saya yakin nama domain yang bakal anda hasilkan adalah 70% dan keatas adalah sangat bernilai serta sangat laris dijual seperti PISANG GORENG PANAS!

Perkara penting yang perlu anda elakan dalam menghasilkan nama domain yang berkualiti. Untuk menghasilkan sesuatu nama domain bukanya mudah, banyak pantang larang dalam proses menghasilkan nama domain yang betul-betul berkualiti. Ada beberapa perkara yang perlu anda elakkan sewaktu menghasilkan nama domain yang saya akan terangkan dengan lebih jelas.

Pengkelasan khusus tentang jenis/type nama domain yang berbeza-beza . Setiap nama domain mempunyai kategori khas dan jenis-jenis yang tertentu. Jutawan Domain akan menerangkan informasi ini kepada anda.

Berbagai teknik dan tool hebat dalam menghasilkan nama domain yang bernilai tinggi. Bukan mudah untuk mendapatkan idea dalam menghasilkan nama domain, tetapi anda tidak perlu khuatir, kerana dengan teknik hebat berserta sumber tool percuma yang anda didalam ebook Jutawan Domain pasti ianya dapat memudahkan kerja-kerja anda!

Penjelasan terperinci tentang expired domain. Apa itu expired domain? Segalanya akan diterangkan dengan lebih terperinci didalam ebook Jutawan Domain termasuk dengan kitaran jangka hayat bagi sesuatu domain name.

Sumber-sumber rahsia yang anda boleh dapatkan senarai expired domain yang sangat bernilai tinggi. Ada banyak tempat (sumber) yang memberikan list expired domain ada yang percuma dan berbayar. Tetapi didalam ebook Jutawan Domain 100% percuma dan 100% hanya dari sumber-sumber terbaik dan terlengkap sahaja saya senaraikan. Malah lebih dari 7 tempat PANAS saya senaraikan!

Teknik mendapatkan expired domain yang berkualiti. Bukan mudah untuk mendapatkan expired domain yang berkualiti kerana anda perlu bersaing dengan ribuan orang yang juga mahu mendapatkanya. Tetapi jangan risau saya ada caranya.

Senarai tempat marketplace yang boleh anda jual nama domain anda. Bukan 1 atau 2 tapi lebih dari 10 tempat saya senaraikan untuk anda! Paling terbaik setiap tempat saya berikan tip rahsia untuk anda bagi memudahkan nama domain anda terjual dengan mudah.

Rahsia bagaimana saya membeli domain yang berharga RM400 dan menjualnya kembali dengan harga RM5000 di B________.com! Di marketplace ini apa-apa jenis domain dengan jenis/pattern _____ dapat dijual dengan harga RM400 dan keatas dengan mudah sekali!

Teknik dalam meletakan harga pada nama domain anda. Dengan teknik ini harga yang diletakan adalah lebih munasabah dan mengurangkan risiko dari nama domain anda tidak dapat dijual.

Dan banyak lagi tip dan informasi penting yang akan saya bongkarkan kepada ANDA!


oklah.. jom tengok minisite produk ini... sudah tentu anda akan lebih memahami apa yang penulis ingin kongsikan di minisite Jutawan Domain..

SILA KLIK DI SINI

3 comments:

buat duit on November 21, 2010 at 7:47 AM said...

jadi broker domain ker..

Arif Zulhilmi Bin Abd Rahman on December 3, 2010 at 11:42 PM said...

Macam mana cara kita nak register domain eh? Kita kena bayar ke?

imabiz on December 4, 2010 at 7:12 AM said...

memang kena bayar lah... kalau nak yang percuma boleh cuba domain co.cc

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template