Tuesday, May 12, 2009

Minyak Wangi Sebenar, 100% Tanpa Alkohol






Buat pertama kalinya di Malaysia terhasil satu produk minyak wangi dalam bentuk pati tulen yang didatangkan di dalam empat set berlainan pada harga yang sangat berpatutan . Keajaiban perfume setitik ini terhasil kerana wangian Egyptian Potion diformulasikan dalam bentuk pati tanpa campuran alkohol atau penambahan air. Oleh itu terhasillah pati minyak wangi yang kekal sepanjang hari walaupun hanya setitik sahaja digunakan berbanding dengan minyak wangi biasa yang terdapat dipasaran..

Tambah menarik, Pati minyak wangi Egyptian Potion ini diinspirasikan daripada minyak wangi jenama antarabangsa yang terkemuka seperti Calvin Klien, Giorgio Armani, Estee Lauder, Ralph Lauren, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, dan banyak lagi. Semuanya Untuk ANDA..

Pati Minyak Wangi

Tanpa Campuran Air atau alkohol

Lebih 50 Kali Penggunaan Bagi Setiap Botol

Bahan Ramuan Asli Berkepekatan Tinggi

Diinspirasikan Dari 40 Jenama Antarabangsa

5 Kali Tahan Lebih Lama

10 Kali Lebih Murah

Diimport Dari Egypt

8 Botol Pelbagai Pilihan X 2.75 ml

4 Set Wanita & 2 Set Lelaki

RM40/RM45 Setiap Set

Keistimewaan Perfume Setitik ini lebih terserlah kerana ia didatangkan dalam pek percubaan yang mengandungi 10 botol pelbagai jenis pati minyak wangi dalam setiap set . Terdapat tiga set untuk wanita dan satu set untuk lelaki yang dipasarkan dengan harga antara RM40 setiap set . Ia sangat menjimatkan wang anda.


Untuk Keterangan Lanjut Atau Tempahan Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template