Wednesday, December 30, 2009

Ebook Rahsia + Senjata Pemasaran (Limited Time Offer)

Salam sejahtera imabiz ucapkan kepada pembaca setia blog ini dan pengunjung yang baru menjenguk blog ini selamat dtg imabiz ucapkan... esok kite akan melangkah ke tahun baru tahun 2010... imabiz berharap tahun baru ini menjadikan kite semua lebih baik dari sebelumnya...

hari ini imabiz nak kongsikan satu produk atau satu ebook atau satu panduan atau satu pembokaran rahsia yang memang sangat menarik.. ebook ini adalah satu panduan rahsia.. maknenyer teknik yang hendak dikongsikan adalah rahsia dan akan terbongkar apabila anda membeli produk tersebut... Ebook Rahsia ini telah dipromosikan di Wangcyber oleh buzzupteam salah seorang dari ahli WC yang aktif berforum di sana...



Mari kita lihat apa pesanan buzzupteam mengenai produk ini :

PERNAHKAH ANDA TERFIKIR MENJANA WANG DI INTERNET TANPA MEMILIKI PRODUK SENDIRI MAHUPUN LAMAN WEB?

“Saya Berjaya memperolehi $50 pertama di internet dalam masa kurang sehari”

Saya pasti anda semua sudah putus asa dengan perniagaan internet. Masih ada sesetengah yang menguntungkan, tetapi adakah anda mendapat terus wang anda, pastinya google akan membayarnya pada hujung bulan kan?
Mahukah anda jika seseorang melakukan transaksi produk yang anda jual dan anda terus mendapatkan wang ke akaun paypal?
Malah, anda tidak perlu melakukan penghantaran produk anda kerana instant download link akan muncul selepas pelanggan melakukan pembayaran.

KENAPA IANYA LEBIH BAIK DARI CLICKBANK?
1.Fee untuk menjadi vendor di clickbank terlalu mahal berbanding yang akan saya ajarkan iaitu percuma seminggu dan $5 sebulan untuk seterusnya.
2.Proses penerimaan pembayaran begitu merumitkan tetapi apa yang akan saya ajarkan ialah terus diterima ke akaun paypal anda.

Dalam pakej ini anda akan mendapat:
-Tutorial langkah demi langkah untuk mencipta produk hinggalah memasang system affiliate secara percuma.
-Tutorial berbentuk gambar rajah.
-Tempat rahsia mendapatkan produk.


Apa pendapat imabiz?

bagi imabiz... panduan ini membongkarkan satu teknik seperti clickbank dimana kita mempromosikan produk kita di clickbank tetapi dengan teknik rahsia ini kos fee vendor dapat dikurangkan.. memang sesuai untuk sesiapa yang ingin menjual produk secara Auto kerana penghantaran produk anda akan dilakukan secara auto setelah pembayaran dilakukan oleh pembeli... dan bonus bagi anda kerana Ebook Rahsia ini disertakan dengan satu lagi rahsia iaitu Rahsia Pemasaran... Pemasaran sesuatu produk amatlah penting kepada semua pengiat IM yang aktif.. tanpa pemasaran maka hasil jualan juga berkurangan.. Jadi, dengan bonus yang diberikan anda sudah tentu akan dapat meningkatkan hasil jualan anda..

Jangan Lepaskan Peluang Hebat Ini.. Dapatkan Ebook Rahsia ini SEGERA sebelum harga dinaikkan atau ditamatkan penjualannya...

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI...

2 comments:

~PakKaramu~ on January 5, 2010 at 5:23 AM said...

Selamat tahun baru

imabiz on January 5, 2010 at 8:28 AM said...

selamat tahun baru juga,..

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template